דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות המדריך המקוצר לכלה המתחילה
המדריך המקוצר לכלה המתחילה
זהבית בן חמו 19/02/13 |  צפיות: 3512

הודות למבחר העשיר של שמלות כלה מסוגננות כל כלה יכולה היום לשכור או לקנות שמלת כלולות שתמלא את חזון החלומות שלה.

בכדי שכלה תוכל ליהנות כמו שצריך ביום האירוע ולא להתעסק בדברים שהיום הזה לא שווה את העיסוק בהם, ראוי וחשוב לבצע סקר שוב נרחב ולא להתפשר או לתת למישהו אחר כמו אמא לבחור עבורך את הבחירה הכה חשובה הזאת. הנה כמה טיפים לגבי ניהול התהליך.

אופן ההזמנה של שמלת חתונה

הנה כמה רעיונות שכדאי שהכלה תקח בחשבון על מנת לבחור את שמלת הכלה המושלמת ביותר בשבילה: ראשית כל, חשוב לחפש אחר שמלות כלה שהיא בהתאם לנטיההאישית של הכלה. שמלת כלה יוצאת דופן שתציג את האופי של הכלה באופן המתאים ביותר.

בשביל שהכלה תמצה את יופייה באירוע רצוי להוועץ עם איש מקצועאודות התאמה של מבנה שמלת הכלה לגזרתה של האישה ומה שהיא מבקשת לשדר.

חשוב לקחת בחשבון פרמטרים כמו מזג אויר ביום הארוע, בדים וחומרים שנעימים לכלה ומטיבים עמה., כדאיבייחוד להתחשב בתקציב העומד לרשות הכלה בכדי ששמלת החתונה שבחרה לא תנגוסבחלק כבד יתר על המידה שיבוא על חשבון דברים אחים ועלול לפגוע בדברים נוספים באירוע עצמו. חשוב להדגיש  שההיצע כיום עצום. מתוך עושר הסגנונות היחודיים והמפוארים שיש כעת בשטח - כל כלה תמצא את השמלה שמתאימה בדיוק לה.

שמלת כלה קלאסית היא תמיד בחירה מתאימה, לא משנה מתי ואיפה את מתחתנת ומה הקונספט. מאידך, קיימים היום גם הרבה קווים יוצאי דופן של עיצובים ודגמים לא שגרתיים ששווים גם הם בדיקה.

לעשות שיעורי בית

כדאי לבוא עם מושג כלשהו לגבי הסגנון לתהליך מציאת השמלה. ניתן לקבל רעיונות והשראה באינטרנט וכך לקבל מושג לגבי האופנה בענף ולגבי השמלה שאותה אתמדמיינת. מומלץ לקחת בחשבון שככל שתתעסקי בזה יותר זמן מראש, תרגישי שלמהיותר ותהליך הבחירה יהיה קל הרבה יותר. הזמן המומלץ ביותר להתחיל לחפש שמלתכלה הוא בגדול שלושה עד חמישה חודשים לפני היום הגדול. במהלך תהליך המחקר, ממליצה לך לערוך טבלה מסודרת של מעצבי ומעצבות שמלות חתונה. שם תתעדי וכך תוכלי להחליט בקלות בסוף.

דבר נוסף, גם אם אתבחורה שאוהבת לעשות שופינג לבד - אני ממליצה לקחת איתך חברה טובה. היא לבטחתמצא עניין בשמלות הערב, ואת תזכי בזוג עיניים ניטרליות שלא חולצו מסיר הלחץ שאת נמצאת בו.

עוד עיצובים מרהיבים בשלל סגנונות ניתן למצוא באתר של המעצבת גליה להב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 זהבית בן חמו


 


מאמרים נוספים מאת זהבית בן חמו
 
המדריך המקוצר לכלה המתחילה
19/02/13 | חתונות
הודות למבחר העשיר של שמלות כלה מסוגננות כל כלה יכולה היום לשכור או לקנות שמלת כלולות שתמלא את חזון החלומות שלה. בכדי שכלה תוכל ליהנות כמו שצריך ביום האירוע ולא להתעסק בדברים שהיום הזה לא שווה את העיסוק בהם, ראוי וחשוב לבצע סקר שוב נרחב ולא להתפשר או לתת למישהו אחר כמו אמא לבחור עבורך את הבחירה הכה חשובה הזאת. הנה כמה טיפים לגבי ניהול התהליך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI