דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים כמה יעלה מטבח קטן?
כמה יעלה מטבח קטן?
noamone 24/04/13 |  צפיות: 3040

קניתם דירה עם מטבח עתיד? מה עדיף? נגר או מטבח מוכן? אומנם זה נראה לא מסובך לקנות מטבח חדש אולם לכשמתחילים בחיפוש ונתקלים בכל האפשרויות, מבינים מהר מאוד שזה תהליך ארוך ויקר. האם כדאי לקנות מנגר או לרכוש מטבח מוכן? האם לקנות מטבחים פשוטים או בגווני שמנת? הכל במאמר שלפניכם.

כל שיפוץ בבית הוא הזדמנות לרענן את חזות הבית עם זריקת סגנון מודרני ובאותה העת לשנות מרכיבים שעבר זמנם וריהוט ישן. אך שמדובר על רכישת דלתות מטבח למשל, הדירה שלנו עוברת שינוי לא קטן שכרוך בהוצאות כספיות גדולות לדוגמא החלפת: מנורות ומכשירי חשמל רבים, ארונות, משטחי עבודה וגם שדרוג הצנרת.

מהי הדרך הטובה ביותר לשדרג את המטבח תוך כדי חיסכון בעלויות? מה יש לבדוק שקונים מטבחים במבצע? כאן ניתן למצוא את כל העצות שצריך לדעת.

ראשית כל מומלץ לחשוב כמה אתם רוצים להשקיע, בשל העובדה שבמרבית המקרים זהו שיפוץ יקר וכוללני כדאי להקצות לכך סכום מראש. האפשרויות הקיימות בשוק הן אין סופיות ולפעמים המחירים מרתיעים אנשים רבים, אולם הנסיון מוכיח ששדרוג מטבח משדרג את איכות החיים ואפילו בשיפור ערך הבית.

במה אתם מעוניינים- רכישה של מטבח מרשת או שאולי לגשת לנגרייה פרטית? נגר בעל מקצוע, יבוא לביתכם, יבדוק את החדר וימדוד, יבנה את המטבח שתבקשו על פי הצרכים שלכם ובסוף ידאג גם להתקין אותו. אבל יש גם חסרונות: הלו"ז ארוך יותר, סביר להניח שזה יהיה גם יקר יותר וגם אתם לא יכולים לדעת מה תהיה התוצאה.

אם אתם מחפשים לקנות מטבחים קטנים למשל בחנות התהליך אחר, אתם תצטרכו לקחת מידות גם להובלה תצטרכו לדאוג ועל התקנה תאלצו לשלם יותר. אך יש גם יתרונות: מחירים זולים יותר, והמגוון גדול יותר אך הבעיה המשמעותית היא שמטבחים מוכנים בעיקר בנויים מחומרים איכותיים פחות.

ברמת המראה הכולל המטבח החדר החשוב ביותר בבית ולכן כדאי מאוד להשוות מחירים, להקפיד על עבודה ברמה גבוהה, ובזמן תהליך התכנון בקשו לקבל לו"ז לסיום הפרויקט ואת כל הסיכומים הכניסו להסכם מסודר. בהצלחה לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noamone


 


מאמרים נוספים מאת noamone
 
מהי דלת רשת נגד יתושים?
06/05/13 | גינון
נפתחה לכם קופת גמל והחלטתם לשדרג את הבית? אם מתאים לכם לשדרג את מראה הבית ובאותה הזדמנות להשביח את ערך הדירה, שיפוץ הדירה הוא פתרון מצוין. אך מצד שני, התחילו את התהליך בידיעה והכרת התחום כדי להימנע מבעיות בתהליך השיפוץ.

חומרי הדברה
אינכם מסתכלים לרצפה על מנת להימנע מלראות ג'וקים? הפחד לא עבר? הותקפתם ע"י מזיקים!, הגיע הזמן לפתרון- הדברה לכל מטרה. הרחקת זוחלים ומזיקים זה שירות מאוד חשוב בכל גינה ובכל בית, המזיקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי של מזיקים כגון ג'וקים, פשפשים ונמלים יכול להזיק לבריאות.

איך לבדוק את האיכות
06/05/13 | שיפוצים
נשאר לכם קצת כסף ואתם רוצים לחדש את הבית? אם אתם צריכים לשדרג את מראה הדירה או הבית ואף לעלות את ערכו של הבית בשוק,

איכות החומרים של שיש
06/05/13 | שיפוצים
רוצים שינוי? הבית מעוטר עם מרצפות מיושנות? גם בימינו ניתן לראות בדירות רבות עם ריצוף חסר אסתטיקה.

איך להיפתר מהן?
06/05/13 | גינון
נמנעים להביט לכיוון הרצפה כי יש עבר שמתרוצץ לו? הרעיון לא לפתוח ארונות מסרב לעזוב אתכם?

כמה יעלה מטבח קטן?
24/04/13 | שיפוצים
ראשית כל מומלץ לחשוב כמה אתם רוצים להשקיע, בשל העובדה שבמרבית המקרים זהו שיפוץ יקר וכוללני כדאי להקצות לכך סכום מראש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI