דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר המדריך המלא לרכישת מטען למחשב נייד
המדריך המלא לרכישת מטען למחשב נייד
קידום ישיר 21/06/15 |  צפיות: 2198

המדריך המלא לרכישת מטען למחשב נייד

כאשר אנו קונים מחשב נייד אנו מקבלים אותו עם כמה תוספות שבניהם מטען למחשב נייד. המטען הוא החלק שאנחנו הכי פחות שומרים ותמיד הוא יהייה זה שנזרק ומתקפל בתוך התיק של המחשב. אך כיום גם אפשר למצוא מטענים עם חיבור גומי שתופס את הכבל בצורה מסודרת. מטען למחשב נייד לא נראה רגיש אך הוא חלק שאם נתייחס אליו בכבוד יהיו לנו פחות נזקים במשך השנים והמחשב ישמר. לסיכום אומר שחשוב להתייחס בצורה עדינה לכל המחשב עם כל חלקיו אך מכיוון שכל כך הרבה אנשים לא יודעים איך להתייחס למטען, מאמר זה יפרט ויסביר אודות פעולותיו של המטען, איך לרכוש ואיזה סוגים קיימים.

כיצד מטען עובד ואיך נבחר

מטען עובד לפי מתח ואמפר, בכל מטען למחשב נייד יש מדבקת יצרן ובה נוכל למצוא את מידת המתח והאמפר, בנוסף למטען יש מחבר שמתאים אך ורק למחשב שלו. יש מחברים אוניברסלים שמתאימים לכמה סוגי מחשבים אך לא כדי לנסות שכן מטען למחשב נייד שאינו תקני יוכל לקצר לנו את הלוח אם ולכן אל תנסו לדחוף מטענים לא מוכרים לשקע טעינה במחשב שלכם. אז כדי לבחור את המטען שמתאים לכם תצטרכו לזכור כמה פרטים חשובים.

פרטי המטען של המחשב

אמפר:

וולט:

חברה:

סוג:

כך תוכלו לבקש מכל מעבדת מחשבים למצוא לכם את המטען המתאים עבורכם. דרשו תמיד מטען מקורי שכן הם הכי אמינים אם אתם זקוקים למחשב שלכם בשנים הבאות. מטען למחשב נייד שהוא אינו מקורי יכול להזיק למחשב ובמקרים מסוימים אף להתחמם יתר על המידה ולהתפוצץ.

איך נדע שהמטען שלנו פגום?

כאשר המחשב שלכם אינו נדלק זו נורה אדומה שמעידה על מטען פגום אך בהרבה מקרים נוכל גם לראות תקלה שמגיעה מהמחשב שהתקצר בעקבות התחממות יתר או סיבה אלקטרונית כלשהי. בהרבה מטענים למחשבים ניידים נוכל למצוא נורה שצבעה ירוק, נורה זו מוארת כאשר יש חיבור חשמל למטען ואם אתם לא רואים נורה דולקת זהו סימן למטען פגום. מטען למחשב נייד מקורי יחזיק מעמד הרבה זמן אם נתייחס אליו בכבוד, בעדינות ולא נזרוק אותו, נקפל אותו וכו...

מטען למחשב נייד- אזהרה

יש להיזהר ממטענים שאינם מקוריים שכן בחיי שמעתי על הרבה מקרים של מטענים חלופיים שקיצרו את המחשב הנייד. כאשר קונים מטען למחשב נייד חשוב לבדוק שהמחבר תואם בדיוק לשקע הטעינה במחשב, ישנם מקרים בהם אנשים הולכים לחנות המחשבים והמוכר אינו מנוסה ונותן להם מטען למחשב נייד שאינו תואם למחשב שלהם, יש אפשרות לקחת את המחשב הנייד לחנות ואז לבדוק שם כדי למנוע אי נעימויות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום ישיר

קידום ישיר



 


מאמרים נוספים מאת קידום ישיר
 
הונדה אופנועים טרייד אין
23/11/18 | אופנועים
אם אתם רוכבי אופנועים, לבטח ביקרתם לפחות פעם אחת במרכז המכירות והשירות של הונדה אופנועים טרייד אין בישראל. כאשר אתם מעוניינים לשדרג את הקטנוע הישן לקטנוע חדש ומתקדם יותר, ניתן יהיה למכור את הקטנוע בשוק הפרטי ולרכוש אופנוע שיהיה בשנתון מתקדם, או אופנוע חדש לחלוטין. לרוב תמיד כדאי כי תהיה זו היבואנית של אופנועי הונדה שאצלה אתם תהיו מעוניינים לרכוש אופנוע. אם יש להוסיף סכום כסף, ניתן יהיה לקבל תנאי מימון בתנאים נוחים ומשתלמים.

אומרים לכם השתלת שיער בטורקיה היא מסוכנת? שקר מוחלט
ישנם אלפי ישראלים הנוהרים לטורקיה מידי חודש לצורך השתלת שיער, חלקם חוזרים עם השתלות מוצלחות יותר וחלקם עם השתלה פחות מוצלחת, גם אני עשיתי השתלה בטורקיה והבחירה בקליניקה טובה לא הייתה פשוטה אך בסוף מצאתי קליניקה מעולה. עשיתי השתלה שהחזירה לי את הפוני מלא ושופע כפי שהייתי צעיר וזה מילא את ליבי. לכן אמליץ לכם לא להאמין לכל הפרסומים השוללים את טורקיה, טורקיה היא מדינה נהדרת לטייל בא ובטח גם להשתלת שיער עם הטכנולוגיה המתקדמת FUE.

החלפת צילינדר – כל המידע
צילינדר, הינו אחד מהמנעולים הנפוצים עבור בעלי דרות, משרדים ובתים פרטיים. בגלל צורת הצילינדר שהיא גליל, כך שניתן לפרוץ אותו באופן מקצועי, מבלי שייגרם נזק לדלת. לפעמים, לא תמיד חייבים לפרוץ צילינדר שנתקע או שהתקלקל, כי אם החלפה תספיק. החלפת צילינדר, מתבצעת באמצעות אנשי מקצוע, אשר עברו הכשרה מתאימה ומחזיקים ברישיון משטרת ישראל. לרוב הצורך בהחלפת צילינדר מתעורר בשל בלאי, שחיקה, או פגיעות מכאניות בצילינדר עצמו.

טיול לאפריקה- מראות עוצרי נשימה של נופים ובעלי חיים
פירוש המילה ספארי בשפה הסווהילית הינו "מסע" ודרום אפריקה היא מסע קסום לאוהבי הטבע במלוא עוצמתו.

ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן
דיני המקרקעין,נחשבים ברוב הארצות לתחום המשפטי הדורש התמחות. כל עורך דין אזרחי, יכול לטפל נכון בעסקאות מקרקעין . בישראל, תחום המקרקעין הינו מורכב, היות וישנן קרקעות שעדיין יש בהן חכירה. אדמות אלה, נקראות " אדמות מנהל מקרקעי ישראל".

עורך דין צוואות וירושות
29/01/18 | ירושה
צוואה, הינה מסמך אישי של כל אדם, המצווה את רכושו ליורשיו. אותו אדם פונה אל עורך דין צואות וירושות כאשר על פי החוק הוא בעל דעה צלולה ומיושבת. היתרון הרב של הצוואה, הינו שאותו דם, יכול לשנות את הצוואה במהלך חייו על פי שיקול הדעת הבלעדי שלו.

עורך דין קניית דירה
מי שעומד לבצע עסקת נדל"ן כגון רכישת דירה, עליו למצוא עורך דין קניית דירה, אשר בקיא בדיני מקרקעין, כזה העוסק בתחום המקרקעין ביום, יום ומודע לכל הקשיים בעסקאות נדל"ן. לא כדאי לפנות לעו"ד שמציע שכ"ט זול, היות והוא צעיר ולסר ניסיון, היות וקיימת משמעות מכרעת לחוזה הרכישה, מה שיסייע לרוכשים תמיד במשך הזמן

המידע היעיל על מדרסים
26/07/17 | רפואה
רבים אינם יודעים מה המטרה של מדרסים. מכיוון שהגוף שלנו נושא משקל מסוים שמופעל ברובו על כפות הרגליים המטרה היא לתמוך רקמות רכות שעשויות לקרוס על מנת לשפר את היציבה ולבלום זעזועים ולשפר את הנוחות. מדובר על הקלה והפחתה של כאבים ברגליים, בקרסוליים ואפילו בכאבי הברכיים, גב תחתון וכאבי צוואר וכתפיים. כפות הרגליים בסופו של דבר, הם היסודות והבסיס לגוף שלנו.

אינסטלטור מומלץ בתל אביב
12/06/17 | שיפוצים
תל אביב ידועה כעיר ללא הפסקה יש בה הכול, אם מקומות בילוי, בתי מלון, חנויות מפעלים, הרבה בנייני מגורים ובתים פרטיים, וכן בעלי מקצוע רבים. בגלל הלחץ על מערכות האינסטלציה, תמיד טוב שיהיה אינסטלטור מומלץ בתל אביב.

שירותי טכנאי מחשבים מקצועי
היום כל ילד שיודע לפרמט מחשב מתיימר לקרוא לעצמו טכנאי מחשבים אך לא כך פני הדברים, טכנאי מחשבים חייב להיות עם תעודת טכנאי PC וניסיון רב שנים על מנת לפתור תקלות תוכנה וחומרה במחשבים, בעולם של ימינו והטכנולוגיה המתקדמת ישנם גם את המחשבים הניידים והטאבלטים שגם בהם צריך התמחות מיוחדת
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI