דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה אחסון דירות
אחסון דירות
פורטל לבית 22/06/20 |  צפיות: 6103

שירותי אחסנה לאחסון תכולת דירה נדרשים כאשר אתם עוברים דירה, משפצים דירה, נוסעים לגור בארץ אחרת ובמקרים נוספים כמו אצל זוגות החוזרים מסיבות שונות לגור אצל ההורים, למשל כאשר נולד תינוק ורוצים לעבור לגור אצל ההורים שיעזרו עם הרך הנולד או למשל כאשר אדם חלילה מפוטר ואינו יכול לשלם יותר את תשלומי המשכנתא, זוגות רבים חוזרים לגור אצל הוריהם. אלה זוגות שכבר רכשו ריהוט וצברו ציוד ורכוש, וכעת אין להם מה לעשות איתו והם צריכים למצוא לו מקום מאחר שהם עוברים לגור בבית מרוהט בחדר שאינו יכול להכיל את כל הרכוש שלהם.


ישנם מקרים נוספים שבהם אנשים פונים לשירותי אחסון תכולת דירה, למשל אנשים שיש להם אוסף מסוים ואין להם מקום בבית לשמור את כולו, או במקרים שבהם נולד תינוק ולבני הזוג אין חדר פנוי בעבור התינוק. ישנם מקרים שבהם זוגות מפנים חפצים מהבית על מנת להקצות מקום לציוד התינוק. למשל, אם יש לכם עסק עצמאי ויש לכם משרד בבית, כאשר נולד התינוק החדר המשמש למשרד מהבית הופך להיות חדר התינוק. אם במקום לשכור משרד ההורה יוצא לעבוד מבתי קפה או חללי עבודה משותפים, לעתים ירצה לשמור את הריהוט המשרדי שרכש בהתאם לצרכיו.


משפחות וזוגות שמשפצים את הבית עשויים לחפש שירותי אחסון לתקופת השיפוץ או המעבר, כך שחפצים יקרים ויקרים ללב לא ייפגעו ייהרסו במהלך השיפוצים.


אז מה חשוב לדעת על שירותי אחסון תכולת דירה?

 

הדבר החשוב ביותר בבחירת חברה שמספקת שירותי אחסון תכולת דירה הוא חברה חוקית ומסודרת, הפועלת בצורה מוסדרת ובעלת רישיונות עסק, אותם תבקשו שתציג בפניכם.

בקשו גם לראות אישורי תשלום ארנונה על מנת לוודא שהרכוש שלכם לא יימצא במחסנים היושבים על שטח לא חוקי שעלול להיסגר באופן פתאומי ללא הודעה מוקדמת.

 

עוד חשוב שתפנו אל חברה ותיקה עם ניסיון, כך שתדעו שהחברה פועלת מתוך הבנה של מה שצריך בשירותי אחסון, למשל:

 

חשוב שהמחסנים יהיו מאובטחים וממוגנים ותהיה אליהם הרשאת כניסה. בנוסף כדאי שהמקום יהיה מרושת במצלמות למקרה שתתרחש פריצה.

 

חשוב שהמחסנים יהיו מתוחזקים בצורה הטובה ביותר, כולל ניקיון המחסנים, אוורור למניעת רטיבות וטחב, שהמחסנים יעברו הדברה.

 

מחירים

 

מחירי אחסון תכולת דירה נעים בטווחים וכמובן שעל פי פרמטרים שונים: אורך התקופה, גודל המחסנים שתצטרכו, כמות הציוד, מיקום המחסנים - כך למשל, מחסנים הממוקמים במרכז הארץ יעלו יותר ממחסנים בדרום הארץ ובצפון הארץ.

 



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

  פורטל לבית

פורטל לבית, הפורטל הגדול לכל השירותים ואנשי המקצוע לבית. רהיטים, אמבטיות, מטבחים, טכנאים, אדריכאלים, סורגים, פרגולות, תריסים, שער חשמלי , פרקטים, הסקה ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת פורטל לבית
 
יעוץ זוגי בכפר סא
זוגיות טובה היא זוגיות ששני בני הזוג מרגישים בה בנוחות, לכל זוג יכולה להתאים זוגיות שונה. ולכן חשוב להבין כיצד נתפסת בעיניכם זוגיות טובה. ובדומה לכך חשוב לצין שלא כל הנוצץ זהב . לעיתים בדמיון שלנו אנו רוצים מציאות זוגית אחרת, מפרגנת אוהבת, מפרגנת, מלאת תשוקה – כל מה שחסר לנו בזוגיות הנוכחית. האמנם?

תקנים צבאיים
09/10/22 | תעשייה
ציוד צבאי תמיד נחשב לציוד שעומד בתקנים מחמירים של הצבא, ולכן, גם בתחום האזרחי לא פעם יש דרישה לתקנים התואמים לתקינה הצבאית. לרוב הציוד נמצא בסביבות לחימה מגוונות, ציוד ומכשור אלקטרוני שעומד בפני מזג אוויר קיצוני, ציוד המופעל לאורך זמן ולא ייפגם בעת השימוש כגון מכשור מוטס, ציוד קרקע, מכשור מחשבים, ציוד הגנה וכו '

אישור יבוא ציוד רפואי
אישור רישום בפנקס האביזרים של אמ"ר – אישור ורישום המוצר או האביזר הרפואי בפנקס אמ"ר של משרד הבריאות. הרישום מאפשר את מכירתו לקהל היעד שהוגדר בגוף האישור בלבד. ויש לחדש את האישור אחת לתקופה.

שלבים בדרך לרכישת דירה מקבלן
19/01/21 | נדל"ן
מעוניינים לקנות דירה חדשה מקבלן, מה צריך לבדוק לפני, מה כלול בחוזה וטיפים לבדיקה לפני רכישה

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בחול?
11/01/21 | נדל"ן
האם כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל או בארץ? מה לבדוק לפני שמשקיעים והאם כדאי להשקיע לבד או דרך חברה?

אחסון דירות
22/06/20 | מעבר דירה
מעבר דירה או שיפוץ דירה דורש לאחסן את הציוד של הבית לתקופה קצרה או ארוכה. שירותי אחסנה יאפשרו לכם לשמור על הרכוש שלכם ולהמשיך בשיפוץ או במעבר עד לרגע שתוכלו להחזיר את הרכוש שלכם לדירה.

דירות להשכרה
10/03/20 | נדל"ן
אם החלטתם להשקיע בתחום הנדל"ן - יש הרבה דברים שאתם צריכים לדעת וללמוד ולכן כנראה שלא הגעתם למאמר הזה במקרה. אז מה חשוב לדעת? איפה מתחילים? איפה הכי כדאי לרכוש דירה להשקעה?

ירושת מקרקעין –מנוחה ונחלה
19/11/19 | נדל"ן
אם בחר היורש הפוטנציאלי להסתלק מחלקו בירושה,הרי שלא השתנה כלום מבחינת מצבו הכלכלי רגע לפני החלטה זאת,וכך גם לעניין מצבו המיסוי-ללא שינוי.אם בחר לקבל את הירושה,סעיף 4 לחוק מיסוי מקרקעין קובע כי הורשה איננה מכירה או פעולה באיגוד

משרדים להשכרה או חללי עבודה
31/10/19 | נדל"ן
משרד או חלל עבודה, מה עדיף? מה היתרונות של כל אחד מהם ואיך לבחור מה מתאים בדיוק לעסק שלך

הקמת מועדון לקוחות
הקמת מועדון לקוחות היא הדרך הקלה והיעילה ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם ויותר מכך, להביא אותם לחזור ולרכוש מוצרים או שירותים אצלכם. הקמת מועדון לקוחות הנעשה בצורה נכונה בסופו של דבר יגדיל לכם את שורת הרווח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI