דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות נוף אדניות למרפסת ולגינה – מה האפשרויות?
אדניות למרפסת ולגינה – מה האפשרויות?
מעין שדה 18/03/13 |  צפיות: 4854

אדניות הן חלק בלתי נפרד מגינת גג או מרפסת, הן מקשטות גינות פרטיות, מסעדות, חנויות וכמובן מרפסות ואדני חלונות רבים מספור. אדניות מתאימות לגידול תבלינים, פרחים, שיחים קטנים ואפילו עצי נוי בינוניים (אולי לא עץ מנגו גדול אבל תפוז ננסי בהחלט כן). יש מגוון גדול מאוד של אדניות בטווחי מחירים מגוונים. לפני שרוכשים אדנית, כדאי לדעת מה האפשרויות.

אדניות גלזורה

סוג מרשים ויפה מאוד של אדניות הן אדניות הגלזורה. גלזורה היא ציפוי האדנית בחומר מבריק בדומה לכדים וכלי חרס. הגלזורה מעניק לאדנית מראה חלק ובוהק שמשתלב נהדר בכל עיצוב של מרפסת וגינה. ניתן למצוא אדניות גלזורה במגוון גדלים, עומקים וצבעים.

אדניות בטון ודמוי בטון

המראה הנקי והאורבני של הבטון משתלב נהדר במרפסות עירוניות וגינות. אם אתם מחפשים לשלב אדניות בטון בעיצוב הגינה או המרפסת שלכם תוכלו למצוא שני סוגים עיקריים:

  • אדניות דמוי בטון - מחקות את הבטון הקלאסי, בדרך כלל במראה מעט יותר מעודן ובגוונים בהירים יותר. קלות יותר מאדניות בטון מלא.
  • אדניות בטון מלא - אדנית העשויה בטון יצוק, כבד ואיכותי. יש לשים לב כי אדניות אלו לרוב דורשות הגנה מפני מים שכן בטון סופח מים בקלות.

אדניות פלסטיק

המגוון העצום של אדניות הפלסטיק מאפשר לכל אחד לבחור אדנית שמתאימה לצרכיו. אדניות הפלסטיק הן לרוב הזולות והפשוטות ביותר מבין כל סוגי האדניות אם כי תלוי מאוד בסוג הפלסטיק והעיצוב. ניתן למצוא אדניות מסוג זה במגוון גדול מאוד של צבעים כשהבולט ביותר הוא הצבע החום. אדניות פלסטיק מגיעות בשלל עיצובים כולל אדניות תלויות על מעקה. מגוון הגדלים והעומקים של אדניות הפלסטיק גם הוא עצום ביותר, החל מאדניות קטנות לגידול פרחים ותבלינים ועד לאדניות ענק המתאימות לגידול שיחי ואפילו עצי נוי בינוניים.

אדניות עץ

אדניות במראה כפרי או עירוני, עשויות ממגוון סוגי עץ שונים, ניתן למצוא גם בהזמנה אישית. אדניות העץ לרוב דורשות 'אדנית בתוך אדנית' אם כי ניתן למצוא גם אדניות עץ איכותיות במיוחד ללא  צורך זה. כמו בסוגי אדניות אחרים, גם כאן מגוון הגדלים עצום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מעין שדה


 


מאמרים נוספים מאת מעין שדה
 
אדניות למרפסת ולגינה – מה האפשרויות?
אדניות הן חלק בלתי נפרד מגינת גג או מרפסת, הן מקשטות גינות פרטיות, מסעדות, חנויות וכמובן מרפסות ואדני חלונות רבים מספור. אדניות מתאימות לגידול תבלינים, פרחים, שיחים קטנים ואפילו עצי נוי בינוניים

בשנה הבאה נצא אל המרפסת - הירוקה
הכינו את המרפסות – האדניות שכובשות את העיר כבר צצות כמו פטריות אחרי הגשם ביותר ויותר דירות. ומה הפלא? אין יותר פשוט מזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI