דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים איכות החומרים של שיש
איכות החומרים של שיש
noamone 06/05/13 |  צפיות: 3000

רוצים שינוי? הבית מעוטר עם מרצפות מיושנות? גם בימינו ניתן לראות בדירות רבות עם ריצוף חסר אסתטיקה. ההשקעה הנדרשת והעלויות בהחלפתן הן לא קטנות ולכן , כמעט כולם מעדיפים לא לשנות דבר. לא הרבה יודעים כי דווקא בתקופה זו אפשר למצוא פתרונות זולים ומהירים - שווה להתעניין ולבדוק.

לפני לא מעט שנים המבחר היה די דלוח בכל הקשור לתחום, אך כיום קיים מבחר לא קטן: מרצפות בטון, עץ, פרקטים, שטיחים ועוד. גם טיבם של החומרים השתפרו מאד, מה שפותח בפני כל המעוניין לשפץ את הבית במחיר הוגן ונח.

אתם מעוניינים לקבל עזרה מה היא הדרך הנכונה בבחירת חידוש שיש? מחפשים טיפים שיכולו לעזור לכם בכל הנוגע לתחום של שיש פרלטו? לפניכם מבחר ההמלצות הנדרשות:.

תכנון איכותי הוא המענה הכי חכם שתוכלו לאפשר לעצמכם. הקציבו סכום מוגדר לפרויקט והציבו דד ליין לסיום הפרויקט. במקרה ואתם ממש לא יודעים איך לגשת לביצוע הפרויקט, מומלץ להעסיק איש מקצוע שמבין בתחום שייתן לכם ייעוץ.

מידות- הגיוון והמבחר הגדול מקלים על הבחירה ועל אופן השיפוץ. אם יש לכם דירה קטנה תבחרו במרצפות די קטנות. אם הבית וחדריו גדולים- באפשרותכם לבחור בכל גודל מרצפת שתאהבו. הדבר הכי נפוץ היום הוא שימוש בגודל 40*40.

אנשי מקצוע - עבודות ושיפוצים בתחום הריצוף מבוצעות בעזרת רצפים מקצועיים, עם דגש על מקצוענים ומנוסים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות מפתיעות, לדוגמא: סדקים, מדידה לא אחידה של השטח ועוד. איש מקצועי עתיר ניסיון יכול לאתר ולגלות כל בעיה מראש, לכל מקרה כדאי לוודא שאתם מגובים בחוזה, עם העלויות, החומרים ועמידה בתקציב ולוח הזמנים.

בחירת חיפוי שיש- אחד מהשלבים החשובים הוא התאמתן של המרצפות לבית ולאופיו. כיוון שהמחבר גדול ניתן לעצב כפרי הדמיון. חפשו בקטלוגים של עיצוב בית וברחבי האינטרנט והתרשמו מהמגוון הרחב ובחרו ריצוף שיתאים וישתלב היטב עם עיצוב הבית.

לא מתפשרים על איכות- כיום יש מוצרים איכותיים המקנים עמידות לאורך שנים רבות, עמידות בפני נוזלים וכו'. לעיתים כדאי להשקיע בבחירת חומרי גלם איכותיים מאשר ריצוץ זול אשר עלול להינזק במהירה.

לסיכומו של עניין: בחרו אנשי מקצוע אמינים, בחרו בחומרי גלם איכותיים והשוו מראש מחירים! שיהיה לכם בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noamone


 


מאמרים נוספים מאת noamone
 
מהי דלת רשת נגד יתושים?
06/05/13 | גינון
נפתחה לכם קופת גמל והחלטתם לשדרג את הבית? אם מתאים לכם לשדרג את מראה הבית ובאותה הזדמנות להשביח את ערך הדירה, שיפוץ הדירה הוא פתרון מצוין. אך מצד שני, התחילו את התהליך בידיעה והכרת התחום כדי להימנע מבעיות בתהליך השיפוץ.

חומרי הדברה
אינכם מסתכלים לרצפה על מנת להימנע מלראות ג'וקים? הפחד לא עבר? הותקפתם ע"י מזיקים!, הגיע הזמן לפתרון- הדברה לכל מטרה. הרחקת זוחלים ומזיקים זה שירות מאוד חשוב בכל גינה ובכל בית, המזיקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי של מזיקים כגון ג'וקים, פשפשים ונמלים יכול להזיק לבריאות.

איך לבדוק את האיכות
06/05/13 | שיפוצים
נשאר לכם קצת כסף ואתם רוצים לחדש את הבית? אם אתם צריכים לשדרג את מראה הדירה או הבית ואף לעלות את ערכו של הבית בשוק,

איכות החומרים של שיש
06/05/13 | שיפוצים
רוצים שינוי? הבית מעוטר עם מרצפות מיושנות? גם בימינו ניתן לראות בדירות רבות עם ריצוף חסר אסתטיקה.

איך להיפתר מהן?
06/05/13 | גינון
נמנעים להביט לכיוון הרצפה כי יש עבר שמתרוצץ לו? הרעיון לא לפתוח ארונות מסרב לעזוב אתכם?

כמה יעלה מטבח קטן?
24/04/13 | שיפוצים
ראשית כל מומלץ לחשוב כמה אתם רוצים להשקיע, בשל העובדה שבמרבית המקרים זהו שיפוץ יקר וכוללני כדאי להקצות לכך סכום מראש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI