דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה טיפול זוגי – לשקט שלכם ושל המשפחה שלכם
טיפול זוגי – לשקט שלכם ושל המשפחה שלכם
מיכל ז 22/04/13 |  צפיות: 3172

אתם חשים שעוד רגע אתם מאבדים את הראש, את היכולת להיות סבלניים וסובלניים כלפי האישה והילדים שלכם. אתם רוצים להגיד לעצמכם מדי פעם שאתם מאושרים, אולם מה לעשות שאתם בכלל לא? הייתם מנסים הכול בשביל לקטוף את האושר הנ"ל, מכל עץ שהוא, שיהיה אפילו הכי גבוה.

במקרה שהייתם בטוחים שהאושר מצוי אי שם בסוף דרך שהיא, הייתם רצים בה עד שהייתם מגיעים אליו ולוקחים אותו. הדבר הבעייתי הוא שניסיתם עד כה ללכת בכל דרך שהיא ועדיין ממש לא נגעתם באושר, על אף שהבטיחו לכם, אז מה נשאר? טיפול זוגי יעזור לכם להבין באיזו דרך לטפח את הזוגיות ואת משפחתכם בצורה הטובה מכולם וגם איך לדאוג לזה שתהיו מאושרים בחלקכם, כי פעמים רבות כל אחד נדרש להיות לבד כדי לשוב הביתה ולהתגעגע, גם אם זה לשחות בבריכה שעה או להיות בחדר כושר.

ייעוץ זוגי מתאים עבור כל זוג

גם אם לא עברתם משברים חריגים ואתם מרגישים שאתם לא משדרים על אותו גל וחיי המין שלכם לא כמו שהיו בעבר, מומלץ שתפנו לקבלת ייעוץ מקצועי. עבור כל אותם גברים ונשים שסבלו מבגידות, רומנים או לחילופין התעללות מילולית ורוצים לעבור הלאה ולגרום לכך שהקשר ביניהם יצליח - רצוי עבורם לפנות ליעוץ.

ייתכנו מצבים, לאחר שהזוג עבר כל כך הרבה תלאות יחדיו, שאף אחד מבני הזוג לא יודע כבר מי טועה ומי צודק ומסיבה זו הם נדרשים את האדם הניטרלי והאובייקטיבי שינהג איתם במקצועיות ויעזור להם לחזור לדרך הישר שהיו בה עוד לפני שהתחתנו או שמא בטרם שהביאו ילדים.

מייעץ לזוגיות צריך להיות בעל הכשרה

ייעוץ זוגי מוכרח להינתן ע"י בעל מקצוע שעבר את כל ההכשרה הדרושה שהיא מסלול של לימודי תעודה ומספר סדנאות. לפני שאתם מחליטים שהוא צריך להיות המייעץ שלכם, חיוני שתבדקו את הניסיון שברשותו והיכן למד וגם לקבל תעודה שמוכיחה זאת. מלבד זאת אתם אמורים להסתכל ברשת האינטרנט על חוות דעת וביקורות בדבר מטפלים שונים שמומלצים על-ידי לקוחות קודמים. לרובם קיימים אתרי אינטרנט שבהם מפורטים דרך הטיפול וכמה פעמים ומידע נוסף שיכניס אותכם לתוך האווירה של הטיפולים ויעזור לכם ללמוד על מה מדובר, מאחר שלפני כן מעולם לא הלכתם לקבלת ייעוץ מקצועי ואתם לא יודעים לאיזה תהליך במדוייק אתם נכנסים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI