דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן איך להתחיל בהשקעות נדל"ן בארה"ב
איך להתחיל בהשקעות נדל"ן בארה"ב
יריב גולן 23/09/13 |  צפיות: 3495

השקעות נדל"ן היא אחת הדרכים היעילות והנוחות ובעיקר הבטוחות על מנת לייצר עבורנו הכנסה פסיבית ולהשתחרר מהחובה לעבוד בשביל כסף אלא לגרום לכסף לעבוד בשבילנו.

לכל המיליונרים מכנה משותף אחד – כולם משקיעים בנדל"ן באמצעות ההון שמייצרים העסקים שלהם.

אחד המכשולים העיקריים שמעכבים אנשים מלהשקיע בנדל"ן בארה"ב הוא חוסר ההון העצמי הגדול הנדרש לצורך רכישת נכסי נדל"ן.

מאז ומעולם המילה נדל"ן נקשרה לעשירים בלבד, הרי זה ברור מאליו שאם היה לך מליון דולר זמין להשקעות היית יכול לרכוש נדל"ן בשווי של מליון דולר, אבל אם אין לך את אותם מליון דולר, אתה בעצם כמו כל אחד אחר, במאמר זה תוכלו לגלות איך גם אתם יכולים להתחיל להשקיע בנדל"ן גם אם אין לכם הון עצמי גבוה במיוחד.

גם לי כמו אנשי נדל"ן אחרים היה קשה מאוד להשיג את ההון העצמי הנדרש לרכישת הנכס הראשון שלי, בשלב זה עדיין לא חשבתי על נכסים אחרים פשוט התמקדתי בנכס הראשון ואחרי שהצלחתי  וביצעתי את ההשקעה עברתי לנכס השני וכך הלאה לבא אחריו.

מעולם לא הייתי עשיר ולעולם לא חשבתי שאוכל להגיע למצב הזה, זה פשוט קרה – נכס ועוד נכס ועוד נכס והמכשול העיקרי היה הראשון, הפחד מלבצע את ההשקעה הראשונה היה פחד משתק, לא יכולתי לישון בלילה – כל כך הרבה מחשבות הטרידו את מנוחתי, מה יקרה אם הנכס לא מוצלח, אם האיזור לא טוב, אם לא אמצא שוכר, מה יהיה אם תקרה תקלה בנכס.

מחשבות כאלו ואחרות המשיכו להתרוצץ במוחי אבל להפתעתי הנכס הושכר במהרה והכסף החל לזרום, חודש אחרי חודש.

חברת הניהול שלי גבתה את הכסף עבורי והעבירה אותו ישירות לחשבון הבנק שלי, החששות החלו להתמוגג ומכאן הדרך הייתה קלה יותר לקראת הנכס השני.

אנחנו נמצאים היום בתקופה נהדרת להשקעות ומי שינצל את המצב היום ירוויח המון בשנים הקרובות.

למה בעצם כדאי לנו להשקיע בנדל"ן בארה"ב? התשובה פשוטה מאוד, מכיוון שהמחירים של הבתים בארה"ב נמוכים משמעותית ממחירי הבנייה שלהם, וכדי להבין איך ארה"ב הגיע למצב הזה נחזור אחורה לשנת 2006, מחירי הבתים בשיא של כל הזמנים והבנקים במקום לעצור את ההלוואות ממשיכים לתת משכנתאות לכל מי שרוצה לרכוש בית ולא בדקו יותר מדי את יכולת ההחזר של הלווים. הבנקים היו בדעה שאם הלווים לא יעמדו בהחזרים נוכל להחזיר את ההלוואה על ידי עיקול הנכס ומכירתו .

בשנת 2008 עקב המשבר הכלכלי העולמי, הכלכלה של ארה"ב נכנסה לקיפאון מפעלים החלו בפיטורים של אלפי עובדים וזה הוביל בעקבותיו לגל ענק של לווים שלא יכלו לעמוד בתשלומי המשכנתה שלהם.

הבנקים שהם מוסד כלכלי ולא חברת נדל"ן נתקעו עם מיליוני בתים, דבר שהוביל חלק מהם לפשיטת רגל.

ברגע שהשתחררו מיליוני בתים לשוק, השוק הגיב מיידית ומחירי הבתים צנחו. בעלי ההלוואות מצאו את עצמם חייבים לבנקים יותר מאשר הנכס שלהם היה שווה ולכן העדיפו לא לשלם את ההלוואה והבנקים נאלצו לעקל עוד ועוד נכסים.

משנת 2008 ועד היום נעשים ניסיונות כבירים על ידי הממשלה לשפר את הכלכלה ואת שוק הנדל"ן.

שוק הנדל"ן מתאפיין בעליות קטנות מידי שנה ועדיין ניתן למצוא מציאות טובות, במחירים של בין שליש לחצי ממחיר השיא של סוף שנת 2006.

נכס שיירכש היום ב-50,000 דולר והיה שווה 110,000 דולר לפני המשבר ייצר לנו הכנסה חודשית של 750$ בנוסף לכך נוסיף את הסבירות הגבוהה מאוד שהנכס יעלה בערכו בשנים הקרובות לפחות עד ל-75% מערכו לפני המשבר,  זהו רווח הון של 30,000 דולר בכל נכס שכזה.

מאמר זה אינו בא להמליץ על איזור מסוים או על סוג מסוים של נכסים, כל השקעה צריכה להיבחן בפני עצמה לטיב הנכס ולעבור ניתוח כלכלי שיקבע את כדאיות ההשקעה.
השקעה נבונה מתחילה בניתוח שוק מעמיק על האיזור ועל סוג הנכסים המוצעים למכירה.

נכתב על ידי יריב גולן - השקעות נדל"ן בארה"ב


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יריב גולן

יריב גולן - השקעות בטוחות בנדל"ן בארה"ב

השקעה ללא ידע זה כמו לחצות את הכביש בעיניים עצומות.

עמוד הפייסבוק שלי



 


מאמרים נוספים מאת יריב גולן
 
נדל"ן חו"ל – איפה כדאי ולמה ?
09/04/18 | נדל"ן
התשואה מהשכרת דירה להשקעה בחו”ל גבוהה לרוב פי 3 מהתשואה בישראל. הוסיפו לכך את העובדה שהמחיר לדירה להשקעה בארה”ב הוא שליש (!) מדירה בישראל ושאלו את עצמכם – מדוע אנחנו עדיין קונים דירות להשקעה בחיפה?

כיצד למצוא נכס נדל"ן מניב בארה"ב
03/10/13 | נדל"ן
בכל ספרי הלימוד של נדל"ן בארה"ב מתוארת דרך אחת שבה תוכל למצוא עסקאות, כולם חוזרים על אותה המנטרה "כדי למצוא עסקה אחת טובה אתה צריך לראות 100 בתים, מתוך אותם 100 בתים שראית תבחר 30 שהכי מתאימים לך ולקריטריונים שלך, לאחר מכן תן הצעת מחיר על 10 הטובים ביותר ואז תקווה ששלושה מתוכם יסכימו למחיר שהצעת, מתוך השלושה האלה תוכל לבחור את האחד הטוב ביותר" השיטה הזו כבר לא עובדת היום, ועסקה בצורה הזו לא תמצאו.

איך להתחיל בהשקעות נדל"ן בארה"ב
23/09/13 | נדל"ן
השקעות נדל"ן היא אחת הדרכים היעילות והנוחות ובעיקר הבטוחות על מנת לייצר עבורנו הכנסה פסיבית ולהשתחרר מהחובה לעבוד בשביל כסף אלא לגרום לכסף לעבוד בשבילנו.
לכל המיליונרים מכנה משותף אחד – כולם משקיעים בנדל"ן באמצעות ההון שמייצרים העסקים שלהם.
אחד המכשולים העיקריים שמעכבים אנשים מלהשקיע בנדל"ן בארה"ב הוא חוסר ההון העצמי הגדול הנדרש לצורך רכישת נכסי נדל"ן.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI