דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה כיצד לבחור טבעות אירוסין עבור בת הזוג?
כיצד לבחור טבעות אירוסין עבור בת הזוג?
רועי קטה 22/04/14 |  צפיות: 4642

בבואנו לבחור טבעת אירוסין עבור בת הזוג, רצות מחשבות רבות , המטרידה מבינהן ,היא כיצד עלינו להחליט ולקלוע לטעמה של בת הזוג  בבחירת הטבעת, ללא ידיעתה? הרי אפילו קניית חולצה שאינה יקרה  עבורה יכולה לעיתיטם להיות משימה שאינה פשוטה . אך למעשה, דווקא בבחירת טבעת אירוסין , יש לנו במי להיעזר , ומספר  כללים מסויימים שעשויים לעזור לנו לקלוע לטעמה של בת הזוג .

כלל מספר 1 : נסה להבין בדרך עקיפה

אחת מן העצות הנפוצות ביותר, היא לקחת את בת הזוג לטיול בקניון או כל מרכז אחר בו יש חנות תכשיטים או טבעות אירוסין , וכדרך אגב להתעכב על יד החנות, כך שבת הזוג תתעכב גם כן ,ואלולי תצביע לכיוון הטבעת או הסגנון שהיא אוהבת . כמו כן, יכול להיות שמקרה כזה כבר קרה בעבר, והיא אכן הצביעה על הטבעת האהובה עליה, וכל שעלינו לעשות הוא להיזכר בסגנון הטבעת.

כלל מספר 2: קח איתך עצה נשית

בקניית אביזרי אופנה ותכשיטים עבור נשים , תמיד רצוי להתייעץ עם בחורה שמכירה אותה מקרוב, או מישהי שמכירה את הטעם שלה . רצוי שזו תהיה החברה היכ טובה שלה ,כיוון שרוב הסיכויים שהיא כבר דיברה איתה על זה,וגם אם לא, היא יודעת מה הסגנון בכללי של התכשיטים שלה כך שהיא תוכל לעזור לנו בבחירת הטבעת .

כלל מספר 3 : אל תקנה טבעות מסובכות מידי

באופן עקרוני, עדיף לקנות טבעות אירוסין שאינן מסובכות מידי מבחינת העיצוב שלהם . טבעות אירוסין קלאסיות עדיפות על טבעות אירוסין מיוחדות , כיוון שהם יכולות להתאים  כמעט לכל אחת. יתרה מכך , הטבעות המשווקות ומוצגות בפרסומות  ברחבי המדיה ובסרטי הקולנוע, הן הטבעות הקלאסיות, כך שרוב בנות הזוג אשר בוחרות בעצמן את הטבעת בוחרות בטבעות אירוסין קלאסיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רועי קטה


 


מאמרים נוספים מאת רועי קטה
 
מה חשוב לבדוק בקניית פנינים
08/06/14 | אופנה
מלבד העיצוב עצמו, ישנם מאפיינים חשובים הקובעים את יופי ומחיר הפנינים,ויש לשים לב אליהם כדי לרכוש פנינים איכותיות

כיצד לבחור טבעות אירוסין עבור בת הזוג?
בחירת טבעת אירוסין עבור הצעת נישואין, הינה מאתגרת, כיוון שעלינו לקלוע לטעמה של בת הזוג בטבעת החשובה ביותר עבורה. על מנת לעשות זאת בצורה חכמה ונכונה, יש לעקוב אחר ההמלצות הבאות

כיצד להימנע מטעויות ברכישת טבעות יהלומים
בקניית טבעות יהלומים עבור הצעת נישואין,ישנם הרבה הטעיות לצרכנים,כיצד להימנע מהן ולקנות בצורה חכמה? כל התשובות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI