דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים למי מתאים ללכת ללמוד עיצוב פנים?
למי מתאים ללכת ללמוד עיצוב פנים?
רוזנר עיצוב פנים 18/07/13 |  צפיות: 2340
קודם כל, אם שאלתם את עצמכם יותר מפעם אחת האם מתאים לכם ללכת על לימודי עיצוב פנים יכול להיות שהגיע הזמן שתקלו את זה ברצינות. אם  הסתכלתם על כל הקורסים וישנתם על זה בלילות ועדיין התקשיתם להחליט, יכול להיות שהדברים הבאים יעזרו לכם עם ההחלטה הלא-באמת גורלית הזו:

אם אתם יודעים לקרוא אנשים

תתפלאו, אבל מעצב או מעצבת פנים הם קצת כמו פסיכולוגים. כשאתם נפגשים עם לקוחות אתם צריכים לדעת לקלוט אותם על ההתחלה. זה משהו שלומדים עם הניסיון אבל בגדול אפשר להסתכל על לבוש, צורת דיבור ושפת גוף של בנאדם וכך לדעת פחות או יותר איזה סגנון הוא ירצה לראות בבית שלו. ככל שתהיו יותר טובים בזה כך הלקוחות שלכם יהיו מרוצים יותר כי הם ירגישו שאתם ממש חולקים איתם את אותו טעם אסתטי והם יכולים לסמוך עליכם שתביאו את הפרטים שהם מעוניינים בהם גם מבלי שהם יהיו איתכם בחנות פיזית.

אם יש לכם חוש אסתטי

חוש אסתטי הוא למעשה אבן הבניין הראשונה של עיצוב פנים. אם אין לכם זיקה לזה כלל – אין לכם מה לחפש במקצוע ועדיף שתלכו לכיוון של שמאות מקרקעין או גננות. אנשים רבים חושבים שבגלל שהם "אומנותיים", כלומר יודעים לצייר ולשרטט או מתעניינים מאוד באומנות ובהיסטוריה של האומנות – כל אלה עדיין לא אומרים שניחנתם בכישרון המצריך עיצוב דירה ללקוח ממוצע. כמו כן, אתם צריכים  להבין שלא תמיד תאהבו את מה שהלקוחות שלכם מבקשים אך עדיין תצטרכו במידה מסוימת להתפשר על מה שאתם אוהבים ולתת להם את בית חלומותיהם. אחרי הכול, הם אלה שהולכים להתגורר בבית במשך שנים ולא אתם. כמו כן, בתחום כמו זה לקוח מביא לקוח ולכן עליכם לדאוג שתשאירו אחריכם שובל של לקוחות מרוצים.

אם אתם אוהבים עבודה לא שגרתית ולקבוע את סדר היום שלכם בעצמכם

בין אם מדובר על עיצוב פנים למשרד או עיצוב פנים לדירה / בית מגורים, עיצוב פנים צריך משמעת עצמית גבוהה. עליכם להגדיל בעקביות את מועדון הלקוחות שלכם ולא לנוח על זרי הדפנה אם היה לכם חודש. מנגד, זוהי העבודה הכי מספקת שהחיים יכולים להציע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוזנר עיצוב פנים

רוזנר עיצוב פנים ~ עיצוב דירות, עיצוב משרדים, עיצוב עסקים ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת רוזנר עיצוב פנים
 
למי מתאים ללכת ללמוד עיצוב פנים?
קודם כל, אם שאלתם את עצמכם יותר מפעם אחת האם מתאים לכם ללכת על לימודי עיצוב פנים יכול להיות שהגיע הזמן שתקלו את זה ברצינות. אם הסתכלתם על כל הקורסים וישנתם על זה בלילות ועדיין
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI