דף הבית עסקים מכירות מכרזים פומביים
מכרזים פומביים
גל טל 17/05/09 |  צפיות: 3078

כולנו מכירים את תופעת המכרזים. יש מכרזים עסקיים, יש מכרזים ציבוריים, ויש מכרזים פומביים.

מכרזים פומביים אינם רק לשם מכירת מוצרים, יש מכרזים פומביים לפרויקטים שונים ויש מכרזים פומביים למשרות שונות במשק ועוד ועוד.

עד לפני כמה שנים מכירות מכרזים פומביות היו נערכים באולמות גדולים שבהם היה מתאסף קהל גדול של אנשים שהיו מעונינים לקנות חפצי אמנות, רהיטים ,ועוד שאר מוצרים.

מכרזים פומביים מסורתיים יכולים להתקיים בצורות שונות יש מכרז פומבי שבו הצעת המחיר גלויה ויש מכרז פומבי שבו הצעת המחיר היא חסויה.

מכרזים פומביים כאלו קיימים עד היום אך במשך השנים הם הופכים להיות פחות ופחות פופולריים.

היום  ניתן למצוא באינטרנט מכירות מכרזים פומביות שמתפרסמים ע"י רשויות ציבוריות ומוסדות ציבור שונים, בנוסף לכך יש מכרזים פומביים המתפרסמים באתרי קניות שונים המציעים למכירה מוצרים ושירותים שונים .

מכרזים פומביים באינטרנט חוסכים גם למוכר וגם ללקוח עלויות רבות. כיוון שרכישת מוצרים באמצעות מכירות מכרזים פומביות באינטרנט היא זולה יותר, מכרזים פומביים הפכו די מהר להיות נפוצים ופופלריים. הציבור הישראלי התרגל מהר למהפכת הצרכנות שמתחוללת בשנים האחרונות בעקבות המסחר האלקטרוני, והיום ישראלים רבים רגילים לרכוש מוצרים שונים באמצעות האינטרנט. יש כאלו שרוכשים מוצרים בחנות וירטואלית רגילה ויש כאלו שמעדיפים לרכוש מוצר כלשהו ע"י השתתפות באחד מאותם מכרזים פומביים המופיעים באתרי הקניות השונים.

כל מי שמשתתף במכרזים באינטרנט רצוי שיבדוק היטב מהם מחירי השוק של המוצר שאותו הוא מעונין לרכוש, בנוסף לכך יש לבדוק מהם תנאי התשלום, תקופת האחריות למוצר, וכמובן לבדוק היטב מהי האמינות של האתר שבו מתבצעים מכרזים פומביים.

מכרזים פומביות מאפשרים לסוחר למכור כמות גדולה של מוצרים מבלי שעליו להשקיע בפרסום, השכרת חנות, תשלום עמלות לזכיינים ועוד, מכרזים פומביים מאפשרים לסוחר למכור מוצר במחיר זול יותר מאשר מחירו בחנות . מכרזים פומביים יוצרים ריגושים אצל הלקוח שנהנה מאתגר קניה מסוג חדש ומחווית קניה אינטראקטיבית, מכרזים פומביים משרתים את הלקוח שיכול להחליט מהו מחיר התקרה שהוא אינו מוכן לעבור אותו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל טל


 


מאמרים נוספים מאת גל טל
 
מכרזים מכירות
17/05/09 | מכירות
מכרזי מכירות באינטרנט הם כבר עובדה מוגמרת. מכרזי מכירות באינטרנט הם אחד מהסממנים המובהקים של השנויים בהרגלי הצריכה המודרניים המאפיינים את הצרכנות בעידן האינטרנט.

מכרז הפוך
17/05/09 | מכירות
בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה של הסחר האלקטרוני. יותר ויותר סוחרם מוכרים את מוצריהם באמצעות מכרזים ויותר ויותר ויותר לקוחות רוכשים את מוצריהם ע"י השתתפות במכרזים. היום ניתן למצוא שפע של אתרי מכרזים באינטרנט שמתנהלים בשיטות שונות .

מכרזים קניות
17/05/09 | מכירות
תהליך של קניית מוצרים עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש. אם בעבר היינו מורגלים לקנות מוצר כלשהו בחנות והיה עלינו לבצע סקר שוק ולהתרוצץ בין כמה חנויות הרי היום יש אפשרות לקניה נוחה, מהירה ופשוטה באמצעות האינטרנט.

מכרזים פומביים
17/05/09 | מכירות
כולנו מכירים את תופעת המכרזים. יש מכרזים עסקיים, יש מכרזים ציבוריים, ויש מכרזים פומביים. מכרזים פומביים אינם רק לשם מכירת מוצרים, יש מכרזים פומביים לפרויקטים שונים ויש מכרזים פומביים למשרות שונות במשק ועוד ועוד.

מכרזים טלויזיה
17/05/09 | מכירות
פעם כולנו היינו רוכשים טלויזיה בחנויות השונות למכירת מוצרי חשמל, היום ניצבת בפני כולנו האפשרות הנוחה והקלה של רכישת טלויזיה דרך אתר מכרזים באינטרנט. כל שעלינו לעשות הוא לבחור את הטלויזיה שנראית לנו ומתאימה לנו ולרכוש את הטלויזיה בחנות וירטואלית או במכרז אינטרנט המציע למכירה את הטלויזיה הזו.

מכרזים
17/05/09 | מכירות
מכרזים הם הליך עתיק יומין שקיים כבר מאות שנים. מכרזים מתקיימים היום באופן קבוע במגזר הציבורי, כולנו מכירים מכרזים של רשויות מוניצפליות או של חברות הזקוקות לקבל שירותים שונים ומפרסמות לשם כך מכרזים פומביים. מכרזים מכל סוג שהוא נועדו לאפשר לכל המשתתפים שוויון הזדמנויות בכל הקשור לזכיה במכרז, מכרזים גם מעניקים למפרסם המכרז את הזכות המלאה לבחור מי יהיה זה שינצח במכרז. מכרזים מתנהלים ע"פ תקנות והליכים משפטיים.

מכרז אינטרנט
17/05/09 | צרכנות
מכרז אינטרנט הוא מכרז מקוון המתנהל באמצעות המדיה הדיגיטלית של האינטרנט. ישנם היום אתרי אינטרנט רבים שמהווים פלטפורמה לעריכת מכרזי אינטרנט שונים ומגוונים.

מכרז
17/05/09 | מכירות
מכרז הוא מעין מו"מ בין מי שמבקש לקבל שירות או מוצר כלשהו לבין ספקי השירותים או המוצרים . מכרז הוא תהליך המחויב ע"פ חוק במגזר הציבורי אך הוא מתקיים גם במגזר הפרטי.

אתר מכרזים
17/05/09 | מכירות
צרכנות בעידן המודרני שבו המדיה המקוונת היא המדיה הדומיננטית ביותר, אינה דומה לצרכנות המסורתית שהכרנו. היום התחרות בין החברות היא עצומה וגלובלית, ואחת הדרכים של החברות השונות המעונינות להגדיל את המכירות שלהן ואת הרווחיות שלהן היא להציע את מוצריהן באתר מכרזים כלשהו. אתרי מכרזים פורחים להם היום באינטרנט ומדי יום אנו שומעים על אתר מכרזים חדש שקם.

אבטחה
17/05/09 | מכירות
Lesswin הינו אתר מכירות המאובטח בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות. כל המידע באתר מאובטח ומוצפן בסטנדרט SSL מתקדם. האתר מקפיד על הפרדה פיזית מוחלטת בין בסיסי המידע השונים, על אבטחה ברמת התוכנה והחומרה ועל הגנת Firewalls (קירות אש) חיצוניים ופנימיים ואמצעי אבטחה משוכללים נוספים. מעבר למוגדר על פי חוק ולתקני האבטחה המחמירים הנהוגים כיום בזירות הסחר האלקטרוני המתקדמות בעולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI