דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה טיפול זוגי לפני ואחרי הלידה
טיפול זוגי לפני ואחרי הלידה
מיכל ז 07/07/13 |  צפיות: 3601

זוגות שמתכננים את החתונה שלכם, בטוחים שזה הדבר הכי קשה שהם יעברו ביחד, ואם הם יעברו את זה בהצלחה, הם יוכלו לעבור את הכל בהצלחה. אבל, אין להם מושג עוד מה מצפה להם.

כנראה שגם אתם בשלב הזה, של אחרי החתונה, ואתם חושבים שזהו, כל הצרות נגמרו ומעכשיו יהיה רק שקט ושלווה. חכו תראו מה יהיה כשתצפו לילד, ומה יהיה אחרי שהילד ייוולד. אין כאן ניסיון להפחיד אתכם, אלא להכין אתכם למה שעתיד לבוא, כדי שלא תרימו ידיים ותוותרו על הזוגיות שלכם כשבאמת יהיו צרות בגן עדן.

כשאת, האישה, תהיי בהריון, ושניכם תצפו לילד, יכול להיות שנושא טיפול זוגי יעלה על הפרק כמה וכמה פעמים. אם לא מצדכם, אז מצד קרובי המשפחה שלכם. הסיבה לכך היא הדינמיקה ביניכם שתחווה קושי גדול בגלל ההורמונים, שאיתם עלולים לבוא הרבה וויכוחים.

וזה לא יהיה רק בזמן תשעת חודשי ההיריון, אלא גם אחרי הלידה, אז היחסים ביניכם ישתנו בצורה משמעותית, משום שעוד אדם נכנס לתמונה, אדם שצריך את תשומת הלב המרבית שלכם. יכול להיות שיחסי המין שלכם לא יהיו כמו פעם, יכול להיות שתהיה חסרה לכם אינטימיות ו"לבד" ועוד. את כל אלה אפשר לפתור בעזרת ייעוץ זוגי . ולא רק שזה אפשרי, זה אף כדאי, ורק בגלל שאתם הורים עכשיו, זה לא מבטל את היותכם בני זוג, ואתם צריכים להשקיע בזוגיות שלכם בדיוק כמו שאתם משקיעים בילדים שלכם ובדינמיקה ביניכם כהורים.

חשוב לזכור שיש פעמים שבהם הזוגיות נפגעת בגלל משברים בתוך המשפחה, למשל אם האישה סובלת מדיכאון שלאחר לידה. במקרה הזה, חשוב לתת לה את הטיפול הרפואי המתאים עוד לפני שבאים למטפל זוגי כדי לפתור את ההשלכות הקשות של הדיכאון.

ככל שיעברו השנים, והתינוק יגדל, אז כבר צריך טיפול משפחתי אם יש בעיה בתא המשפחתי, וזה לא משנה מי ה"אשם". ובעצם, כולם אחראים על יציבות התא המשפחתי משום שכל אחד מבני המשפחה הוא משפיע וגם מושפע, בין אם אלה ראשי המשפחה ובין אם הילדים, לא משנה בני כמה הם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI