דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר הכל על הרגליים
הכל על הרגליים
ziv 22/04/13 |  צפיות: 4268

זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה? לא, מדוע? כי אם כולם חשים כך ייתכן זה משהו טבעי. ישבן מלא, נשירת שיער, חזה לא סימטרי, ובעיות נוספות אחרות שמהם סובלים מבוגרים וגם צעירים אבל בשנות ה 2000 כל אחד יכול לגשת ולעשות ניתוח ולתקן הכל במחירים נוחים לכל כיס.

במצבים רבים אנו חשים שהגוף שלנו אינו מושלם אבל לרוב הגנטיקה והגיל גורמים "לאבק" בגוף. בשני המצבים מתעניינים על הרפואה הקוסמטית שמעניקה לנו קשת רחבה של פתרונות לשדרוג ושיפור כל פינה בגוף בעלות סבירה לכל כיס, איך זה נשמע לכם?.

אז מה חשוב לבדוק אם מתכננים לעבור העלמת ורידים? מעוניינים במידע בנושא ניתוחים פלסטיים? אם לא עכשיו אז מתי? לפניכם כמה טיפים אשר יאפשרו לכם להכיר את התחום.

אם חשבתם על ניתוח בחזה או ורידים ברגליים צריך לדעת היכן לעבור את הטיפול, כיצד? תמיד עדיף לקבל המלצה איכותית, בדקו אם הדודה אולי הם שיפצו את האף בזמן האחרון? אפשרות אחרתהיא לקרוא חוות דעת בפורומים בתחום ואתרים אינטרנט רלוונטיים. עליכם לזכור שניתוחים פלסטיים משפיעים על הבריאות לכן בכל החלטה כדאי לקבל החלטה נכונה.

רופאים מנוסים יציעו לכם לראות הדמיה ויזואלית ממוחשבת, תבקשו מהרופא המטפל שיראה לכם כיצד את צפויה להראות לאחר הניתוח ולאחר כמה שבועות, ככה תוכלי להיות משוכנעת שבחרת את הטיפול עם התוצאות שמתאימים לגופך.

נסו שלא לנסות לבדוק את הצלחת ותוצאות הניתוח או הטיפול ממש לאחר שאתם מסירים את התחבושות, חשוב ביותר להמתין מעט בסבלנות מכיוון שלאחר ההחלמה תחלוף הנפיחות והאף יתעצב ויקבל את הצורה הרצויה.

מומלץ לדרוש שיראו לכם את הוותק והניסיון של המטפל שאתם מעוניינים שיטפל בכם, באופן כזה יהיה ניתן להתרשם מהיכולות ולראות את ניתוחים שהוא ערך בעבר.

מי רוצה העלמת ורידים בלייזר? חפשו פרטים על הניתוח, שאלו שאלות, למשל על משככי כאבים וזמן ההחלמה, תבדקו את העלויות, קראו כמה שיותר מידע אודות הטיפול ותוכלו לעשות את הטיפול בטוחים ורגועים, אז רק בריאות!.

חייבים למצוא תשובות? הכנסו לפורטל שלנו ותקבלו את כל מה שאתם צריכים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI