דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר האם ליסינג לציוד כבד משתלם?
האם ליסינג לציוד כבד משתלם?
אוריאן טנא 11/08/14 |  צפיות: 3017

האם ליסינג לציוד כבד משתלם?
ליסינג הפכה מילה נפוצה בעולם הרכב ולעניין שבשגרה, אבל מה עם ליסינג לציוד הכבד, שהעסק שלך צריך? אם העסק שלך כולל שימוש בצמ"ה (ציוד מכני הנדסי) אתה צריך לשקול בחיוב לעבור לשיטת הליסינג גם בתחום זה. חברות קבלניות בתחום איסוף האשפה והגזם, קבלני בניין, חברות תשתית, נותני שירותים, רשויות עירוניות, קיבוצים, משקים ולקוחות נוספים כבר נהנים משיטת הליסינג של הציוד הכבד שלהם. אז אל תשאיר את העסק שלך מאחור עם הציוד הישן ואל תתפשר על שיטת מימון, שלא נוחה לך.
מה עושים עם צמ"ה ישן ומקולקל?
כמה פעמים נתקלת בשאלה מה עושים עם הציוד הכבד שהתיישן והתקלקל? האם לשלוח פעם נוספת לתיקון? האם לרכוש משומש שעדיין עובד? האם להקצות את המזומנים בחברה לציוד חדש? ואולי לפנות לבנק על מנת לקחת הלוואה בנקאית?

אמנם כל הדרכים האלה זמינות ומיושמות זה שנים רבות, אך בשנים האחרונות ליסינג לציוד כבד תופס תאוצה, וכל שנה כמות עסקאות הליסינג הולכת וגדלה. הקונספט שמוביל היום את מרבית השוק בהעדפת ליסינג לרכבים על פני קנייתם, נכון גם כאן, אז למה להתפשר על איכות הציוד ותנאי המימון

 

על איזה ציוד כבד ניתן לבצע עסקת ליסינג?
בדיוק כמו בשיטת הליסינג לרכב, ניתן כיום לבצע עסקת ליסינג למלגזה, ליסינג למשאית, ליסינג למכבש, ליסינג למחפרונים, ליסינג למערבל בטון ואף ליסינג לריהוט רחוב סביבתי. שיטת הליסינג מאפשרת לך ראש שקט בכל הנוגע לתיקונים, תמיכה, תחזוקה, שירות ושדרוג מדי מספר שנים.

מה דרוש בעסקת ליסינג לציוד כבד?
בניגוד להלוואות, הליסינג אינו פוגע באשראי שלך, מאפשר לך יותר גמישות פיננסית ומסייע לך להתמקד בצרכי החברה שלך. באופן כללי, מדובר בעסקאות ליסינג מימוני לתקופה של 36, 44 או 48 חודשים, גובה המימון הוא בדרך כלל עד 70% ממחיר הציוד, אולם קיימים גם מסלולי ליסינג לציוד אחרים.

על מנת לבצע עסקת ליסינג לציוד על הלקוח להמציא את המסמכים, המקובלים גם בעסקאות ליסינג לרכב: דו"חות מע"מ אחרונים, תדפיסי חשבון בנק עדכניים, מאזן מבוקר לחברות ושומת מס לעצמאיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוריאן טנא


 


מאמרים נוספים מאת אוריאן טנא
 
כל מה שצריך לדעת על ליסינג
12/08/14 | רכב
כולם מדברים על ליסינג. חברות רבות מבצעות עסקאות ליסינג ואלפי נהגים נוסעים ברכבים מליסינג, אבל לא תמיד כל המונחים ברורים. מטרת מאמר זה היא לעשות סדר ולהסביר את המונחים המרכזיים בעולם הליסינג

האם ליסינג לציוד כבד משתלם?
בשנים האחרונות ליסינג לציוד כבד תופס תאוצה, וכל שנה כמות עסקאות הליסינג הולכת וגדלה. בדיוק כמו בשיטת הליסינג לרכב, ניתן כיום לבצע עסקת ליסינג למלגזה, ליסינג למשאית, ליסינג למכבש, ליסינג למחפרונים, ליסינג למערבל בטון ואף ליסינג לריהוט רחוב סביבתי. בניגוד להלוואות, הליסינג אינו פוגע באשראי שלך, מאפשר לך יותר גמישות פיננסית ומסייע לך להתמקד בצרכי החברה שלך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI