דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר מי לא אוהב לנהוג בטרקטורון? איזה רישיון נהיגה צריך ?
מי לא אוהב לנהוג בטרקטורון? איזה רישיון נהיגה צריך ?
bambi1 06/06/13 |  צפיות: 2900

כמו ההנאה כך גם הסכנה !

הטרקטורון הינו כלי רכב מאתגר ומסוכן ולכן על הנהג חלה אחריות רבה בכל נסיעה.

במקור, ייעודו של הטרקטורון היה לעבודה ולנסיעה בשטח ולכן הוא שימש בעיקר את החקלאים שראו בו כלי רכב בעל עבירות גבוהה במיוחד. בנוסף לכך, החוקים בעבר היו שונים ורק מי שהיה ברשותו רישיון לטרקטור יכול היה לנהוג בטרקטורון.

האם כיום צריך רישיון לטרקטורון ?  לא בדיוק. כיום החוקים השתנו מעט וכל מי שיש ברשותו רישיון רכב יכול לנהוג על טרקטורון, גם אם לא למד ועבר הכשרה ייעודית על טרקטורון. לכן, לצערנו, נהגים רבים אינם מכירים את מגבלות הטרקטורון ונוסעים בו על הכביש במהירויות גבוהות ללא אמצעי בטיחות וזהירות. בנוסף ישנם נהגי טרקטורון שמשום שאינם מכירים את החוקים, הם נוהגים בכלי עם מספר נוסעים גבוה מהמותר ובכך מסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרך האחרים. כמו כן, חלק נכבד מבין בעלי הטרקטורונים נוסעים בו ללא ביטוח ורישוי בשל מחירם הגבוה ולכן חלק נכבד מתאונות הטרקטורון כלל אינו מדווח.

אנו ממליצים לכל מי שרוצה לחוות את חווית הטרקטורון, לוודא טרם העלייה על הכלי, כי יש לו ביטוח ורישיון וכי הנהג פועל על פי החוק ולא מסיע מספר נוסעים החורג מהמותר.

אין לכם רישיון רכב ואתם בכל זאת רוצים לנהוג בטרקטורון ולהנות מהחוויה??

אין בעיה, בשביל זה אפשר לעשות בבית ספר לנהיגה קורס ייעודי להוצאת רישיון לטרקטור וטרקטורון כבר בגיל 15. בקורס תלמדו תיאוריה לרכב ולטרקטור ותעברו שיעורים מעשיים על הטרקטור והטרקטורון במסלול מיוחד המיועד לכך.

בתיאוריה תלמדו דיני תעבורה, תמרורים, דרישות החוק, מבנה הטרקטורון ובטיחות בטרקטורון, איך לשמור על ערכי הטבע וגם להנות מהנסיעה ובעיקר איך לנהוג בבטיחות ובאחריות.

בחלק המעשי תתרגלו נסיעה בטרקטורון בשטח ובמסלול מיוחד שנבנה במיוחד לטרקטורון- יש בו מעבר צר, עליות וירידות, פניות ועיקולים, נסיעה על משטח לא חלק ועוד.

שמרו בקפידה על הבטיחות שלכם ועל בטיחות משתמשי הדרך האחרים וכך נוכל להילחם יחד בתאונות!

אודות

"במבי+" המרכז לבטיחות ונהיגה השוכן במושב קדרון ליד גדרה, אשדוד ורחובות, הוא בית ספר לנהיגה המכשיר נהגים לנהיגה ובטיחות מאז 1977. המרכז מאושר ע"י משרד התחבורה להכשרת נהגים ע"פ הנהלים החדשים בנהיגה וכן מאושר על ידי משרד התמ"ת להעברת הכשרות עבודה בגובה. בין ההכשרות שביה"ס מוסמך להעביר: קורס מלגזה, טרקטור וטרקטורון, מכונה ניידת (שופל, באגר, בובקט, מחפרון, קומביין, מטאטא כביש ועוד). כמו כן מעביר ביה"ס לימודי תאוריה. מרכז במבי מאושר על ידי משרד התמ"ת להעברת הדרכות והכשרות על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 bambi1

"במבי+" המרכז לבטיחות ונהיגה. רישיון למכונה ניידת (שופל, בובקט, קומביין ועוד), לטרקטור וטרקטורון, מלגזה, לימודי תיאוריה, טופס ירוק ועוד.

http://www.bambischool.co.il



 


מאמרים נוספים מאת bambi1
 
מי לא אוהב לנהוג בטרקטורון? איזה רישיון נהיגה צריך ?
הטרקטורון הינו כלי רכב מאתגר ומסוכן ולכן על הנהג חלה אחריות רבה בכל נסיעה בכלי. וכל מי שיש ברשותו רישיון רכב יכול לנהוג על טרקטורון. אם אין לכם רישיון רכב ואתם בכל זאת רוצים לנהוג בטרקטורון אפשר לעשות קורס להוצאת רישיון לטרקטור וטרקטורון כבר בגיל 15.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI