דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר דאסו סיסטמס הציגה חידושים וסיפורי הצלחה של לקוחות ב- SIMULIA User Forum 2015
דאסו סיסטמס הציגה חידושים וסיפורי הצלחה של לקוחות ב- SIMULIA User Forum 2015
אורית בלום 24/12/15 |  צפיות: 2615

מנועי בית שמש, רפא"ל וצמיגי גלילאו הדגימו כיצד אנליזות מתקדמות עם SIMULIA מקדמות את פיתוח מוצריהן

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes),חברת ה-3DEXPERIENCE, ושותפתה אדקום יעוץ (Adcom Consulting), הציגו פתרונות לתחום האנליזות המתקדמות בכנס השנתי למשתמשי מערכת SIMULIA שלה, תחת המוטו: להעצים חדשנות בעידן החוויה (Powering innovation in the age of experience).

איב לומברד, Director Sales SIMULIA EuroWest & EuroMed, שהיה הדובר הפותח בכנס בהסברת הנושא "סימולציה מעצימה חדשנות" באמצעות משתמשי SIMULIAביום-יום המקדמים חדשנות. "יש לנו קהילה גדולה של משתמשים. כולנו חדשנים, ו- SIMULIA מספקת את הכלי לשם כך".

להמחשת דבריו של לומברד, הוא הביא דוגמא שהביא מעולם הרפואה, באמצעות פרויקט הלב האנושי של דאסו סיסטמס: "מחלות לב הן היום גורם מוות מס' 1 בעולם. האם סימולציה יכולה לעזור? בהחלט. לשם כך יצרנו את פרויקט“The Living Heart”(http://www.3ds.com/heart) של SIMULIA, בשיתוף אקדמיה וגורמים נוספים ברחבי העולם, ואנו מאמינים שבכך ניתן לשנות את יכולת ריפוי מחלות לב. SIMULIA מספקת את הטכנולוגיה הדרושה לחדשנות, ויוצרת חוויה בשילוב עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס. הכיוון של פרויקט זה הוא יצירה ושימוש בלבבות תלת ממדיים ומותאמים אישית, בטיפול ואבחון מחלות לב ופיתוח ציוד רפואי."

יישומי מותג SIMULIA כוללים את חבילת התוכנה ABAQUS לניתוח אלמנטים סופיים והנדסה בעזרת מחשב, ויישומי CATIA לאנליזה.

שמוליק קידר, מנכ"ל אדקום, שותף של דאסו סיסטמס, הציג חידושים בתחום אנליזה וסימולציה הכלולים בגרסת ABAQUS 2016 הזמינים החל מדצמבר 2015., כחלק אינטגרלי מפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס,

"ב- SIMULIA יש השקעה גדולה במו"פ, והפורטפוליו מתרחב ומעמיק. Abaqus 2016 היא אחת הגרסאות העשירות ביותר בחידושים, הכוללים בין השאר אלמנטים חדשים המאפשרים גם חישובים של שבר הידראולי", ציין קידר. "גם חידושים בנושא מידול חומרים וכשל חומרים נכללים במהדורה החדשה עם קריטריונים מתקדמים להיווצרות כשל, ויכולת הגדרה של התנהגות החומר אחרי היווצרות כשל.

בין החידושים הרבים ב-:Abaqus 2016 אנליזות של ריסוק חומרים מרוכבים דרך ביצוע ניסויים, ואפיון חומר מרוכב לריסוק (יכולת החומר לספוג אנרגיות כשמתרסק), משולב באופן מלא ב- Abaqus Explicit. עוד בגרסה החדשה: יכולת למדל רקמה ביולוגית, כמו בפרויקט מידול הלב, מידול של פולימרים-פלסטיקים, יכולות אופטימיזציה, ביניהן אופטימיזציה טופולוגית".

שמוליק קידר דיבר בנוסף על תחום ההדפסה בתלת ממד, הנקרא גם 'ייצור תוספתי' (Additive Manufacturing): "הדפסה בתלת ממד משנה את אופי התכנון, כי היום אפשר לייצר חלקים שלא יכולנו לייצר בעבר. השאיפה היא להיות מסוגלים לבצע סימולציה של תהליך הייצור", אמר קידר. "בהדפסת 3D יש הרבה כשלים ואי-ודאות בתהליך ההדפסה, והמטרה היא לפתח כלי שיכול לעשות אנליזה של תהליך הייצור, לזהות כשלים באם מתפתחים בתהליך, ולבחון איך פרמטרים שונים של תהליך ההדפסה משפיעים על התוצר הסופי".

מנקודת מבט מקומית, אלי בויקיס, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, ציין שקהילת משתמשי תוכנת SIMULIAבישראל הולכת וגדלה,. קהילה זו פתוחה לשתף רעיונות ושיטות,  וגם השנה בחרו מספר לקוחות לספר על פעילותם עם התוכנה והשימושים המגוונים בה, ולהעיד על שביעות רצונם מ- SIMULIA .

על הבמה הוצגו סיפורי הצלחה של לקוחות, המגלים את התוצאות הטובות משימוש ב-SIMULIA :

-מנועי בית שמש,

-רפא"ל,

-צמיגי גלילאו.

לסיכום, חאוודר גיאורגייב, מנהל טכני SIMULIA CSEבדאסו סיסטמס בולגריה, הרחיב על סימולציה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE, ואמר כי לקוחות דורשים היום כלים שהנם enterprise-wide וgroup-wide- , כדי לאפשר לצוותים מורחבים לבנות ולבצע מודלים של סימולציות מורכבות ביותר. ל-3DEXPERIENCE יש את היכולות לתמוך בצורך זה של לקחת סימולציה מפונקציית הנדסה אנכית, לתהליכים עסקיים אופקיים של ערך בארגון, ומאפשרות הערכה ושיפור ביצועי מוצר, אמינות ובטיחות, לפני ההתחייבות לאב טיפוס פיזי יקר וגוזל זמן.

בתמונה מופיעים (משמאל לימין) אלי בויקיס, מנהל דאסו סיסטמס בישראל, איב לומברט מנהל מכירות סימוליה באירופה, ,מרקו סטבנלה מנהל מכירות טכני בדאסו, שמוליק קידר מנכ"ל אדקום וגאורג'י חמקוב מנהל טכני סימוליה.

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DEXPERIENCE של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

3DEXPERIENCE, CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SOLIDWORKS, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSWYM, BIOVIA, ו-NETVIBES הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI