דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב פנים הבית מבלי לפשוט רגל
עיצוב פנים הבית מבלי לפשוט רגל
טובה 14/05/14 |  צפיות: 3834

כולנו חולמים לגור בבית מעוצב, כזה שחשבו בו על כל פרט ופרט, והוא נראה מהודר ומעורר התפעלות. אבל איך הופכים את הבית שלנו למעוצב מבלי להיכנס להרפתקאה כלכלית, אשר ידוע כיצד היא מתחילה וממש לא ברור כיצד היא תסתיים? איך עושים עיצוב פנים לבית מבלי לאבד את כל החסכונות?

עיצוב פנים בית - לא חייב להיות יקר

כאשר ניגשים לתהליך של עיצוב פנים בית כדאי להחליט מראש על גבולות גזרה, זאת אומרת, מה יכלל בתוך תהליך עיצוב הבית. ברגע שתחליטו מראש אילו חלקים בבית עומדים לקבל מתיחת פנים חדשה, כך יקטנו הסיכויים שפרוייקט העיצוב שלכם יצא משליטה, וכך גם ההוצאות בגינו.

תהליך עיצוב פנים אינו מחייב שבירת קירות או בניית קירות חדשים, דבר שללא ספק מעלה את הוצאות הפרוייקט. ניתן לייצר חלוקה שונה של החלל גם באמצעות שימוש בטפטים או שבירת החלל באמצעות רהיט כזה או אחר. כך תיווצר לכם חלוקה חדשה של החלל מבלי שנכנסתם להוצאות עכספיות של שבירת קירות.

טיפ נוסף שמאפשר לעשות תהליך של עיצוב הבית מבלי להוציא המון כסף הוא חידוש רהיטים ישנים. גם אם החלטתם לשנות את העיצוב של הבית, אין זה אומר בהכרח שעכשיו תצטרכו לרהט מחדש את כל הבית. ניתן ומומלץ לחדש רהיטים קיימים ולשלב בהם טקסטיל עיצובי, כך שיתאים לעיצוב הכללי שבבית.

עיצוב הבית - תהליך מזורז

אופציה נוספת לעצב את הבית בעלות לא גבוהה היא ליצור תהליך עיצוב מזורז. למה הכוונה? החליטו מראש על פרוייקט אחד או שנים שמתחשק לכם לבצע אצלכם בבית והתמקדו בפרוייקטים אלו בלבד. כך תהיה לכם תחושה טובה שחידשתם את עיצוב הבית, מבלי שנכנסתם להוצאות מטורפות.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טובה


 


מאמרים נוספים מאת טובה
 
מהו מיתוג אישי באינטרנט ולמה זה חשוב?
כולנו רוצים להראות טוב בכל מקום בו אנו נמצאים. אז ברור לכולם שאי אפשר לוותר על מיתוג אישי גם באינטרנט?

קידום אתרים בגוגל - אם אתה לא שם אתה לא קיים
השקעת ובנית אתר אינטרנט אבל אף אחד לא רואה אותו... אין ברירה אלא לפעול לקידום האתר בגוגל

עיצוב פנים הבית מבלי לפשוט רגל
עיצוב פנים בית זו הרפתקאה של ממש. כיצד ניתן לצאת בשלום מהרפתקאה זו מבלי לפשוט את הרגל? כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI