דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר Forrester הכתירה את Red Hat כמובילה בקרב חבילות תוכנה לענן פרטי
Forrester הכתירה את Red Hat כמובילה בקרב חבילות תוכנה לענן פרטי
אורית בלום 26/01/16 |  צפיות: 2391

Red Hat צוינה כ"חבילה מאוד Composable (שניתן לשלב בצורות שונות את מרכיביה) באמצעות מינוף תמהיל של סטנדרטים וקוד פתוח, בנוסף לפיתוח עצמי שלה"

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הוכתרה כמובילה בשני דוחות של חברת המחקר פורסטר (Forrester) שדירגו חבילות תוכנה לענן פרטי ופתרונות ניהול ענן היברידי. שני דוחות Forrester Waveמתייחסים לרבעון הראשון של 2016, ומעריכים ספקים במונחי ההיצע הנוכחי שלהם, נוכחות בשוק ואסטרטגיה, וכאמור רד האט צוינה כמובילה בשני הדוחות.

"Red Hat מובילה את ההערכה עם הפורטל החזק שלה, יכולת משילות מעולות, ואסטרטגיה בנויה סביב אינטגרציה, קוד פתוח, ופעילות בין מערכתית. במקום לנסות לבנות גישה מותאמת אישית להשלמת פונקציות סביב פעילויות, משילות או אוטומציה, רד האט מספקת חבילה מאודcomposable ('הרכבתית' - בה ניתן לשלב בצורות שונות את מרכיביה)

באמצעות מינוף תמהיל של סטנדרטים וקוד פתוח, בנוסף לפיתוח עצמי שלה", ציין דוח Forrester Wave של חבילות תוכנה לענן פרטי, רבעון ראשון 2016.

על פי פורסטר, שוק הענן הפרטי "ממשיך לגדול כי יותר מקצועני תשתית ותפעול רואים את הענן כפלטפורמה שתאפשר טרנספורמציה בחוויית הלקוח שלהם. בעת בחירת פתרון, ארגונים מחפשים להאיץ את האספקה, לשלוט על גישה ו- APIs".

בדוח Forrester Wave לפתרונות ניהול ענן היברידי, רבעון ראשון 2016, ציינה פורסטר כי "65 אחוז (מהמשיבים לסקר) אמרו שהם כבר משתמשים ביותר מפלטפורמת ענן ציבורי או פרטי אחת, מה שמצביע על כך שהענן ההיברידי הוא מציאות היום".

עבור דוח Forrester Wave של חבילות תוכנה לענן פרטי, רבעון ראשון 2016, ביצעה פורסטר הערכה על פי 40 קריטריונים של תשעה ספקי תוכנות הענן הפרטיים המשמעותיים ביותר. כל ספק שהוערך מוכר פתרון תוכנה בלבד המאפשר אוטומציה וניהול מלאים של תהליכי הקצאת תשתית ענן. רד האט "קיבלה ציונים גבוהים ביותר עבור אוטומציית מחזור חיים של תהליכי עבודה, שימושיות ניהולית של פורטל וחווית השימוש, הרשאות, מעקב אחרי ציות לרגולציה, ניטור קיבולת, APIs של הפלטפורמה,ITSM(ניהול שירות IT) וכלי פיתוח, ואינטגרציית כלי ניהול תצורה."

Red Hat CloudForms הוכתרה כמובילה גם בדוח Forrester Wave לפתרונות ניהול ענן היברידי, רבעון ראשון 2016. "למחקר זה העריכה פורסטר ספקי ניהול ענן היברידי מול 32 קריטריונים, וקיבצה אותם לשלוש קבוצות על בסיס ההיצע הנוכחי, אסטרטגיה ונוכחות בשוק. רד האט דורגה כאחת "הבחירות המובילות למפתחים וצוותי וDevOps, העוסקים בעיקר בבניית יישומים הפועלים על פני עננים מרובים, עם העדפה ברורה לפלטפורמות ענן ציבורי".

מערך ענן פרטי וניהול ענן פרטי של רד האט, זוכים לתנופה משמעותית בשנה האחרונה. הגרסה האחרונה של פלטפורמת ניהול הענן ההיברידי שלה,

Red Hat CloudForms 4, שוחררה בדצמבר 2015 וסיפקה יכולות מורחבות, כולל תמיכה ב- Microsoft Azure, המבטאת ציון דרך מרכזי בשיתוף הפעולה עם מיקרוסופט – שמטרתו לאפשר ללקוחות לאמץ מחשוב ענן היברידי על ידי מתן אפשרויות בחירה וגמישות לפריסה של פתרונות רד האט על Microsoft Azure.

רד האט גם עדכנה את היצע תשתיות הענן שלה בקיץ 2015, כשהשיקה אתRed Hat Cloud Infrastructure 6עם כלי התקנה מאוחד שנועד לאפשר פריסה חלקה של ענן פרטי מלא המקיף פלטפורמות תשתית וניהול.

טים ייטון, סגן נשיא בכיר, קבוצת עסקי תשתיות ברד האט, אמר: "ככל שעננים פרטיים וחבילות לבנייה ופריסה שלהם, ממשיכים להתבגר, אנו מאמינים כי יכולות פתרונות רד האט ואבני הדרך בניהול ענן וענן פרטי, הוכרו על ידי חברת המחקר בזכות עומק ההיצע, אינטגרציה וערך ללקוחות.

פתרונות אלה מרד האט מספקים את אבני הבנייה עבור IaaS, PaaS וניהול, עבור ענן היברידי בקנה מידה ארגוני, ומביאים חידושים שמגיעים מליבה חזקה של קהילת הקוד הפתוח. המבנה של פתרונות אלה משקף גם את הכיוון האסטרטגי שנקבע על ידי העבודה שלנו עם שותפים, המאפשר ללקוחות רבים יותר לאמץ ניהול ענן בקוד פתוח, המקיף את הפלטפורמות וסגנונות הפריסה השונים שלהם".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI