דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים לימודי אדריכלות לתואר – לימודי תעודה בעיצוב פנים
לימודי אדריכלות לתואר – לימודי תעודה בעיצוב פנים
ברברה ברזין 06/10/13 |  צפיות: 2482

בעידן שלנו אפשר ללמוד עיצוב פנים במספר מסגרות – לימודי תעודה בעיצוב הפנים, לימודי תואר באדריכלות ועיצוב פנים - לימודים לתואר ראשון ולימודים במסלול שמכשיר אותך כהנדסאי עיצוב פנים. ישנן לא מעט מכינות ומבחנים כאלה ואחרים לאותם אנשים שרוצים ללמוד לקראת תואר ראשון אך בסופו של דבר חלקם לא מתקבלים בגלל ציונים לא מספקים (חלקם מחוסר התאמה). רצוי שכל אחד יבחר את המסלול שהכי מתאים לו ולדרישות שלו, כאשר ההתאמה נמדדת בגישה (בזמן הפנוי של המועמד, היכולת הלימודיות והרצינות הנמדדת בהשקעה שלו) ובתכונה מולדת של ראייה במרחב.מעצבי פנים הם אנשי המקצוע העוסקים בעיקר בכל הקשור לעיצוב חללים פנימיים (במבנים פרטיים, מבנים ציבוריים חנויות, משרדים ועוד). מדובר במקצוע מרתק מאוד אשר מוציא ממך את הפןהיצירתי, הדמיון ואף יכולות אנליטיותשנדרשות לצורך פתירת תנאי מיקום חללים. הצורך הרב במעצבי פנים ברמה גבוהה הביא למצב שהרבה אנשים מתעניינים בלימודים בתחום זה, בין אם במסגרת לימודי תואר ראשון, לימודי תעודה או לימודי הנדסאות. אז איזה אופציות יש לכם ללמוד בתחום עיצוב הפנים?
לימודי תעודה בעיצוב הפנים לאותם אנשים שמעוניינים ללמוד קורסים מתומצתים וקצרים יחסית, (שנתיים אקדמיות) במסגרת לימודי תעודה על מנת לרכוש מקצועבלי לבזבז זמן על לימודי תיאוריה שברוב המקרים לא יועילו, קיימים מספר רב של קורסים בעיצוב פנים (לא מדובר בקורס עיצוב פנים לקהל הרחב של 10 מפגשים) שמזכים אותך בסופו של דבר בתעודת סיום שמקנה לך את הידע הנדרש בכדי להשתלב בשוק העבודה כיום בתור מעצב פנים.
לימודי תעודה מומלצים לכל אחד שרוצה לרכוש מקצוע באופן יעיל ובלי לבזבז זמן על תיאוריה או על דברים אחרים. לימודי תעודה מתמקדים בעיקר בפרקטיקה כאמור.לימודי תואר באדריכלות ועיצוב הפנים לימודים לתואר ראשון בעיצוב פנים מציעים לימודים מפורטים שמועשרים בתיאוריה, בפיסיקה, מתמטיקה, תולדות האומנות ועוד.הרבה פעמים תואר עלול להוות בזבוז זמן שכן בזמן קצר בהרבה ניתר לרכוש מקצוע באופן פרקטי דרך לימודי תעודה. הלימודים לתואר נמשכים בדרך כלל 3 עד 4 שנים וניתן ללמוד לתואר במכללות ובאוניברסיטאות. לימודי הנדסאי עיצוב פנים הנדסאים הם בדרך כלל אנשי מקצועשיש להם יכולת טכנולוגית גבוהה והם הפכו בשנים האחרונות לכוח חשוב מאוד ומוביל בכל תחום האדריכלות. אפשרי ללמוד במסלול של הנדסאי עיצוב ולאחר סיום הלימודים ניתן להשתלב בשוק העבודה כהנדסאי עיצוב פנים מוסמך.קיים בשוק לימודי התעודה בעיצוב פנים, שילוב של לימודים וסטאז' המאפשר לרכוש ניסיון בפועל תוך כדי הלימודים. היתרון הברור הוא שבוגר לימודי אדריכלות ועיצוב פנים עם סטאז' יכול באופן מעשי להתחיל מייד פרקטיקה פרטית. לבוגרי לימודי עיצוב פנים עם סטאז' יש ביקוש רב גם במשרדי אדריכלים ומשרדי מעצבי פנים, כיוון שהם מביאים איתם ניסיון מוכח וחוסכים למעביד הפוטנציאלי זמן הכשרה ארוך ויקר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ברברה ברזין


 


מאמרים נוספים מאת ברברה ברזין
 
לימודי אדריכלות לתואר – לימודי תעודה בעיצוב פנים
מה עדיף לימודי אדריכלות לתואר או לימודי תעודה בעיצוב פנים? למי מתאים כל מסלול? מה מציע מסלול לימודי אדריכלות לתואר?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI