דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכב: פתרונות למי שאין לו רכב צמוד
השכרת רכב: פתרונות למי שאין לו רכב צמוד
אביב יועצים 28/03/13 |  צפיות: 3579

לא כל האנשים יכולים להרשות לעצמם להחזיק רכב צמוד. האגרה השנתית, הדלק, הביטוח השנתי היקר, הטסט - כל אלה הופכים את הרכב הצמוד לסוג של "מותרות". מה גם שאם אתם גרים בעיר במקום שאין בו חנייה, אחזקת רכב יכולה להיות כאב ראש לא קטן. אז מה עושים? איך מסתדרים ואיך מגיעים ממקום למקום?

לפניכם כמה פתרונות מיוחדים לאנשים שאין להם רכב צמוד:

הליכה
הליכה אידיאלית במיוחד לאנשים שגרים בעיר וכל הסידורים שלהם (מכולת, בנק, דואר וכו') נמצאים ממש במרחק הליכה.

יתרונות: הליכה היא פעילות ספורטיבית בריאה, שמשפרת תפקודי לב ריאה, שורפת קלוריות וגם מחטבת את שרירי הרגליים. הליכה גם משחררת אתכם מהצורך לחפש חנייה שעות על גבי שעות.

חסרונות: בקיץ (שבארץ הוא ארוך למדי) לא נעים ללכת בחוץ, במיוחד כשיש חמסין. אתם כל כך מזיעים, עד שהחולצה נדבקת לכם לגב והרגליים מחליקות בתוך הנעליים הלחות שלכם. בנוסף, מכיוון שאתם חשופים לשמש ישירה, אתם בסכנת התייבשות. אם יש לכם בעיות בריאותיות - יתכן שמאוד תתקשו ללכת. חסרון נוסף הוא כשיוצאים לעשות קניות במכולת השכונתית. קשה לסחוב את כל המצרכים עד הבית.

השכרת רכב בישראל
יש מגוון רב של סוכנויות השכרת רכב בארץ שמאפשרות לכם ליהנות מרכב צמוד, גם ללא כאב הראש שכרוך באחזקה שלו.

יתרונות: תוכלו לשכור רכב חדיש, מרווח ומפנק ולצאת לחופשה מהחלומות. גם יום של סידורים הופך לנוח יותר עם רכב. כך גם ביקורים של קרובי משפחה בחגים. כבר לא צריך לשבור את הראש איך תבקרו קרובי משפחה שגרים בצפון הרחוק.

חסרונות: השכרת רכב בישראל עולה כסף והיא יכולה לייקר את כל החופשה/יום סידורים שתכננתם לכם. מה גם שצריך לשמור שהרכב יחזור לסוכנות נקי ומסודר.

תחבורה ציבורית
אם אתם צריכים להגיע למקום מסוים, מה יותר פשוט מלעלות על קו אוטובוס?

יתרונות: אתם משוחררים מנהיגה בפקקים ויכולים לשמוע לכם MP3 בכיף. אתם גם לא צריכים לשבור את הראש ולחפש חנייה.

חסרונות: יתכן שלא תהיה לכם תחנת אוטובוס ליד הבית. בנוסף, יתכן שתצטרכו כמה קווים כדי להגיע לאן שאתם צריכים. עוד נקודה שלילית: אוטובוס בשעות עומס, עם אנשים שעומדים אחד על השני, הוא המקום האחרון עלי אדמות שאתם רוצים להיות בו.

אופניים חשמליות - תמורת כמה אלפי שקלים תוכלו להתחדש בזוג אופניים חשמליות וטרנדיות.

יתרונות: הכי שיקי. כל סלבריטאי ארצנו מתהדרים באופניים כאלו. לא צריך לשלם דלק, לחדש רישיון, לעשות טסט, להתאמץ בעליות. אתם מגיעים ליעדכם רעננים וזוהרים, ממש כמו השכרת רכב.
חסרונות: אופניים חשמליות הן מצרך כל כך מבוקש עד שהן נגנבות במהירות מסחררת. עוד נקודה למחשבה: ייקח כנראה עשור או שניים עד שערים אחרות (מלבד תל אביב) יפנימו את הצורך בשבילי אופניים.

***

מוגש בחסות חברת אביטל השכרת רכב בע"מ - שירותי השכרת רכב ללקוחות פרטיים, עסקיים, ומוסדיים, תוך התמחות מיוחדת במגזר הדתי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI