דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר חשיבותו של רואה חשבון בעסק
חשיבותו של רואה חשבון בעסק
articlestbd 11/08/16 |  צפיות: 4154

בימים טרופים אלו לא פשוט בכלל לטפל בעסק באופן עצמאי. ניתן למצוא כמעט בכל עסק היום רואה חשבון או קבוצת רואי חשבון העומדים מאחורי הקלעים של ניהול החשבונות של החברה המדוברת.
רואה החשבון אומנם נמצא מאחורי הקלעים ונסתר באופן כזה או אחר מתפקידי ניהול בולטים, אולם תפקידו מהווה את אחד מהחשובים בכל עסק. עסק מעקרו נועד על מנת להניב רווחים בנוסף ליכולת לספק שירות נדרש או לצורך מימוש אישי. כאשר מדובר על פיננסים וניהול כלכלי – רואה החשבון מהווה את הכתובת הראשונית למענה.
חשוב לזכור, שכל עסק עומד מאחורי בסיס כלכלי. גם אם השירות אותו הוא נותן מבוקש, נדרש ואיכותי – ללא בסיס כלכלי אין לו קיום. זאת הסיבה שרואה חשבון מהווה את העתודה הכל כך חשובה עבור עסק מצליח בין אם מדובר על רואה חשבון בתל אביב, רואה חשבון ברחובות או שירותי רואה חשבון בראשון לציון.

תרומה חשבונאית לעסק

לא כולם מכירים בחשיבותו של רואה חשבון וזאת לאור חוסר ידע בתחום. תחום ראיית החשבון דורש ידע מקיף בתחומי עניין רבים וזאת הסיבה שיש גם דרגות לימוד וידע לתחום זה.
מעבר לכך, חדשות לבקרים קמים נושאים חדשים הנדרשים באישור רואה חשבון כמו משכנתא ועוד – אשר מצביעים עד כמה רואה חשבון איכותי נדרש לצורך לעסק.
ישנם חוקים רבים שאותם יודעים רואי חשבון. ידע זה משמש אותם לא רק למנוע טעויות בועיות עתידיות לחברה, הן ברמת דרישות החוק והן ברמת ניהול כלכלי נכון, אלא בעיקר כדי לחסוך הוצאות ולדעת איך לנצל את הטבות החוק הניתנות ע"י רשויות המס והמדינה – אותן לא כולם יודעים.

בחירה נכונה לעסק

בחירת רואה חשבון עבור העסק מהווה גם היא נקודה חשובה. רואה חשבון פרט למספרים וידיעת התחום – צריך גם לדעת לעבוד ברמה האנושית והבינאישית עם האחראים וכמובן שבעל ניסיון.
ניסיון בתחום החשבונאות הוא ללא ספק כלי אדיר והיכולת לדעת ולהכיר נקודות שיש לבצע או להימנע מהן – יכולות בהחלט לעשות שינוי משמעותי בכלכלת העסק ובהצלחתו.

לא כולם רואי חשבון

לא כולם טובים בתחום החשבון והמקצועות הריאליים. זאת אחת הסיבות שלטיפול רואה חשבון מהווה נקודה חשובה מאין כמותה לא רק עבור עסק בינוני או גדול – אלא גם קטן.
היכולת להיעזר ברואה חשבון – גם בשינויים עתידיים, הגדלת העסק, גיוסי אשראי ועוד – הם חלק מהסיבות בגללן רואה חשבון צמוד – הוא לא רק נכס, אלא כלי חשוב ומשמעותי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 articlestbd


 


מאמרים נוספים מאת articlestbd
 
שירות הסעה איכותי
מה מבחין בין שירות הסעות איכותי ומה כדאי לעשות על מנת למצוא אחד כזה? את כל התשובות הנ"ל ניתן למצוא במאמר שלפניכם. האם וותק יכול לעשות הבדל בשירות אותו אתם מבקשים עבורכם?

שירות הסעות
כיצד ניתן לבחור את שירותי ההסעות המומלצים ביותר למרות כמותם הגדולה של חברות המספרות שירותים אלה? תשובות במאמר שלפניכם.

מיניבוס הסעות – נוסעים איכות
מהו הקשר הין מחיר לאיכות כאשר מתייחסים להסעות מיניבוסים? תשובות בגוף המאמר

יתרונותיהם של הסעות עובדים
31/01/17 | רכב
מה יתרונות הסעות העובדים ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברה לקבלת שירותים אלה?

גישור גירושין
מהן עלויות של גישור גירושין? ומה צריך לדעת בדרך לקבלת את שירות הגישור?

נוסעים לשדה התעופה
יש עוד משהו קטן שכנראה שלא ממש חשבתם עליו לפי הטיסה שלכם. במאמר שלפניכם תוכלו לדעת מהו.

מיניבוס בדרך שלך
מה הופך את המיניבוס לא רק לאחד הפתרונות המהנים והטובים ביותר להסעות אלא גם כלכלי ומשתלם??

הסעות לאירועים
הסעות לאירועים משמשות זה זמן רב לצורך נסיעה איכותית של קבוצת נוסעים גדולה לאירוע שתואם מראש. למה בכלל צריך הסעות לאירועים? ולאיזה סוג של אירועים הן מתאימות? תשובות בגוף המאמר.

חשיבותו של רואה חשבון בעסק
למה כל כך חשוב להחזיק רואה חשבון בעסק? ולמה לא ניתן לוותר על שירותיו? תשובות בגוף המאמר.

שירותי הסעות
שירותי הסעות איכות -במה הדבר בא לידי ביטוי? תשובות במאמר שלפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI