דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים עיצוב גינות ומטבחי חוץ, פינות גריל ובר
עיצוב גינות ומטבחי חוץ, פינות גריל ובר
מעיין 19/06/14 |  צפיות: 6817

גינה היא מקום נפלא לארח בו. בגינה ישנם תנאים מצויינים לאירוח. הישיבה בחוץ, באוויר הפתוח בשטח שהוא פעמים רבות גדול מהסלון היא כיפית ונעימה. במיוחד בארץ כמו שלנו בה ימי השמש הם רבים ישנה אפשרות לממש את מלוא הפוטנציאל של גינה כמקום אירוח. אירוח כולל מן הסתם גם את העניין הקולינרי. מטבח גינה מעלה את הנוחיות שבאירוח

מטבח שיתן נוחיות מלאה

אם כבר בחרתם לעשות את הצעד ולהתקין בגינתכם מטבח גינה, בחרו את המטבח שיתן לכם נוחיות מלאה ושבו תוכלו לעבוד באופן מלא ללא הצורך לפצל את עבודתכם בין הבית לגינה כי אז פספסתם חלק גדול מהמטרה. מטבח גינה אמור לכלול הכל- כיור, תנור, ארון, מקרר ומשטח עבודה. אל תתפשרו על חלק מהרכיבים כי כולם חשובים.

היום הקמת גינה מטבח מהווה חלק בתחום התחום של עיצוב גינות. במיוחד בגינות שיש בהן די שטח ושבעלי הבית אוהבים לארח או לאכול בעצמם ארוחות רבות בגינה, הקמת מטבח גינה בהחלט מומלצת.

מטבח שישתלב עם הגינה

ממש כמו במטבחים המיועדים לבית, גם במטבחי חוץ ישנו מגוון רחב מאוד של דגמים בסגנונות שונים- מודרניים מול כפריים, מטבחים בעלי מראה חמים יותר לעומת כאלה בעלי מראה הייטקיסטי עם קווים נקיים הבחירה יכולה להיעשות בהתייעצות עם מומחה בתחום עיצוב גינות על מנת שיחווה דעתו מה יתאים לגינתכם. כך תוכלו לבחור מטבח שישתלב עם הגינה בצורה הרמונית מבחינת הטקסטורה והצבעים שלו.

גריל- חלק חשוב בכל מטבח חוץ

במיוחד אצלנו, הישראלים, לגריל ישנו מקום של כבוד בגינות בכלל ובגינות עם מטבח חוץ בפרט. כדאי לבחור גריל נוח לשימוש שלא תחשבו מספר פעמים לפני כל פעם שתרצו לעשות על האש. ישנם הבדלים בין מתקני הגריל השונים. בררו ועשו סקר בעניין לפני שאתם קונים גריל.

עיצוב גינות מורכב היום מאלמנטים רבים הכוללים את הצמחיה, הריצוף ואלמנטים נוספים כמו מסלעה או בריכת נוי. היום גם מטבחי חוץ הם רכיב שיש לקחת בחשבון כאשר מעצבים גינה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מעיין


 


מאמרים נוספים מאת מעיין
 
עיצוב גינות ומטבחי חוץ, פינות גריל ובר
היום הקמת מטבח גינה מהווה חלק בתחום התחום של עיצוב גינות. במיוחד בגינות שיש בהן די שטח ושבעלי הבית אוהבים לארח או לאכול בעצמם ארוחות רבות בגינה, הקמת מטבח גינה בהחלט מומלצת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI