דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב פנים הסלון
עיצוב פנים הסלון
אריסמן 08/01/14 |  צפיות: 2917

מעוניין לעצב את פנים הסלון שלך בצורה אופטימלית אשר תשאיר לך סלון ברמה גבוהה שאורחייך לא יפסיקו להחמיא לך עליו ? אם גם אתה מעוניין בעיצוב פנים הסלון – תוכל למצוא כאן מידע רב אודות תהליך העיצוב, אופן בחירת המוצרים, אופן איתורם וקנייתם, ואפילו אודות אופן תחזוקתם השוטף. עיצוב פנים הסלון הוא עבודה למקצוענים ולכן את התהליך חייב ללוות מעצב פנים מקצועי אשר יסייע לך בעבודה. במאמר זה תוכל למצוא מקבץ שאלות ותשובות אשר נשאלו על ידי טובי הלקוחות אשר היו לפני תהליך עיצוב פנים הסלון שלהם. חשוב לקרוא את המקבץ, ללמוד מטעויות של אחרים, ולשדרג את הסלון שלך לחדר אורחים ברמה שטרם הכרת:

כיצד ניתן לאתר מעצב פנים שיוכל לסייע לי בעיצוב ?

אם אתה מכיר חבר שלמד במכללה לעיצוב והתמחה בעיצוב פנים הוא יוכל להיות לך לעזר. במידה ותהיה מעוניין בעזרה יקרה יותר אך מקצועית ובטוחה יותר ניתן לפנות גם למעצבים ותיקים בתחום: ישנם לא מעט משרדי עיצוב באיזור תל אביב והמרכז, בהם מועסקים כמה מעצבים ועובדים תחת מנכ"ל אשר הוא עצמו מעצב פנים. שימוש במשרד כזה דומה לשימוש במשרד עורכי דין: מעצב מטעם במשרד נשלח לביתך ומתחיל לסייע לך בעיצוב פנים הסלון.

מה חשוב לעשות על מנת להתחיל לעצב את הסלון ? אלו החלטות עלי לקבל ?

ראשית כל – חשוב לדעת אם אתה מעוניין בריהוט עור או ריהוט בד. לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות, ולכן הבחירה תלויה במה הן העדפותייך בתחום הריהוט. בנוסף חשוב לבחור עץ לרגלי השולחן של הסלון, וכן לבחור ראש לשולחן: מזכוכית או מעץ – על פי רוב. ניתן גם להוסיף טפטים מעוצבים לקיר לאווירה נעימה בסלון. בשלבים אלו אין לבדוק זאת באתרים של חנויות באינטרנט, אלא לחשוב עם עצמך ממה יהיה עשוי כל רכיב ורכיב. לאחר מכן פנה למעצב פנים אשר יסייע לך בעיצוב פנים הסלון: הוא יסייע לך בבחירת הצבעים לחומרים אותם בחרת, ובמקרה הצורך יציע לך לשנות חומרים במידה והם אינם מתאימים לשאיםות העיצוביות שהמעצב רואה לנכון.

האם ניתן לרכוש סט סלון קומפלט ?

הדבר ניתן לרכישה אך חשוב לבדוק את הדגמים השונים ולראות האם הם מתיישבים עם עיצוב פנים הסלון כפי שאתה ראית את פני הדברים. במידה ולא – עדיף לעצב עם מעצב פנים ולקנות את החומרים בנפרד.

מחפשים רעיונות לעיצוב הסלון? כנסו לקולקציית טפטים  Authentic ותהנו ממבחר של טפטים מעוצבים שיעשירו לכם את הסלון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריסמן

אריסמן טפטים מעוצבים - http://www.erismann.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת אריסמן
 
עיצוב פנים הסלון
מעוניין לעצב את פנים הסלון שלך בצורה אופטימלית אשר תשאיר לך סלון ברמה גבוהה שאורחייך לא יפסיקו להחמיא לך עליו ? אם גם אתה מעוניין בעיצוב פנים הסלון – תוכל למצוא כאן מידע רב אודות תהליך העיצוב.

טפטים מעוצבים
האם גם אתה חש כי חדר השינה שלך ריק מתוכן ? האם אתה מעוניין לעשות טוב על הלב עבור הילדים שלך הנמצאים בחדרם ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI