דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים מטבחים מעוצבים
מטבחים מעוצבים
אילן מטבחים 06/03/14 |  צפיות: 2804

במאמר זה נסקור בפניכם מידע מקיף אודות מטבחים מעוצבים. מטבחים אלו הנם מטבחים ייחודיים אשר מכילים את כל איבזור המטבח החיוני לכם: ריצוף מטבח, חיפוי למטבח, ותשתית מטבח מתקדמת להצבת תנור, מקרר, ומכשירים הכרחיים נוספים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא על מרכיביהם השונים של מטבחים מעוצבים ולהתרשם מהאיכות, ממרקם הצבעים בין הפאנלים השונים ומבחירת החומרים הטובים והעמידים ביותר בשוק:

מטבחים מעוצבים – עיצוב מודרני

מטבחים אלו מכילים שימוש נרחב בכל סטרוקטורות העיצוב המודרני:  שימוש ברצפת שיש, חיפויים לקירות מזכוכית, או מאבן סגנון לעיצוב מקורי של מטבחים, וארונות מ טבח בעלי פרזול אלומיניום הצבועים בצבעים בהירים. מטבח מסוג זה מתאים בעיקר עבור מי שביתו מעוצב באופן מודרני ומעוניין לשמר את ההרגל על עבור המטבח. מטבחים מעוצבים מסוג זה ימלאו את כל הצרכים שלכם – מהצבת תנור וגז בישול ועד להצבת מוצרי צריכה מידיים שיונחו על מדפים שמגיעים עם מטבחים מעוצבים מעין אלו. מדפים אלו יהיו סמוכים לשיש הבישול ועל כן יהיו נגישים ונוחים.

מטבחים מעוצבים – עיצוב עתיק

מדובר במטבחים בעלי עיצוב מעט יותר מסורתי ופחות לכיוון המודרנה. ניתן למצוא עיצובים מתקדמים אך גם עיצובים חכמים. בדרך כלל, כאשר אתם מדמיינים מטבחים מעוצבים בסגנון עתיק – ריצוף העץ עולה כפרמטר מרכזי. כאן – יוצע עבורכם ריצוף גרניט פורצלן: ריצוף אבן שנראית כמו עץ, ועל כן תעניק עבור מטבחים מעוצבים אשר חברת המטבחים תספק לכם הרגשה של עידן אנכרוניסטי או עתיק. בנוסף, חיפויי המטבח יהיו עשויים אבן אשר תסותת באופן שידמה תקופה עתיקה או סיתות בעל מראה כפרי. בדומה למטבחים המעוצבים בסגנון המודרני, גם מטבחים מעוצבים בסגנון עתיק ניתנים לתפעול בקלות על ידי עובדי המטבח, והמדפים, יחד עם אזורי הנחת המוצרים הכבדים כמו תנור הכיריים והמקרר – יהיו נגישים עבורם בצורה בלתי אמצעית.

ייעוץ אודות מטבחים מעוצבים

ניתן לזכות בשירות ייעוץ עבור מטבחים מעוצבים מטעם חברת אילן מטבחים באריאל והסביבה . חשוב להתייעץ עם נציגי חברה מעין זו על מנת לדעת איזה מטבח מומלץ עבור ביתכם. נציגים אלו הנם מעצבי פנ ים בעלי רקע עשיר בתכנון ועיצוב מטבחים והתאמתם לתכולת בתים קיימת. לבירורים בנושא מטבחים מעוצבים ניתן לפנות לחברה בכל עת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילן מטבחים

אילן מטבחים - http://www.ikitchens.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת אילן מטבחים
 
מטבחים מעוצבים
במאמר זה נסקור בפניכם מידע מקיף אודות מטבחים מעוצבים. מטבחים אלו הנם מטבחים ייחודיים אשר מכילים את כל אבזור המטבח החיוני לכם:

המדריך למטבחי פרובנס
מעוניין במידע על מטבחי פרובנס ? מטבחי פרובנס הם מטבחים בעלי סגנון צרפתי עתיק וכפרי. מטבחים אלו מכילךים פריטים אשר ידמו את המטבח שלך למטבח שנמצא בלב היער גם אם אתה גר במרכז הסואן של העיר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI