דף הבית עסקים ייעוץ עסקי ייעוץ עסקי – מה זה כולל?
ייעוץ עסקי – מה זה כולל?
מיכל ז 15/04/13 |  צפיות: 2909

יותר ויותר בעלי עסקים כיום נעזרים בשירותיו של יועץ עסקי שאמור לסייע להניע את העסק קדימה. תהליך העבודה של היועץ הוא תהליך צמוד עם כל מערכות החברה ובסופו אמור להגיע הפתרון - העצה המתוקה - שיצעיד את בית העסק קדימה.

המפתח להצליח עם יועץ עסקי הוא לבחור ביועץ מקצועי בעל ניסיון רב באבחון עסקים ובייעוץ להם.

מהו תפקידו של היועץ העסקי?

תפקידו של יועץ עסקי הוא למעשה לבדוק את כל מה שקורה בבית העסק ולהציג מסקנות שבסופן עצה לשינוי ולהתקדמות. בדרך כלל, התהליך מתחיל בבדיקות ובאבחון של היועץ את כל המערכות בבית העסק - מהמצב הפיננסי, דרך משאבי אנוש ועד למערכת התפעול, הייצור, השיווק והמכירות של בית העסק. לאחר שסקר את הנתונים מכל המחלקות ולמד כיצד מתנהלים הדברים בעסק, הוא מגבש לעצמו מסקנות ומביא איתן דרכי פעולה חדשות שמטרתן להניע את העסק קדימה ולסייע לו להגיע לתוצאות טובות יותר.

תכונות חשובות אצל יועץ

ישנן כמה תכונות חשובות שצריכות להיות למי שעוסק בתחום של ייעוץ עסקי . התכונה החשובה ביותר היא אמינות - היועץ חייב להיות מישהו שצבר ניסיון ומספק מתוך הניסיון שלו פתרונות אמינים ואיכותיים לפעילות החברה. הוא חייב לדעת לברור בין הזוטות לבין העיקר ולראות את התמונה הגדולה של כל בית העסק, מבלי לשכוח גם את הפרטים הקטנים. יועץ שצבר ניסיון בייעוץ לחברות גדולות ומוכרות, למד את עולם העסקים, מתמחה גם בכלכלה ובתחומים נלווים נוספים, יוכל להציע פתרונות יעילים לחברות להן הוא מייעץ.

חשיבות השיווק

אחד התחומים המובהקים בהם צריך יועץ עסקי להבין הוא תחום השיווק. יועצים רבים מתמקדים דווקא במתן ייעוץ שיווקי לחברות ולבתי עסק מכיוון שהם מבינים ששיווק נכון כיום הוא מה שמניע את גלגלי החברות, והתוצאות מגיעות בעיקר באמצעות שיווק ופרסום.

יועץ עסקי חייב, אם כך, להכיר את כל השיטות השיווקיות הקיימות כיום ולהתעדכן באופן קבוע בהתפתחויות הבלתי נגמרות וברעיונות היצירתיים בתחום זה. ייעוץ עסקי נכון ונבון הוא ייעוץ שמשלב בין תחומי האדמיניסטרציה, הניהול והפיננסים אך שם דגש בעיקר על התחום של שיווק ומכירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI