דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד וטרינר עד הבית – שירות וטרינרי לטיפול ביתי ורגוע בכלב או בחתול
וטרינר עד הבית – שירות וטרינרי לטיפול ביתי ורגוע בכלב או בחתול
שחר מירון 11/06/13 |  צפיות: 12903

הגעת וטרינר עד הבית הוא שירות ייחודי שהפך בימינו לנורמה בכל הנוגע לטיפולי רפואה וטרינרית מונעת לכלבים וחתולים. בשנים האחרונות יותר ויותר מרפאות וטרינריות החלו להציע שירותי וטרינר נייד אשר מגיע לביקור בית וטרינרי בכדי להעניק בדיקה גופנית ואת החיסון או הטיפול הנדרש. שירותי ביקורי בית של וטרינר מאפשר גם מתן מענה בכל הנוגע לרפואת עור, אוזניים, עיניים ועוד תחומים רבים. כמו כן, בתחום רפואת החירום מרפאה וטרינרית ניידת עשויה להעניק מענה מצויין בחלק מהמקרים ולעיתים, בהתאם לצורך, גם להציע פינוי לבית החולים וטרינרי. בשל סיבות אלו - השירות שמעניקה המרפאה הוטרינרית הניידת הפך לנפוץ ושימושי ביותר עבור כלבים וחתולים.

לשירות וטרינר עד הבית ישנם יתרונות משמעותיים ביותר עבר כלבים וחתולים מאחר וביקור בית של וטרינר חוסך מהם סטרס וטלטול למרפאה וטרינרית עמוסת ריחות שאינם נעימים עבורם, חוסך מהם את סכנות ההדבקה במחלות זיהומיות שקיימות בסביבת מרפאות וטרינריות (יתרון אדיר לגורי כלבים וחתולים שטרם חוסנו) ומאפשר להם לקבל טיפול וטרינרי נעים ועדין בסביבתם הטבעית. למעשה, במקרים רבים כלב או חתול עשוי שלא להרגיש בכלל כשהוא נבדק או מקבל טיפול או חיסון מטרינר שמגיע עד הבית מאחר והדבר יראה עבורם פשוט כביקור ידידותי, קבלת תשומת לב וחטיף נחמד. מלבד היתרונות הברורים שיש בשירות וטרינר עד הבית עבור בעלי החיים, השירות שמציעה מרפאה וטרינרית ניידת טומן בחובו יתרונות רבים עבור בעלי הכלב או החתול כדוגמת חסכון בזמן וטרחה הכרוכים בנסיעה למרפאה וטרינרית, חיפוש חניה והמתנה בתור. שירות ביקורי בית של וטרינר מאפשר גם גמישות רבה בשעות ביקורי הבית וניתן לרוב להזמין וטרינר עד הבית גם בשעות הערב בהן המרפאות הוטרינריות סגורות לקבלת קהל.

בין השירותים השונים שמציע וטרינר שמגיע עד הבית ישנם טיפולים שונים: חיסון לכלב, חיסון לחתול, חיסון כלבת, חיסון משושה, חיסון מרובע, טיפול נגד תולעים, טיפול לתולעת הפארק, בדיקת גור חדש בבית, טיפול רפואי לבעיות אוזניים, עור, עיניים ואף המתת חסד לכלב או לחתול (לצערינו, כשיש בכך צורך, בעלים רבים בוחרים לבצע זאת בבית בשל אופי התהליך עבורם ועבור בעל החיים). כמו כן, רוב המרפאות הוטרינריות מציעות שירות פינוי כלב או חתול להמשך טיפול בבית חולים וטרינרי מאחר ובחלק מהמקרים מרפאה וטרינרית ניידת תאפשר רק מתן טיפול ראשוני והערכת מצב ולאחר מכן יהיה צורך בהפניה למרכז וטרינרי לצורך בדיקות נוספות שלא ניתן לבצע בבית (כמו צילום רנטגן או בדיקת אולטרהסאונד) ואף לצורך אישפוז במידת הצורך.


לסיכום, שירות וטרינרי עד הבית הוא שירות אישי שחשוב להכיר את יתרונותיו, גם עבורכם וגם עבור הכלב או החתול שלכם שיהנו מהטיפול הביתי מוטרינר שמגיע עד הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שחר מירון

שחר מירון הוא המייסד והמנהל של המרפאה הניידת: מרפאה וטרינרית ניידת המעניקה שירות ביקור וטרינר עד הבית ברחבי גוש דן והמרכז.



 


מאמרים נוספים מאת שחר מירון
 
וטרינר עד הבית – שירות וטרינרי לטיפול ביתי ורגוע בכלב או בחתול
11/06/13 | חיות מחמד
הזמנת וטרינר עד הבית הפכה כבר לנורמה בימינו בכל הנוגע לרפואה מונעת עבור כלבים וחתולים. למרפאה וטרינרית ניידת יש המון יתרונות להציע עבור הכלבים והחתולים מאחר וביקור בית של וטרינר נייד מאפשר לכם לבדוק את הכלב או החתול, לטפל או לחסן אותו כנדרש, וכל זאת ללא בזבוז זמן מיותר ומבלי להלחיץ אותו ע"י טרטורו למרפאה הוטרינרית.

טיפול בגור חתולים יתום
14/04/13 | חיות בית
עם בוא האביב מופיעים גם גורי חתולים בכל פינה. רובם יגדלו להיות חתולים בוגרים ובריאים בעזרת טיפול מסור מצד אימם אך מיעוטם ידרוש את תשומת ליבכם ועזרתכם. במאמר זה מפורטות נקודות מפתח בטיפול בגור חתולים יתום: מהו גור חתולים יתום, איך להעריך את גיל גור החתולים, מה אפשר לתת לגור חתולים לאכול, איזה טיפול רפואי נחוץ לגור חתולים ועוד פרטים חשובים.

טיפול בגור כלבים
25/01/13 | חיות מחמד
עם הגעת גור כלבים חדש לביתכם אתם עומדים בפתחה של תקופה חדשה ושאלות רבות עולות- האם הוא גור כלבים בריא? במה מאכילים גורי כלבים? איזה טיפולים צריך גור כלבים? איך מחנכים גור כלבים לעשיית צרכים מחוץ לבית? מה צפוי לנו בתקופה הקרובה? ננסה לענות על כל שאלות אלו ולעשות מעט סדר בנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI