דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות מתי בפעם האחרונה פינקתם את החצר?
מתי בפעם האחרונה פינקתם את החצר?
alek sander 14/07/14 |  צפיות: 5925

טרמפולינות בטיחותיות

מחקרים מהתקופה האחרונה הראו שיש קשר בין ישיבה ממושכת לסיכוי מוגבר לחלות במחלת הסרטן, שלא לדבר על שאר מחלות ובעיות כרוניות. אז אם אתם ממש לא מחסידי הפעילות הגופנית, ואפילו הליכה יומית עושה לכם רע, כדאי לכם לנסות לקפוץ על קפציות (טרמפולינות).

הידעתם שמספיקות 15 דקות של קפיצות ביום, כדי לתת לגוף את מנת הפעילות הגופנית היומית שלו? קפיצה על טרמפולינה מזיזה את כל הגוף, בין שנרצה בכך ובין שלא, ומפעילה את כל האיברים החיוניים – הרגליים, הידיים, הראש ומה לא. חשוב לרכוש טרמפולינה עם רשת בטיחות חזקה, ורגליות עמידות מחומר מתכתי, כדי שיוכלו לעמוד בעומס.

בתי עץ ומתקני שעשועים לילדים

מי לא חלם בתור ילד להקים בית על עץ גבוה, כדי שיוכל לברוח לעולם שכולו דמיון ופנטזיה. היום זה כבר לא חלום, ואפשר להגשים אותו עם ערכות מיוחדות להתקנת בתי עץ במיוחד לילדים. ניתן לרכוש בית עץ בכל גודל רצוי, ולהוסיף מבחר תוספים להגדלת ההנאה – מגלשות צבעוניות, גשרים מתנדנדים המחברים בין בתי עץ שונים בחצר ועוד.

מעבר לכך ניתן לרכוש מגוון מתקני שעשועים ואביזרים נלווים, שהופכים כל חצר לגן עדן לילדים – ארגזי חול, רכבות צעצוע מיוחדות, מגלשות, נדנדות ומושבי נדנדה, גשרים להרכבה עצמית ועוד.

מחסני גינה וחצר

כשהבלגן חוגג בחצר ואתם לא מוצאים ידיים ורגליים, אנו נוהגים להשאיר את ערימות הבלגן כפי שהן... העיקר שזה לא בתוך הבית, אנו אומרים לעצמנו. אבל פתרון פשוט מאוד בדמות מחסן לגינה, יכול להקל על הבעיה ואף לפתור אותה במלואה.

פשוט רוכשים מחסן גינה להרכבה עצמית, ותוך כמה ימים יש לכם מקום אחסון לכל מה שעד היום עשה לכם כאב ראש. אז פשוט מעבירים את כל ערימות ה"לא צריך" למחסן פלסטיק קשיח, ומפנים את החצר לדברים החשובים לנו באמת – ערוגות פרחים צבעוניות, מתקני משחקים לילדים, הפרגולה שתמיד רציתם ליד המרפסת ועוד.

דשא מלאכותי

נמאס לכסח את הדשא כל שני וחמישי? לא רוצים דשא צהוב כל קיץ? הגיע הזמן לעבור למרבדי דשא סינתטי. רוכשים מרבדים של דשא מלאכותי ירוק ונוצץ, ואחרי ההתקנה לא צריך יותר לדאוג להשקיה, לכיסוח ולתחזוקה.

המאמר באדיבות חברת איסמור – מוצרי איכות לחצר


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 alek sander


 


מאמרים נוספים מאת alek sander
 
מתי בפעם האחרונה פינקתם את החצר?
לכל מי שזכה לבית קרקע עם חצר גדולה, ודאי מוכרת הבעיה – חוזרים מהעבודה, דואגים לילדים ולמשפחה ומשאירים את החצר זנוחה ועזובה. אז לכבוד הקיץ שהגיע והחופש הגדול, הנה כמה הצעות הגשה לשדרוג החצר, כדי שכל המשפחה תוכל ליהנות וכדי שהילדים ימצאו משהו לעשות ולא ישקעו כל היום במסכים למיניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI