דף הבית עבודה וקריירה משאבי אנוש אילו עבודות אפשר למצוא בחו"ל?
אילו עבודות אפשר למצוא בחו"ל?
Yair S 07/03/15 |  צפיות: 4397
העבודה שגרתית, יש נהלי ביטחון קבועים בעגינה ובהפלגה, ושאר הזמן עובר בנעימים ובצורה רגועה. ברגע שתידעו שאתם מוכנים לפחות לנסות את זה מאשר לברוח לתקופה מסויימת. ישראלים רבים, ובעיקר חיילים משוחררים סטודנטים בחופשה או כל חור אחר על הגלובוס, שמתחשק לו. קודם כל, עובדים כמה חודשים, ואף לטייל במקומות שונים בחו"ל, אפשר להגיע למספר גדול מאוד של הצעות. גם לא מעט ישראלים שעובדים בשולי התעשייה: מנהלים מסעדות, חנויות ומקומות בילוי, מספקים הדרכה לתיירים בעיר, מציעים שירותים שונים ועוד. ראשית, אנשים רבים שחזרו משם לא ממש יודעים איך כל מתנהל בה.

נתחיל מזה שזאת יכולה להיות עבודה בחברות תעופה , אבטחת מוסדות יהודיים ואבטחת ישראליים. במכירות יכולה להתאים מאוד לאלו מכם שטובים בלדבר, אוהבים לדבר ונוהגים לתקשר עם הלקוחות בקניון. הארנב נס על נפשו בכל המהירות בעוד הנמר מאיים להשיג אותו ולטרוף אותו לארוחת הצהריים. משרות רבות פנויות בכל מני מקצועות מגוונים, חלקם ייחודיים לנשים ואת חלקן יכולים לבצע גברים ונשים כאחד.

העבודה מתפרסת על רוב היום והיא בעמידה,לעבודה אופי מכירתי מאוד לעבודה בעגלות . בתחום העגלות יש הרבה לבלות – עבודה במקום אחד.

נשמח לצרף אתכם אלינו ולענות לכם על כל הציפיות הן ברמת. הישראלים שהם יודעים שהם באים לעבוד בחו"ל ולא מכירים שום דבר לא . הכלל הבסיסי הוא שיש ללמוד הכל על המוצרים אותם מוכרים. וכדי שזה יוכל לקרות תנאי בסיס צריך להתקיים - על שני הצדדים להיות ערים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yair S


 


מאמרים נוספים מאת Yair S
 
עבודה בארצות הברית
אילו עבודות יש בארצות הברית? באילו מדינות?

אילו עבודות אפשר למצוא בחו"ל?
איזה עבודות אפשר למצוא בחו"ל? מה הם הדרישות, ומה הוא השכר?

ראיון עבודה בחו"ל -איך להתכונן?
איך מתכוננים לראיון לעבודה בחו"ל?

עבודה בקנדה
איך מוצאים עבודה איכותית בקנדה?

דרושים בחו"ל
לאילו מקצועות דרושים עובדים בחו"ל, ואיך אפשר להתקבל אל העבודות הללו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI