דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים תכנון מטבחים
תכנון מטבחים
גודי 20/02/13 |  צפיות: 2445

תכנון מטבחים

ישנם המון אנשים שעבודתם בעצם היא תכנון מטבחים, תפקידם הוא בעצם לתת רעיון למראה של מטבחים, איך הם ייראו בסוף, מה יהיה בהם איך יעמדו הפינות אוכל בחדר המטבח. תכנון מטבחים דורש המון מחשבה וכמובן לדעת במדויק מה הצרכן מחפש במטבח. תכנון מטבחים דורשת מחשבה מרובה כדי בעצם לתכנן את המטבח מתחילתו ועד סופו, איך ייראה, על הגודל, המגירות, צורת הפתיחה שלהם, איך הם פועלים ועובדים. תכנון מטבחים נראה אולי לנו קשה אבל לאנשים שעובדים בזה שעושים זאת, זה הרבה יותר קל הם יודעים מה נוח לצרכן מה הוא מחפש במטבח מה הוא בעצם רוצה שיהיה בו. אם זה מרחב ומקום רב לאחסון אם זה.

 

אנו מחפשים בעצם במטבחים מעבר למרחב ומקום רב לאחסון, גם מטבח נוח שקל ונוח לעבוד איתו ובו, שהכל נמצא בהישג יד מבחינת הארונות שקל להוציא וקל להכניס, שהוא יפה לעין שהוא איכותי וחזק, מטבחים עדינים מקשים עלינו אנו נזהרים לעבוד בהם מה שיוצר אצלנו ישירות אי נוחות. אנחנו חייבים שיהיה לנו מטבח שנוח לעבוד בו, שנעים לנו להיכנס אליו ולהיות בו לשם כך תכנון מטבחים צריך להיעשות בהתאם. לחשוב על הצרכן ועל לקוחות על מה שהם מחפשים במטבח ומה שהם רוצים ושואפים שיהיה במטבח. תכנון מטבחים הוא בהחלט עבודה שדורשת מחשבה רבה על כל פרט מהגדול ועד הקטן כדי ליצור מטבח ראוי והולם מטבח יעיל ושימושי מעבר ליפה ונעים לעין.

 

מבחינת תכנון מטבחים אנו לא רק מתכננים את הארונות ואיפה הם ימוקמו, אנו בעצם עושים תכנון לכל המטבח, איפה יעמוד מה, מבחינת מכשירי חשמל שאנו משתמשים בהם במטבח מבחינת הארונות, המגירות מה יהיה למעלה מה יהיה למטה, איפה יהיו הכיריים איפה יהיה הכיור, כדי שנדע איך להיערך למטבח, כדי שנוכל לעבוד בו בצורה נוחה, כדי שיהיה לנו נוח לתפעל אותו. מטבח שלא מתוכנן נכון הופך ללא נוח ולנו לפחות יעיל. תכנון מטבחים הוא נושא חשוב מאוד במטבח, אם מטבח לא יעיל ושמיש לנו בצורה נוחה אנו לא נאהב אותו אף נרצה להחליפו באחד שכן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גודי


 


מאמרים נוספים מאת גודי
 
תכנון מטבחים
ישנם המון אנשים שעבודתם בעצם היא תכנון מטבחים, תפקידם הוא בעצם לתת רעיון למראה של מטבחים, איך הם ייראו בסוף, מה יהיה בהם איך יעמדו הפינות אוכל בחדר המטבח. תכנון מטבחים דורש המון מחשבה וכמובן לדעת במדויק מה הצרכן מחפש במטבח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI