דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר QNAP מציגה - QTS 4.2 וטכנולוגיית QvPC
QNAP מציגה - QTS 4.2 וטכנולוגיית QvPC
אורית בלום 13/04/15 |  צפיות: 2022

QNAP Technologies חושפת את טכנולוגיית QvPC הבלעדית שלה, יישומי HDMI, טכנולוגיית וירטואליזציה ואת מערכת ההפעלה QTS 4.2. בנוסף מכריזה QNAP על שיתופי פעולה עם OCZ, סמסונג, סיגייט ו-WD במסגרתם הציגה פתרונות משולבים של סדרת מוצרי ה-NAS שלה עם מגוון רחב של כונני HDD ו-SSD. QNAPמיוצגת בארץ בלעדית על ידי חברת ויזו'אל.

טכנולוגיית QvPC, לשימוש ב-NAS כ-PC

טכנולוגיית QvPC הבלעדית של QNAP משלבת מספר טכנולוגיות קצה, כולל שילוב מכונה וירטואלית (VM), קידוד מולטימדיה, תפוקת HDMI, וכן טכנולוגיות מחשוב ענן וחיבורי NAS. חיבור פשוט של מקלדת, עכבר וצג HDMI מאפשר להפוך באופן מיידי את ה-NAS של QNAP לתחליף PC בתמחיר אפקטיבי המאפשר למשתמשים גישה מיידית למידע המאוחסן, וכן מאפשר להריץ מספר יישומים במקביל בסביבת עבודה וירטואלית המבוססת על חלונות/לינוקס/יוניקס/אנדרואיד. המשתמשים יכולים לגלוש באינטרנט, ליהנות מסרטים באיכות 1080pאו 4K עם סאונד באיכות 7.1 באמצעות Kodi, לעקוב אחר תזרימים חיים ממצלמות אבטחה המחוברות ב-IP, ועוד.

HDMI להתקנה חסרת מאמץ וחוויית מולטימדיה שאין דומה לה

משתמשים יכולים להתקין את ה-NAS שלהם באמצעות HDMI - פונקציה פורצת דרך בתעשיית ה-NAS המאפשרת התקנת NAS ללא חיבור לרשת, מה שמייתר את הצורך בתהליכים מורכבים ובמומחיות ברשתות.

עם HD Station (HybridDesk Station) משתמשים יכולים לחבר NAS של QNAP לתצוגת HDMI, וליהנות ישירות מקבצי המולטימדיה המאוחסנים ב-NAS שלהם, לגלוש באינטרנט, ואפילו לשלוט בחוויה הכוללת מהמכשירים הניידים שלהם. HD Station משלבת כמה יישומים עשירי תכונות כולל Kodi, HD Player, YouTube, Spotify, Google Chrome, Mozilla Firefox, DeaDBeeF, Skype, LibreOffice, Plex Home Theatre, ועוד.

QTS 4.2 עם תכנון ממשק משופר ומאפיינים לבית/לעסק

QTS 4.2 משלבת תכנון ממשק חדש עבור שולחן העבודה, כולל Storage Manager ויישומים רבים שמספקים חוויית שימוש משופרת למשתמשים תוך הוספת תכונות חדשות כגון תמונות מצב של נפח, שכפול תמונות מצב, גיבוי ושחזור מכונות וירטואליות, נדידה של מארזי JBOD, שמירת גרסאות גיבוי, הצפנת ספריות משותפות, ואבטחת רשת מתקדמת.

QTS 4.2 מעצימה עוד יותר את היכולת של ה-NAS מבית QNAP לשמש כמערכת מולטימדיה מרובת אזורים המאפשרת למשתמשים לשלוט באופן מרכזי בזרימת המדיה לפינות שונות באמצעות מכשיר יחיד. הפרוטוקולים והשירותים בהם תומכת המערכת, לצורך הזרמת מידע, כוללים את DLNA, Airplay, Chromecast, והתקני USB ובלוטות', ואלה מאפשרים למשתמשים באזורים אחרים של הבית ליהנות מהנוחות והפשטות שמספקת מערכת האחסון והקולנוע הביתית.

CloudBackup Station מספקת פתרון גיבוי לסביבת ענן היברידי

CloudBackup Station של QNAP, המשלבת מספר יישומים ב-App Center של QNAP, מספקת פתרון גיבוי מאובטח אך גמיש לסביבת ענן היברידי המאפשר למשתמשים למנף עננים פרטיים וציבוריים כדי ליצור סביבת IT בעלות תחרותית וכדי לבנות תוכנית מקיפה להתאוששות מאסון. באמצעות שימוש ביישומים S3 Plus & Glacier, Azure Storage, Google Cloud Storage, OpenStack Swift או WebDAV, המשתמשים יכולים לגבות בקלות קבצים מה-NAS של QNAP לאחסון בענן ולהבטיח אישוש נתונים בכל עת.

Q'center לניהול מרכזי של מספרי התקני NAS של QNAP

היישום Q'center מאפשר למשתמשים לנהל מספר יחידות NAS של QNAP באמצעות ה-NAS בו מותקן היישום הזה. זה מקל על מנהלי ה-IT לעקוב באופן מרכזי אחר לוגים של המערכת, עדכוני קושחה, וכן לתחזק ולטפל בבעיות במערכות וזאת בזכות היכולת של Q'center לספק מידע מיידי ומלא שעוזר בקבלת החלטות קריטיות.

אודות חברת ויזואל  ד.ג. בע"מ

ויזואל ד.ג. בע"מ הינה חברת הפצה מובילה בתחום המחשוב, המתמחה בהפצה ושיווק של שרתים, מערכות אחסון וגיבוי, ציוד תקשורת, מחשבים ניידים ורכיבי מחשב לחברות מחשבים ואינטגרטורים. פתרונות החברה מופצים למערך של מאות משווקים. ויזואל היא הנציגה הרשמית של מותגים מובילים, ביניהם: IBM, HP, ASUS,QNAP , Lenovo ועוד. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים ופתרונות הכוללים: שיתוף פעולה בפיתוח עסקי להגדלת הפעילות, שירותי pre-sell, שירותי post-sell, מדיניות של "תמיד במלאי" ותגובה מהירה ומיידית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI