דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים כמה יעלה דודי שמש חדשים?
כמה יעלה דודי שמש חדשים?
ziv 17/04/13 |  צפיות: 2537

יש לכם פיצוץ בצנרת? איך מתקנים את התקלה? התחושה היא שתמיד הדוד מפסיק לחמם ברגע הכי לא צפוי? זה יכול להיות בשבת או לפני חופשה מהנה. בעיות של צנרת הן מסוג התקלות הכי שכיחות במקום העבודה ובבית ובניגוד לתקלות אחרות כאן מדובר על תיקון דחוף. מה אתם צריכים לעשות? חייבים שירות של תיקון דודי שמש וכמה שיותר דחוף.

המים חומים? יש נזילה מהדוד? סדק בגוף החימום? איזה דברים אנו יכולים להציע לכם בנוגע לתחום של דודי שמש מחירים ? ריכזנו עבורכם המלצות ודגשים חשובים.

הדוד התקלקל? לפני שתזמינו בעלי מקצוע ודאו האם הדוד נרכש לפני שלוש שנים, אם כן אז הדוד עוד בתקופת האחריות מצאו את החשבונית והזמינו שירות ללא תשלום, במידה ולא, הזמנת אינסטלטור עולה כמאתיים ש"ח בממוצע.

איך לבחור טכנאי? כמובן, עדיף למצוא איש שירות בסיוע של המלצה של אדם קרוב ואמין בנוסף בדקו גם גם באתרי אינטרנט רלווטיים אך גם כאן וגם כאן עליכם לוודא ש יש לאינסטלטור את כל ההסמכות הרשמיות בכדי להעניק שירות בתחום.

כל פעם אתם מקבלים חשבון מים מנופח? יתכן ויש לכם נזילות שאתם לא רואים בקיר או בריצוף, גם שכל היקרות יבשים חבל מאוד על המים וגם על הכסף, במקרים כאלה הזמינו ללא דיחוי אנשי מקצוע לגילוי ותיקון הנזילה זאת משום הסיכונים הקיימים בתקלות שכאלה לתכולת הבית.

מזמינים שירות? אם קניתם דוד חשמל או שהחליפו במהלך התיקון חלקים, בקשו לקבל חשבונית ואחריות. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל רק 50% מהם נושא גם תעודת אינסטלטור מוסמך לכן בכל עבודה השתדלו להזמין רק מומחים בתחום.

בדיקת מחירים- גם בתיקון דחוף וגם שלא חשוב לקבל כמה הצעות מחיר, אם זה למשל דודי שמש אמקור או תיקון צנרת, נסו למצוא מספר בעלי מקצוע דרך האינטרנט תוך 10 שדקות לכל היותר. בנוסף בקשו לדעת יותר על התיקון בכדי שתוכלו למנוע תקלות זהות בעתיד.

ונסכם: לא, זה לא חשוב אם זה ביום חול או בחגים שיש נזילה מהדוד אתם צריכים לשאול בפורמים ברשת ולהשוות עלויות בתחום. אחרי דקות ספורות תוכלו להזמין איש מקצוע ותוכלו לפתור את הבעיה בזריזות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI