דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים האם ניתן לנקות את הדוד?
האם ניתן לנקות את הדוד?
ziv 19/04/13 |  צפיות: 2558

יש לכם סתימה באסלה? זקוקים לאינסטלטור? התחושה היא שתמיד איזה צינור מתפוצץ בזמן שהכי לא מתאים? זה יכול לקרות בשבתות או דווקא שיש אורחים. תקלות בצנרת הן מסוג התקלות הכי שכיחות בכל בית בישראל ובניגוד לבעיות אחרות זמן התגובה צריך להיות מהיר. איך מתמודדים? אנחנו צריכים שירות של תיקון דודים במהרה.

צינור התפרק? הבוילר נוזל? הקירות מלאים במים?? איזו אינפורמציה שימושית נוכל להציע בנושאים של החלפת דוד שמש? להלן כמה עצות שימושיות.

הדוד חדל לפעול? לפני הזמנה של בעלי מקצוע תבדקו האם הדוד נרכש לפני שלוש שנים, במידה כן אז עדיין יש לכם אחריות חפשו את הקבלה ותוכלו להזמין טכנאי ללא תשלום, אם לא הזמנה של בעל מקצוע עולה כמאתיים ש"ח בממוצע.

איך להזמין בעל מקצוע? הכי טוב לקחת אינסטלטור על סמך המלצות של אדם קרוב ואמין אפשר לחפש גם באינדקסים בתחום אך בכל מצב חשוב מאוד לשאול אם יש לבעל המקצוע את כל ההסמכות שנדרשות למתן שירות בתחום.

אם בכל חודש אתם מקבלים חשבונות מים לא הגיוניים? אולי יש לכם נזילה שלא רואים בצנרת או בדוד, אפילו אם הכל נראה יבש ובמצב טוב פשוט חבל על המים ובטח שעל המחיר שזה עולה, במקרים מסוג זה חפשו ללא דיחוי אנשי מקצוע לאיטום התקלה זאת בשל הסכנות הכרוכות בתקלות שכאלה לרכוש.

תיקנתם נזילה? במקרים של רכישת מוצרים חדשים או שהיה צורך להתקין חלקים חדשים, אל תשכחו לבקש תעודת אחריות בתוקף. יש המון נותני שירות בארץ אך רק חלקם נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך לכן בכל התקנה או תיקון צריך להזמין שירות אמין.

השוואת מחירים- אפילו אם זה תיקון דחוף וגם אם זה סובל דיחוי השוו בין כמה הצעות מחיר, במקרה וזה טכנאי דודים או סתימה בכיור, אתם צריכים לחפש כמה בעלי מקצוע בעזרת אתרים ברשת בזמן קצר מאוד. בנוסף בקשו יותר פרטים בכדי שיהיה אפשר למנוע תקלות שכאלה העתיד.

ונסכם: בכלל לא משנה אם מדובר ביום חול או בחגים שיש תקלות אינסטלציה אתם צריכים לקרוא חוות דעת ולהשוות מחירים כמובן. אחרי דקות ספורות תוכלו להזמין בעל מקצוע ותשיגו פתרון לבעיה שלכם בתוך זמן קצר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI