דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר אל תילחצו
אל תילחצו
ziv 19/04/13 |  צפיות: 2577

חסכתם כמה שנים ואתם רוצים לשפץ את הדירה? אם אתם צריכים לשפר את מראה הבית או הדירה ויחד עם להשביח את ערך הבית בשוק הנדל''ן, שיפוץ מקצועי הוא בדיוק מה שאתם צריכים. יחד עם זאת עליכם להתחיל את התהליך בידיעה והכרת התחום כדי להימנע מסיבוכים בזמן השיפוץ.

שיפוץ יכול להיות מאוד יקר אבל בעזרת הכנה מוקדמת תיהנו משיפוץ מהיר בזול. מחפשים סורגים מחירים? צריכים מידע על תיקון תריסי גלילה? פה ניתן למצוא מידע הכרחי על נותני שירות ובעלי מקצוע.

רוצים להתחיל? כדאי שתשקלו כמה דברים חשובים:

כמה מתאים לכם להשקיע? קודם כל, חשוב מאוד לבדוק כמה אתם יכולים להשקיע, לאחר שהחלטתם על הסכום, חשוב להחליט על תאריך השיפוץ. חוסר הנוחות התמידי הכרוך בחיים באתר בנייה לא נעים בכלל ובעקבות כך כדאי לחשוב על כל הפרטים לפני שמתחילים.

דרך טובה למציאת שיפוצניק היא דרך המלצות של חברים ומכרים, ייעוץ והמלצות ממקור ראשון הן הכי כנות. ובכל מקרה חפשו ביקורות על אנשי המקצוע באתרים רלוונטיים. כדאי לזכור שלא כל נותן שירות יכול לעסוק בהחלפת ריצוף למשל ולכן חשוב למצוא את איש המקצוע הטוב והמיומן ביותר בתחום שנחוץ לכם.

אם מצאתם איש מקצוע קבעו עמו התייעצות לא מחייבת, ספרו לו בפירוט על השיפוץ ובקשו הצעה לשיפוץ ולו''ז להשלמת העבודה. חשוב לאסוף כמה הצעות מחיר, אם יש לכם ראש לזה, תוכלו להוזיל משמעותית את ההוצאה.

עצה חשובה- חתמו את העסקה בחוזה מפורט ומסודר יחד עם כל הפרטים כמו עלויות החומרים, אי עמידה בלוח הזמנים והתשלומים לפרויקט. חוזה מקצועי מטרתו היא לשמור עליכם במקרה ויהיו מחלקות במהלך העבודה.

אם אתם חובבי "עשה זאת בעצמך" כיום ניתן לקנות את כל החומרים מחנויות לחומרי בניין ויחד עם כלי עבודה מתאימים ומעט זמן פנוי, תוכלו לעשות לבד את השיפוץ, רק שימרו על אמצעי הבטיחות.

גם שיפוץ סורגים מעוצבים בבית יכול במהרה להפוך לסיפור בלי סוף אולם בסוף זה יהיה שווה לכן, אם תעשו את ההכנות בצורה מסודרת, בדקו מחירים, נסו ללמוד יותר על התהליך ושכרו לעבודה בעלי מקצוע מנוסים, תוך תקופה קצרה תזכו להנות מחיים בבית כמו-חדש. שיפוץ מוצלח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI