דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר הכל על רפואה
הכל על רפואה
ziv 22/04/13 |  צפיות: 4050

קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

ישראלים רבים בוחרים לעבור ניתוח פלסטי, אבל לא תמיד מצליחים, לכן שברצונכם לעבור מתיחת עור מדובלל או דליות ברגליים אין לזלזל וחובה לברר היטב. טיפים חשובים על העלמת נימים והמלצות במאמר הבא.

מעוניינים בבטן שטוחה? רוצים תוצאות טובות? חפשו רופא מומחה בלבד! תאמו לכם פגישת התרשמות ודאגו לקבל את מלוא הפרטים: כמה שעות אמור להיערך הניתוח, כמה זמן תהיה ההחלמה ותופעות הלווי המתלוות. כדאי לכם להגיע לפגישה עם בן משפחה או חבר שיעזור לכם להתרשם מהפרטים ומהרופא, אל תשכחו, בקשו מהרופא לראות תיקי עבודות עם טיפולים קודמים.

כמה יעלה הסרת נימים בלייזר? עשו השוואת מחירים בין כמה מרפאות ובקשו את ההצעה על גבי הנייר. פערם של המחירים עלולים להגיע לאלפי שקלים או לכמה מאות אם זה טיפול קטן. חובה לדעת מראש מה יהיה מחיר הטיפול ומה תנאי התשלום שתקבלו. אך חטבה להבין- שמחיר זול לא מהווה שיקול מרכזי כשבוחרים מרפאה.

התרשמות כללית- חפשו המצלות ואינפורמציה אודות הרופא והניתוח באינטרנט, ברחבי הרשת עד שתבינו שבחירתכם טובה. חשוב שתדעו מה יהיה התהליך, כיצד תיראו לאחר הניתוח והן מבחינת תקופת ההחלמה. טוב יהיה אם תיכנסו ביום הניתוח כאשר אתם עם יודעים מה עומד להיות.

הניתוח ותוצאותיו- כל מכוני האסתטיקה יבטיחו לכם הצלחת טיפול אך הרבה פעמים המציאות בשטח מראה הצלחה חלקית בלבד. יש להגיע לטיפול לאחר שיחת תאום ציפיות עם הרופא ולקבל את מלוא האינפורמציה בכתב. בנוסף מומלץ שתעברו בקפידה על ההסכם שקיבלתם ואת כל הנאמר בו כך שלמעשה תגיעו לטיפול בתחושה יותר קלה.

אלפי אנשים בארץ עוברים ניתוחי קוסמטיקה במהלך החיים. במידה ואתם רוצים להרגיש יותר טוב עם המראה הוויזואלי כדאי לבחור את המרפאה הטובה ביותר, את הרופא שיעשה עבודה מקצועית ומוצלחת וגם את המחיר הטוב עבורכם. בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI