דף הבית מדעי הטבע כימיה אקוצ'ק- חיזוי קרינה
אקוצ'ק- חיזוי קרינה
חיים 06/11/14 |  צפיות: 13755

אקוצ'ק- חיזוי קרינה

חוק קרינה בלתי מייננת משנת 2006 מחייב כל בעלים של מתקן חשמל לקבל היתר מהמשרד להגנת הסביבה להקמת ולהפעלת מקור קרינה בתדר רשת החשמל. על מנת לקבל את ההיתר הזה, נדרש מבעלי המתקן למלא דוח הערכת רמת חשיפה לשדות מגנטיים וחשמליים וזאת על סמך חיזוי קרינה תיאורטית ובדיקות מעשיות בשטח. כל מתקן מקבל ארכה של שלושה חודשים לפעול על מנת להשיג את הדוח ואת האישורים המתאימים ובתקופה זו עליו לערוך חיזוי קרינה מקצועי ובסוף תקופה זו, באם הוגשו כל הדוחות וכל ההיתרים כראוי, מקבל המתקן היתר פעילות מלא.

חיזוי קרינה הוא כלי אסטרטגיה ותכנון בידי הלקוח שמטרתו לבחון את ההתנהגות הצפויה בהקשר של קרינת המקורות בהם הוא רוצה ומעוניין להשתמש, במקרה הגרוע ביותר שלהם כך שהשורה התחתונה תהיה התוצאה הכי פחות מיטבית ורצויה. כאשר מבצעים את חיזוי הקרינה באמצעות מומחים ובאמצעות מעבדה מקצועית כמו אקוצ'ק, גם האמינות של הבדיקה, בעיני מקבלי ההחלטות ומאשרי ההיתרים, היא גבוהה יותר וגם התוצאות המתקבלות משקפות את המצב האמיתי הלכה למעשה.

בדיקת חיזוי קרינה במעבדת אקוצק מתבצעת בכלים פיסיקליים ומתמטיים משוכללים ומתקדמים, האיכותיים ביותר בשוק ולכן גם טעות הדגימה המתקבלת היא מינימאלית ועומדת בכל הפרמטרים הכי קשיחים שישנם.

מפעל או מתקן המתעתדים להשתמש בקרינה בלתי מייננת חייבים, הן מבחינת החוק, הן מבחינת השכל הישר והן מבחינה מוסרית, אתית ומקצועית להבטיח כי המתקן עומד בתקן הנדרש וכי בדיקות חיזוי קרינה אינן מראות חריגות העלולות לסכן או לפגוע במי מהסובבים, בין אם עובדים, בין אם צרכנים ובין אם עוברי אורח תמימים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים


 


מאמרים נוספים מאת חיים
 
מהי התמכרות בפועל
23/11/14 | התמכרויות
המוני סוגי התמכרויות הנובעות מפעילות בלתי פוסקת. כאמור, למה תגרום הפסקת הפעילות בפועל? אם לפתע יוחלט כי ההתמכרות תטופל, מה יתרחש? כמה דברים על תזונה שלא העזתם לשאול.

אקוצ'ק- חיזוי קרינה
06/11/14 | כימיה
חוק קרינה בלתי מייננת משנת 2006 מחייב כל בעלים של מתקן חשמל לקבל היתר מהמשרד להגנת הסביבה להקמת ולהפעלת מקור קרינה בתדר רשת החשמל. על מנת לקבל את ההיתר הזה, נדרש מבעלי המתקן למלא דוח הערכת רמת חשיפה לשדות מגנטיים וחשמליים וזאת על סמך חיזוי קרינה

גלפרליין - דואגים לסביבה נקייה
חברת גלפר ליין בע"מ שמה לה למטרה להפוך את כל נושא התחזוקה לנעים יותר ולפשוט יותר לניהול ולהתנהלות, כבר אין סיבה להפוך בניין מגורים לאתר מזבלת חירייה המודרנית.

אבחון הפרעות קשב בשינה - חיים ללא מנוחה
חד מהמאפיינים הבולטים והבעייתיים ביותר מתוך כלל התסמינים של הפרעות קשב הוא בעיית השינה, או, ליתר דיוק, חוסר היכולת לישון ברצף ולישון עמוק (מחזורי REM ארוכים).

הלוואה ברגע האחרון
05/03/12 | הלוואות
התחיל איזשהו החברה הלוואה קטנה מרמז להשיג זאת קצה על בסיס כלכלי, על בן הזוג והילדים, את הארגון לעתים רחוקות ביטוח בריאות מבחינה נפשית

מגנטים לאירועים
היום כל אירוע הוא הפקה נוצצת שמטרתה יצירת זיכרון שייחקק לשנים בקרב האורחים, הקרובים וכמובן, חתני השמחה. שמחה משפחתית במאה ה-21 היא הפקת יוקרה בסדר גודל הוליוודי.

יום נישואים לזוגות
ספא הוא חוויה חושית וחושנית הפועלת על רבדים פיזיים. מטבע הדברים, אין הבדלים של ממש בין חווית העיסוי המקצועי לבין קיום יחסי מין. אין סיבה להפריד בין השניים, או לחשוב שביקור בספא אינו קשור לחוויה של סקס ושל מיניות. אפילו מסג' לצרכים טיפוליים גרידא, הוא בעל אלמנטים מיניים מבחינת האנדורפינים והכימיקלים המשתחררים אצלנו, ללא קשר להיותנו גברים או נשים, רגישים או קשוחים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI