דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים איך אפשר למצוא פתרון אחסון בחלל קטן? ארונות הזזה!
איך אפשר למצוא פתרון אחסון בחלל קטן? ארונות הזזה!
סהר 12/10/14 |  צפיות: 12601

במה שונים ארונות הזזה מארונות רגילים?

יתרונות אלו תפקידם לספק לכם מבט כוללני יותר בנושא. כגון , שילוב שלמגירות בעם הארון כאשר אלו אינן נראות כלפי חוץ בשל דלתות ההזזה, אלמנט זה הוא בדרךכלל גימיק אהוד במיוחד על בוחרי ארון זה כמובן ששילוב של מראה כדלת לארון עשויהלתרום רבות לפונקציונאליות שלו זהו מדגם ליתרונות הרבים של ארונותהזזה, כמובן שקיימים יתרונות רבים נוספים בקניית ארונות אלו . ארונות הזזההינם ארונות שיכולים לעזור בצמצום תפיסת המרחב יחד עם השארת הארון בגודל הרצוי ככה, בשל דלתות ההזזה שאפשר לתפעל על מסילה במקום לפתוח כלפי חוץ, אפשר להצמיד אתהארון לרהיטים מסוגים שונים כמו מיטה כגון ועדיין יהיה נוח לעשות בו שימוש.

יתרון  ראשון- עיצוב: לארונות הזזה עיצוב מודרני יותר והם לרוב שייכים לתחום הנראות הארוןהמודרני והקלאסי רבים מחבבים את הנראות הארון והמראה של ארונות הזזה ורק בשל ככהבוחרים בהם הרבה יותר כל ארונות מסוגים שונים אכן, יש הצדקה לנושא.

ארונות הזזה - יתרונות נוספים:  חסכון במקום: ארון הוא רהיט חשוב כמעט בכל חדר בביתיחד יחד עם זאת , מדובר ברהיט גדול לא רק חדרי שינה המכילים ארונות, אפשר לראות עדכמה ארון תופס מקום גדול במרחב, דבר המגביל את המקום בחלל באופן ממשי כאשר נבניםחדרים לא גדולים, מוגבלים בשטחם , המצב אפילו מורכב יותר. בזכות מבנה זה, הארוןנפתח בשיטה הזאת הזזת הדלתות וההנעה שלהן הרבה יותר המסילה ככה , לא נצטרך לפתוח אתהדלתות של הארון כלפי חוץ כפי שמקובל בארונות רבים מסוגים מגוונים .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סהר


 


מאמרים נוספים מאת סהר
 
איך אפשר למצוא פתרון אחסון בחלל קטן? ארונות הזזה!
רבים אינם יודעים איזה ארון כדאי לבחור כדי להשיג מקסימום תועלת הן מבחינת אחסון רב והן מבחינת מקום אותו תופס הארון בחדר. ארונות הזזה בעלי יתרונות רבים עליהם נפרט ויכולים להוות פיתרון יעיל לבעיה זו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI