דף הבית קניות וצרכנות אופנה מה חשוב לבדוק בקניית פנינים
מה חשוב לבדוק בקניית פנינים
רועי קטה 08/06/14 |  צפיות: 12735

עם חזרתן לאופנה, ניתן למצוא כיום בחנויות התכשיטים אביזרי אופנה רבים המקושטים בפנינים ,וכמו כן ,ישנם שרשראות פנינים רבות במגוון מחירים וסגנונות. יחד עם זאת, יש להדגיש, כי קיימים זיופים רבים לפנינים , ובכללם כאלו שקוראים לעצמם פנינים אך אינם פנינים אמיתיות, כגון פניני מיורקה -זיוף העשוי מחרוזי זכוכית מצופים . גם אם קונים פנינים אמיתיות, יש לוודא שמדובר בפנינים איכותיות, ולא בפנינים זולות באיכות ירודה .

שלב א - ודא שהפנינים אמיתיות

בשלב זה יש להצמיד את הפנינים מתחת לשן ולחכך אותם מעט תחתיה . אם מרגישים חספוס מסוים ,הרי שמדובר בפנינים אמיתיות, ואם מרגישים שפני השטח של הפנינה חלקות לגמרי, הרי שמדובר בזיוף .

שלב ב - גודל וצורה

ככל שפנינים גדולות יותר , כך ערכם גבוה יותר . לכן, קניית שרשרת פנינים שבה הגודל הממוצע של כל פנינה עומד על 4-5-6 מ"מ צריכה להיות בתחום שמתחת ל 500 שקלים . לעומת זאת פנינים איכותיות מתחילות להיות בגודל של 7 מ"מ ומעלה ,  גדלים בהם ניתן לראות את פני השטח של הפנינים . יש לזכור, כי צורת הפנינה חשובה מאוד ; ככל שפנינה עגולה יותר כך היא נחשבת ליקרה ואיכותית יותר. למעשה, הצורה הכי יקרה של פנינים היא הצורה העגולה .

שלב ג - צבע וברק

הצבע היקר ביותר בפנינים הוא הצבע הלבן . אמנם ישנם פנינים נדירות בצבע זהב (פניני הים הדרומי),והם נחשבות ליקרות יותר. כמו כן, פנינים שחורות , הקרויות "פניני טהיטי" , נחשבות גם הן ליקרות יותר מפנינים לבנות . ברק הפנינה, חשוב אף הוא ,והוא המעניק לפנינים את יופיין וקסמן. על מנת לבדוק את ברק הפנינה, יש להתבונן בפנינה , ולראות את ההשתקפות של הפנים שלנו;ככל שההשתקפות חדה וברורה יותר, כך ברק הפנינה גבוה יותר .

שלב ד - שטח פנים

שטח הפנים חשוב ביותר בעיקר עבור עגילי פנינה , כיוון שהפנינים בתכשיט זה הם המוטיב המרכזי. בכל פנינה ישנם פגמים מסוימים,; ככל ששטח הפנים מצולקות יותר כך הם זולות יותר, ןככל שפני השטח הם חלקות ונקיות מפגמים כך הפנינים יקרות יותר. פנינים בהן יש חריצים עמוקים ומרובים נחשבות לזולות במיוחד ,גם אם הם גדולות במיוחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רועי קטה


 


מאמרים נוספים מאת רועי קטה
 
מה חשוב לבדוק בקניית פנינים
08/06/14 | אופנה
מלבד העיצוב עצמו, ישנם מאפיינים חשובים הקובעים את יופי ומחיר הפנינים,ויש לשים לב אליהם כדי לרכוש פנינים איכותיות

כיצד לבחור טבעות אירוסין עבור בת הזוג?
בחירת טבעת אירוסין עבור הצעת נישואין, הינה מאתגרת, כיוון שעלינו לקלוע לטעמה של בת הזוג בטבעת החשובה ביותר עבורה. על מנת לעשות זאת בצורה חכמה ונכונה, יש לעקוב אחר ההמלצות הבאות

כיצד להימנע מטעויות ברכישת טבעות יהלומים
בקניית טבעות יהלומים עבור הצעת נישואין,ישנם הרבה הטעיות לצרכנים,כיצד להימנע מהן ולקנות בצורה חכמה? כל התשובות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI