דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים עצמאות בתיירות וכמות המועסקים במשק
עצמאות בתיירות וכמות המועסקים במשק
כותב להמונים 15/07/14 |  צפיות: 2977

נהוג לדבר בשבחה של עצמאות. בעבר נהגו רבים לטוס לחופשה בחוץ לארץ באמצעות חברה שארגנה קבוצת נוסעים, תכננה טיול וציוותה מדריכים לכל קבוצה. טיול מאורגן לא היה לטעמם של המטיילים העצמאיים, אשר נהגו להצטייד בספר על איזור היעד, מפות ורוח של הרפתקאה ולתכנן את הטיול שלהם בעצמם. המטיילים העצמאיים היו מיעוט שהלך וגדל במשך השנים, במקביל למצאי ספרי הטיולים שגדל והתעצם אף הוא. היום טיול עצמאי הוא דרך המלך בטיולים לחוץ לארץ. הטיולים המאורגנים נותרו בעיקר עבור מטיילים מבוגרים, יעדים שמבקרים בהם רק בטיול מאורגן קבוצתי וארגוני קבוצות מטעמים שונים.

אתרי אינטרנט ייעודיים רבים קמו והתמלאו באינפורמציה רבה לגבי יעדים פופולאריים בחוץ לארץ. כיום ניתן למצוא מידע גם על יעדים פופולרים פחות, מידע שנכתב ישירות על ידי ישראליים שביקרו במקומות מסוימים, ביקורות על אתרי טיול פרטניים, על מסעדות, בתי הארחה לסוגיהם ומידע ספציפי כמעט על כל אלמנט בטיול לחוץ לארץ. אחת מהתוצאות של התפתחות העצמאות בטיולים היא הצורך בהעסקת עובדים לצורך קידום אתרים העוסקים התיירות.

כאשר אתרים כה רבים אוחזים במידע לגבי יעדי חופשות, הם מתחרים ביניהם, על בסיס שעתי כמעט, על השתבצות במקומות הראשונים בתוצאות חיפושים באינטרנט. האתרים הללו נזקקים לאנשי ונשות מקצוע שידאגו שהאתר שלהם ימוקם בין האתרים הראשונים בתוצאות החיפוש. מעניין לחקור את הנושא ולהבין עד כמה המידע שהופך גלוי והתחרות על סיפוק המידע לציבור המחפשים באינטרנט, משפיעים ישירות על כמות המועסקים מאחורי הקלעים של כל אתר אינטרנט.

לכאורה, היינו מצפים שעצמאות המטיילים ונגישות המידע באינטרנט, תפחית את מספר המועסקים במשק, משום שיהיה צורך בפחות סוכני נסיעות, למשל. ואולם, גם אם בוצע קיצוץ בקרב סוכני הנסיעות, הרי שהמשק נכנס למצב של איזון מחודש.  האיזון אולי מושג בזכות הצורך הממשי של אתרי אינטרנט בשכירות שירותים של אנשי ונשות מקצוע, לצורך ביצוע קידום לאתר המבוקש. המקצוענים והמקצועניות בתחום ידאגו לנגישות אמיתית של האתר למטיילים העצמאיים, התרים אחר המידע הדרוש להם לצורך תכנון החופשה שלהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותב להמונים


 


מאמרים נוספים מאת כותב להמונים
 
עצמאות בתיירות וכמות המועסקים במשק
אתרי אינטרנט אשר תורמים ועוזרים לכל אחד לתכנן את הטיול שלו

מרפסות איכותיות בתקציב משתלם
11/12/13 | שיפוצים
רוצים להוסיף מרפסת? תמיד חלמתם על מרפסת שמש? היכנסו וקראו את המאמר על המרפסות התלויות

מרפסות תלויות – גדלים ועומסים
הצבתן של מרפסות תלויות בשטח המבנה והדירה בה אתם מתגוררים, מחייבת אתכם להתייחס בראש ובראשונה לתקנות הבנייה בישראל בכל הקשור לעומסי שימוש המותרים על פי תקנות הבנייה בישראל. בשורות הבאות נעסוק בכל הנושאים הקשורים לאותן תקנות והדרך לאישורן, המובילה בסופו של דבר להצבתה של מרפסת שמש תלויה מפנקת ובטיחותית כאחד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI