דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות כמה טיפים לבחירתם אולם האירועים שלכם
כמה טיפים לבחירתם אולם האירועים שלכם
מורן שלי 29/06/14 |  צפיות: 4545

מתכננים אירוע פרטי? חתונה, בר מצווה, ברית או כל חגיגה חשובה אחרת? או שאולי מדובר באירוע עסקי? השקה, כנס או ערב גיבוש לעובדי החברה? לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר, יש כמה מרכיבים בסיסיים שיקבעו את מידת הצלחתו.

1.המיקום- בחירת המיקום של אולם האירועים שבו תערכו את האירוע שלכם, בין אם מדובר באירוע פרטי ובין אם באירוע עסקי- היא חשובה ביותר. הבחירה המומלצת ביותר היא אולם אירועים במרכז. המרכז מציע אפשרויות מגוונות יותר מאשר כל אזור אחר בארץ ודרכי הגישה אליו הן הנוחות ביותר. אם אתם יכולים להרשות לכם מבחינה תקציבית, מומלץ ללכת על אולם אירועים בתל אביב. תל אביב, בהיותה מרכז תרבותי ועסקי, תשווה לאירוע שלכם אווירה תוססת יותר ותהפוך אותו ליותר אטרקטיבי.

2.התקציב- חלוקה נכונה של התקציב שלכם תוביל אתכם לתוצאות אידיאליות באירוע עצמו. אם אין לכם הבנה בתחום תכנון האירועים, מומלץ לשכור את שירותיו של מפיק אירועים מקצועי- שגם ישיג לכם עסקאות משתלמות יותר וגם יחלק את התקציב שלכם בצורה שתביא את האירוע שלכם להצלחה המרבית.

3.הבידור- אל תתקמצנו על בידור. זה אולי נשמע כמו חלק שולי באירוע, אחד שלא מייחסים לו חשיבות רבה מדי- אבל תתפלאו כמה מופע מוצלח יכול לתרום להצלחת האירוע ולהנאת האורחים שלכם. התאימו את סוג ההופעה לסוג האירוע. אם מדובר בחתונה, מומלץ בדרך כלל ללכת על סוג כלשהו של מופע מוזיקלי. אם מדובר באירוע עסקי, סטנד אפ יכול להיות אופציה נהדרת.

4.הקייטרינג- אולם האירועים בדרך כלל יציע שירותי קייטרינג שכלולים במחיר. בכל מקרה חשוב שתשאלו מראש על מנת שלא תהיו מופתעים בהמשך. בחנו את התפריט המוצע על ידי האולם ואם תראו שהוא אינו משיב על הדרישות שלכם בקשו לבדוק את האפשרות של שכירת שירותי קייטרינג חיצוניים. חשוב שהאוכל שאתם מגישים באירוע שלכם יהיה איכותי על מנת ליצור רושם חיובי על האורחים שלכם.

כאשר אנחנו מתכננים אירוע, חשוב שנקדיש זמן ומחשבה לכל אחד מהמרכיבים שלו ונבקש ייעוץ והכוונה מקצועית במידה ואנחנו לא בקיאים בנושאים מסוימים. מומלץ לעשות את הדברים בהדרגה ולא למהר יותר מדי על מנת שהתוצאה תהיה מוצלחת ותשיב הן על הדרישות שלנו כמארגני האירוע והן על הדרישות של המוזמנים שלנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מורן שלי


 


מאמרים נוספים מאת מורן שלי
 
צילום אירועים במרכז
כל מה שחשוב לדעת על צילום אירועים במרכז

אז למה דווקא אירועים קטנים?
כמה יתרונות משמעותיים של אירועים קטנים בהשוואה לאירועים גדולים

כמה טיפים לבחירתם אולם האירועים שלכם
כאשר אנחנו בוחרים אולם אירועים, יש כמה דברים חשובים שחשוב לקחת בחשבון.

למה אולם אירועים בתל אביב?
מתלבטים לגבי מיקום אולם האירועים שלכם? הנה כמה סיבות לבחור באולם אירועים בתל אביב

הכנת סושי ביתית
רוצים ללמוד להכין סושי בעצמכם? הנה קצת מידע על סדנאות סושי שיעזרו לכם לעשות זאת

בחירת חלקי חילוף לרכב
08/06/14 | רכב
מה צריך לקחת בחשבון כאשר אנחנו רוצים להחליף חלק ברכב שלנו?

6 דרכים להפוך את האירוע שלכם למהנה יותר
רוצים שהאירוע שלכם יהיה חוויה בלתי נשכחת? הנה כמה עצות כיצד לעשות זאת

סדנת סושי
מחפשים פעילות מקורית לאירוע שלכם? כדאי לכם לחשוב על האפשרות של סדנת סושי

תחזוקת הרכב הפרטי שלך
27/05/14 | רכב
איך תוכלו לתחזק את הרכב שלכם?

סדנאות בישול
רוצים ללמוד לבשל בעצמכם? סדנאות בישול הן הפתרון עבורכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI