דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מרפסות איכותיות בתקציב משתלם
מרפסות איכותיות בתקציב משתלם
כותב להמונים 11/12/13 |  צפיות: 2805

מרפסות איכותיות בתקציב משתלם

אם גם אתם חיים בדירה בלי מרפסת, אין אתם חייבים לחפש דירה חלופית, רק משום שאתם מעוניינים להתגורר בדירה עם מרפסת. בעידן הנוכחי להבדיל מעשורים קודמים, כל בעל בית (בהתאם לדרישות החוק), רשאי לבנות מרפסות תלויות בהתאם לצורך לתקציב ולרצון האישי. הוספת מרפסות עתידה להוסיף לחייכם ערך מוסף הן מבחינה כלכלית והן מבחינת איכות החיים אותם אתם חווים במהלך כל ימות השנה. כל אדם אשר מעוניין לבנות מרפסות שאינן עולות על 12 מ"ר, צריך הלכה למעשה להוציא היתרי בניה ולהתחיל בעבודה (תיקון לחוק משנת 2008). עבור מרפסות העולות על 12 מ"ר ההליך מעט מורכב יותר ויש לקחת בחשבון את זכויות הבנייה הקיימות בבניין.

אישורים לבניית מרפסות

זכותו של כל אזרח לבחון את ההיתר של הוספת מרפסות בבניין בו הוא מתגורר. עוד לפני שאתם מזמינים את הקבלן שיבצע עבורכם את הוספת המרפסת, עליכם לבצע את השלבים הבאים, לא בהכרח בסדר הזה אך מומלץ.

· שטח פנוי – עליכם לבחון את קו המינימום של הבניינים או הבתים הסמוכים אליכם ולוודא כי יש מקום למרפסת אותה אתם עתידים לבנות.

· בדקו את זכויות הבנייה שלכם – ללא מעט בניינים ישנם זכויות בנייה ממקור או אישורים שניתנו במעמד מאוחר יותר. בדקו מהם הזכויות שלכם.

· היענות דיירי הבניין – עליכם לבחון מי מהדיירים מעוניינים לבצע את תוספת המרפסת ולהחתים לפחות 75% מהם להסכמה.

· הוצאת אישורים מהוועדה המקומית

· הכנת תוכנית קונסטרוקטור המאשרת את עמידות הבניין לתוספת מרפסות

· הכנת תוכנית אדריכלית לביצוע התאמה הרמונית של המרפסות לחזית הבניין

מרפסות ועיצובן

עליכם לזכור כי על מנת לבנות מרפסות תלויות, עליכם לקחת בחשבון לא רק את הבנייה עצמה, אלא גם את תשתית החשמל שתהייה במרפסת החיצונית, את התאורה ואת ריצוף המרפסת. חברה אמינה ומקצועית תעניק לכם את סל השירותים הכולל למרפסת המושלמת עבורכם, מבלי שתאלצו לחפש בעלי מקצוע נוספים לריצוף והכנת תשתית החשמל והתאורה במרפסת. עוד לפני שאתם בוחרים בחברה הנכונה עבורכם, בחנו את ניסיונה בבניית מרפסות ואת העלויות אותם היא דורשת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותב להמונים


 


מאמרים נוספים מאת כותב להמונים
 
עצמאות בתיירות וכמות המועסקים במשק
אתרי אינטרנט אשר תורמים ועוזרים לכל אחד לתכנן את הטיול שלו

מרפסות איכותיות בתקציב משתלם
11/12/13 | שיפוצים
רוצים להוסיף מרפסת? תמיד חלמתם על מרפסת שמש? היכנסו וקראו את המאמר על המרפסות התלויות

מרפסות תלויות – גדלים ועומסים
הצבתן של מרפסות תלויות בשטח המבנה והדירה בה אתם מתגוררים, מחייבת אתכם להתייחס בראש ובראשונה לתקנות הבנייה בישראל בכל הקשור לעומסי שימוש המותרים על פי תקנות הבנייה בישראל. בשורות הבאות נעסוק בכל הנושאים הקשורים לאותן תקנות והדרך לאישורן, המובילה בסופו של דבר להצבתה של מרפסת שמש תלויה מפנקת ובטיחותית כאחד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI