דף הבית עסקים ייעוץ עסקי אפקט החלוק הלבן
אפקט החלוק הלבן
דוד שוורץ 28/02/13 |  צפיות: 2914

מהן הקונוטציות שעולות מיידית לראש כשחושבים על רופא בחלוק לבן? רופא נחשב חכם, אינטליגנט, מהימן שאפשר לסמוך על חוות דעתו והמלצתו. לא סתם כל מי שמחפש לקנות רכב, מפנטז שהוא ייפול על מציאה בדמות רכב שמור מרופא. כולם יודעים כמה קשים הם לימודי רפואה, ומי שצולח אותם בהצלחה כנראה שהוא משהו באמת מיוחד. נכנסים לקליניקה של רופא, כל הדיפלומות ותעודות ההוקרה וההצטיינות תלויים על הקיר בגאון, אין ספק שכל החוויה הזאת מגבשת דעה מוצקה לגבי הרופא הלבוש בחלוק הלבן ומתעסק עם בריאותנו.

אנחנו נוטים לסמוך על רופא

אדם אשר יושב אצל רופא, מרגיש חופשי ומשוחרר לדבר על הדברים שמציקים לו, מה שהוא זקוק לו ופרטים אישיים שהוא לאו דווקא היה משתף עם מישהו אחר שהוא לא מחזיק ממנו וסומך עליו כפי שהוא סומך על הרופא בעל החלוק הלבן. אז למה לא לנצל את אותו אפקט שנוצר אצל רוב האנשים בראש כשהם חוזים בחלוק הלבן שמזכיר להם רופא, ולמנף זאת לעסק שלך, ולהפוך אותו בעזרת הטריק הפסיכולוגי הזה, למשגשג ורווחי ביותר.

העסק שלך בדרך למעלה

שימוש נכון באפקט והטמעתו בארגון על ידי חברת יעוץ עסקי מעולה כמו X2Y, גורמים ללקוחות להיפתח בפני הארגון, לשתף אינפורמציה ולכוון את הארגון במדויק למה שהם צריכים, כך שהארגון יכול לספק להם את המוצרים והשירותים המושלמים עבורם. כך הארגון יוצר לקוחות נאמנים למותג. כך הארגון בונה מותג חזק ועוצמתי ומעניק לו זהות וערכים שנתפסים בעיני הלקוח כחשובים. העסק שלך יזכה למיצוב של אמין ומקצועי, כזה המייצר מוצרים איכותיים ומעניק שירותים מצוינים. העסק שלך יבודל משאר המתחרים וישיג יתרון תחרותי חשוב, וכל זה בעזרת יישום של אפקט החלוק הלבן בארגון.

בכל מקרה העסק שלך מרוויח

את אפקט החלוק הלבן ניתן לנצל בשני אופנים: או בדרך החיובית או בדרך השלילית. הדרך החיובית היא כמובן תפיסת התכונות החיוביות של רופא בחלוק לבן, שהלקוח משליך על העסק שלך בזכות הטמעה נכונה של השיטה. אך גם דרך השלילה עשויה לעבוד. אצל חלק קטן מהאנשים ביקור אצל הרופא נתפס כמפחיד ומעורר חרדה קלה. במצב כזה אנשים יותר נפתחים ומשתפים כדי להקל על החרדה ולחפש נחמה. זוהי אופציה נוספת לעסק שלך שמוכיחה כמה אפקט החלוק הלבן הוא שיטה מצוינת להפוך עסק למצליח.

מפתח לייעוץ עסקי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד שוורץ

X2Y - ייעוץ וליווי עסקי

מומחים לשיפור תוצאות עסקיות



 


מאמרים נוספים מאת דוד שוורץ
 
אפקט החלוק הלבן
מה זה בעצם אפקט החלוק הלבן ואיך הוא יכול לסייע בעסק? כמה הסברים שיעזרו לכם להבין מחכים לכם בפוסט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI