דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן נלדן מסחרי – החברה שלנו ומגוון סוגי השירותים שהיא מציעה לציבור הרחב
נלדן מסחרי – החברה שלנו ומגוון סוגי השירותים שהיא מציעה לציבור הרחב
schlein_group 23/09/13 |  צפיות: 6673

החברה שלנו שייכת לבעל מקצוע מנוסה בתחום הנדל"ן. הוא החל את פעילותו כמשווק נדל"ן מסחרי בחברת אנגלו סכסון והמשיך ליזום ולבנות בתל אביב. מאז פועלת החברה כיזמית והיא מאתרת קרקעות ובניינים ישנים להריסה. השטח שמתפנה משמש למכירות ורווחים. כמו כן, דואגת החברה שלנו לנושא התמא 38. במהלך השנים האחרונות החלו תושבים רבים לנסות לשפר את איכות המגורים שלהם בכדי למנוע אסון במהלך רעידת אדמה. אנו עושים את מירב המאמצים בכדי לסייע להם לבצע זאת.

בכדי לבצע את כל הפעולות הללו בצורה המקצועית ביותר אנו מעסיקים מגוון אנשי מקצוע  (יועצים, אדריכלים ומעצבי פנים מובילים). עובדים אצלנו כ- 10 סוכנים אשר מתמחים בתחומי הנדל"ן למגורים, הנדל"ן המסחרי, והמשרדים. לכל אחד מהפרויקטים יש יותר מעשרה יועצים. כמו כן, כל בעלי המקצוע שלנו עובדים מול הרשויות המקומיות.  החברה שלנו אחראית על כל התהליך מתחילתו ועד סופו. אנו דואגים להסכמת הדיירים לשיפוץ, דואגים לתהליך התכנוני, הבנקאי, הביצועי ועובדים מול הבנק. אנו מקפידים לבנות במקומות בעלי פוטנציאל תרבותי ומעוניינים להשקיע בפרויקטים רווחיים.

נדלן מסחרי  – אל תדאגו, אנחנו בדרך ונעשה כמיטב יכולתנו בכדי לסייע לכם בתהליך המורכב  !

לחברה שלנו יש מחלקת נכסים מסחריים במגוון מחירים, חלקם מיועדים להשכרה עצמית וחלקם מיועדים להשקעה (דירות להשקעה, השקעות נדלן וכו'). אם תחפשו משרדים להשכרה או עסקאות נדל"ן מניב, תוכלו למצוא את מבוקשכם אצלנו בחברה. תוכלו להיות בטוחים שנעניק לכם שירות אדיב ומיקצועי. אנו נעשה כמיטב יכולתנו בכדי לסייע לכם עם תמ"א 38, מציאת דירות בתל אביב ועוד.     תוכלו למצוא אותנו בקלות. אנו ממוקמים בבית הטקסטיל בתל אביב בקומה התשיעית. אתם מוזמנים להגיע אלינו.

מעוניינים להיעזר בשירותים שלנו ? צרו קשר, אנחנו כאן לשירותכם !

חשיבות התמא 38 הינה גבוהה ביותר. מדובר על התקן הישראלי אשר קובע את עמידותם של מבנים מפני רעידות אדמה. התקן נקבע בשנת 1975 ומרבית המבנים אשר נבנו עד 1980 אינם עומדים בו, לכן חשוב מאוד לטפל בנושא במהירות האפשרית ולחזק את המבנים אשר זקוקים לחיזוק.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, הניסיון המקצועי של החברה שלנו, בעלי המקצוע המגוונים אשר עובדים אצלנו (יועצים, אדריכלים ומעצבי פנים), רוצים לקבל מידע לגבי  תמא"38 בתל אביב, דירות בתל אביב, מעוניינים להיות שותפים בהשקעות נדל"ן או מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי נדלן מסחרי, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 schlein_group

schlein group- קבוצת שליין

מנכ"ל- ניר שליין

מחפשים דירה? למה לכם להתאמץ?? תנו לנו למצוא לכם את הדירה המושלמת עבורכם!!!

אז למה אתם מחכים??

לפרטים נוספים!!! לחצו כאן.



 


מאמרים נוספים מאת schlein_group
 
דירות בתל אביב – מה יש בה בעיר הזו ?
10/10/13 | נדל"ן
דירות בתל אביב – לתת לבעל מקצוע לאתר לכם את הבית

נדל"ן מניב - רוצים להשקיע בצורה נכונה ולהרוויח סכומים יפים ?
24/09/13 | נדל"ן
נדל"ן מניב – החברה שלנו תסייע לכם למצוא את הנכסים הרצויים. מעוניינים להתחיל לחפש ביחד ?

נלדן מסחרי – החברה שלנו ומגוון סוגי השירותים שהיא מציעה לציבור הרחב
23/09/13 | נדל"ן
נלדן מסחרי – להתמקד במקומות בעלי אופי ייחודי ופוטנציאל תרבותי (אחת מהמטרות שלנו)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI