דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר דוח גרטנר קובע : Dynatrace ממשיכה להוביל במקום הראשון את תחום הפתרונות לניטור ביצועי אפליקציות וחווית המשתמש בדיגיטל שנה שישית ברציפות
דוח גרטנר קובע : Dynatrace ממשיכה להוביל במקום הראשון את תחום הפתרונות לניטור ביצועי אפליקציות וחווית המשתמש בדיגיטל שנה שישית ברציפות
אורית בלום 25/01/16 |  צפיות: 2579

חברת המחקר גרטנר מסמנת את Dynatrace, מובילה עולמית בפתרונות לניהול וניטור ביצועי אפליקציות, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, כמובילה במקום הראשון ברביע הקסם בדוח השנתי החדש שהשיקה לאחרונה בשם: 2015 Magic Quadrant for Application Performance Monitoring (APM) Suites . Dynatrace, מסומנת על ידי גרטנר כחברה מובילה בתחום ה-APM במשך 6 שנים ברציפות, מאז הושק הדוח לראשונה ב-2010, והיא היחידה מבין החברות בתחום שזוכה למעמד יוקרתי זה.

על פי גרטנר שוק ה-APM צמח ב- 2014 בשיעור של 15.8% - הגבוה ביותר מבחינת שיעור הצמיחה מבין סוגי הפתרונות בתחומי ניהול ותפעול IT והוא נאמד בהיקף של  2.6 מיליארד דולר לשנה זו.

לפי הדוח, Dynatrace מדורגת במקום הראשון בזכות נתח השוק שלה, שלפי גרטנר מוערך בכ-12.5% מהשוק כולו עם למעלה מ-400 מיליון דולר מכירות שנתיות, פי שלושה מספקיות התוכנה האחרות בתחום. זאת בנוסף למגוון הפתרונות האיכותי, המתקדם והרחב שלה, הכנסותיה ובסיס לקוחותיה, שמעידים על שביעות רצון גבוה משימוש בפתרונותיה.

לדברי ג'ון ואן סיקלן, מנכ"ל Dynatrace,  "ההובלה שלנו בתחום, נובעת בין היתר מהאמון הרב של לקוחותינו החדשים ומצד אלו שאנו מלווים כבר שנים רבות,  שבחרו בנו כדי לעזור להם לפשט את אופן ניהול האפליקציות ולייעל ולהבטיח את חוויית המשתמש של לקוחותיהם. הסיוע שלנו להצלחת לקוחותינו – מכל מגזר, גודל ובשלות הוא הדלק של צמיחת Dynatrace. יש לנו בקנה מספר רב של חידושים ושדרוגים מלהיבים שאנו מקדמים ואנו פועלים במלוא העוצמה והמרץ כדי להמשיך להוביל את השוק בתחום, ולשלב יציבות ואיכות בפתרונותינו לצד קידום חדשנות וגמישות מירבית המאפיינת סטארט אפים".

ואן סיקלן מוסיף כי, "אנו גאים ושמחים על ההכרה שלנו על ידי גרטנר כמובילים, במיוחד לאור העובדה שזה נובע משביעות הרצון הגבוהה והביטחון של לקוחותינו באנשים שלנו, בפתרונות התוכנה ובחזון ניהול הביצועים שלנו בעידן הדיגיטל. אלה מבחינתו הם ההוכחה הטובה ביותר שיש , להצלחה ולהובלת התחום על ידינו".

לדברי אמיר הראל, סגן מנהל בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, נציגת Dynatrace בישראל, "חברת Dynatrace ממשיכה את המומנטום החיובי,  שמשלב הובלה לאורך שנים באיכות וחדשנות פתרונותיה לצד נתח השוק הגדול ביותר בתחום בעולם. כנציגי החברה בישראל, אנו רואים ביקוש גובר לפתרונות החברה, נוכח הגידול והסטת פעילויות של חברות לעולמות הדיגיטל תוך מתן תשומת לב גדולה יותר לנושא חווית הלקוח. בין לקוחותינו בארץ בתחום ניתן למנות חברות מובילות מכל המגזרים, שמעידים על שביעות רצון גבוהה ביותר, מהשימוש בפתרונות ועל כך ש-Dynatraceהפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הדיגיטל שלהם".

אודות Dynatrace

Dynatrace (לשעברAPMCompuware) , המיוצגת בישראל על ידי חברת מטריקס, מובילה את הדור החדש והמתקדם של פתרונות ניהול וניטור ביצועי אפליקציות. החזון של החברה הוא  לסייע ללקוחות גדולים וקטנים לנטר, לנהל ולצפות בערוצים הדיגיטליים ובאפליקציות שלהם מנקודת המבט של משתמש הקצה. למעלה מ- 5,700 ארגונים משתמשים בתובנות אלה כדי לשלוט במורכבות האפליקציות, להשיג זריזות תפעולית, ולהגדיל את ההכנסות באמצעות יצירת חוויות משתמש איכותיות ונעימות עבור לקוחותיהם.

אודות מטריקס:

מטריקס, המעסיקה כ- 7,350 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה וייצוג פתרונות חומרה מובילים.

הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט ITמקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיITע"פסקר BDI.

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת  2014 הגיע ל- 2 מיליארד שקל.חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKIמדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השמינית ברציפות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI