דף הבית רוחניות אבחון בצבעים הילינג דרך הצבעים האישיים שלי
הילינג דרך הצבעים האישיים שלי
ריקי קאופמן 14/09/09 |  צפיות: 14590

הילינג הוא חיבור מחדש לאנרגיה שבנו . הגילוי המדהים להקשבה ולראיה של האנרגיה הביא אותי למקום חדש , למקום של  לימוד שפה חדשה המאפשרת לנו להתחבר לרגשותינו, להביא אותם למודע ויותר מכול להבריא את עצמנו .

במשך שלוש שנים למדתי הילינג . עברתי תהליך של ויתור על החלקים ההגיוניים שבי . החלקים אשר זקוקים להוכחות מדעיות עברו שינוי  דרסטי . התחלתי להקשיב לקול הפנימי שבי , לאינטואיציות , למקום של הקשבה מסוג אחר . לאט , לאט קלטתי כי יש עולם אחר וחדש. יותר מכול , קיבלתי מסרים ותובנות חדשות לגבי עצמי ולגבי העולם כולו .

מה אני עושה  בהילינג ?

המטופל/ת שוכב/ת על המיטה הטיפולית . ברקע מושמעת מוסיקה מרגיעה . בדרך של הנחייה מרגיעים את כל איברי הגוף של המטופל/ת . ( חשוב לציין כי לפני הטיפול אני אומרת למטופל/ת כי אין אני נוגעת באיברים מוצנעים ואינטימיים , עניין זה  יוצר גבולות ברורים ומבטיח את בטחונו של המוטפל/ת). לאחר מכן , אני בודקת את הרמה האנרגטית של הצ'אקרות - מרכזי האנרגיה בגוף ובמקביל אני עוברת על כל הגוף בסקירה אנרגטית . כלומר : חשה בכף היד שלי האם יש צורך בניקוי אנרגיות או בהוספת אנרגיות והכול נעשה דרך התחושות שלי בכף היד ודרך קבלת מסרים מהאינטואיציות הפנימיות שבי.

מיד אח"כ אני עוצמת את עיני ורואה את מצבו של האדם ע"פ צבעים . בתהליך הלמידה,קיבלתי מתנה מופלאה. קיבלתי את דרך הריפוי הייחודית שלי : דרך הצבעים  . אני רואה בצבעים  מתי מתחיל טיפול , איפה יש לרפא , איך יש לרפא ומתי מסתיים תהליך הריפוי .כל זה החל כאשר באחד הטיפולים שלי בסוף שנה א' ידעתי להגיד לאנשים מה עובר עליהם מבלי שידעתי איך אני יודעת . לקח לי זמן להבין כי אני רואה צבעים והילות סביב אנשים. לקח לי זמן להבין מה אני רואה ולפתח את הצבעים לכלי טיפולי  . הצבעים לימדו אותי להבין את מקומן החשוב של הצ'אקרות ( מרכזי האנרגיות ) לחיזוק ולריפוי כל אדם .כל אדם מוקף בשדה אנרגטי והצ'אקרות במרכזו של השדה . לכל צ'אקרה יש תפקיד פיזי ורגשי ועל כך ניתן לקורא מאמרים רבים באינטרנט ובספרים . היום , הצבעים והמראה הייחודי שלהם מהווים חלק מארגז הכלים שלי .

באחד הטיפולים הגיעה אלי סיגלית ( שם בדוי) אשר נמצאת במצב תסכולי תמידי בשל מערכות יחסים . בשיחה איתה התברר כי היא עוברת ממערכת יחסים אחת לשנייה מבלי להבין מה לא בסדר בה . בראיית הצבעים האישית שלי ראיתי אותה משקיעה רבות בכל קשר , כלומר : נותנת את עצמה בלי סוף , בלי גבולות עד כי בני הזוג שלה הנהנים מרמת הקרבה זו , מגיעים למקום של זלזול והשפלה ולבסוף המר . כשהסתיים אותו טיפול , סיגלית הייתה מופתעת מהחוויה הטיפולית והרגישה שלווה . בהמשך , הועלה הנושא שוב באופנים אחרים ובמערכות יחסים במשפחתה הקרובה .  ההילינג יצר הפנמה אנרגטית מאוזנת , כלומר : לבניית גבולות חדשים למערכות הבאות . אכן , התוצאות לא אחרו לבוא . היום היא נשואה באושר ומגדלת 2 בנות עם דפוסי התנהגות חדשים .

ריקי קאופמן, יועצת ומורה מוסמכת לשיטת "מוח אחד "  (  (THREE IN ONE  CONCEPT מטעם המרכז בקליפורניה .  מטפלת בכירה בהילינג , קניסיולוגיה חינוכית ,"איזונים", קראניו-סאקראל ,מטפלת מוסמכת לסו- ג'וק.

שחרור מתחים ,חרדות, קשיי למידה, היפראקטיביות, קשב וריכוז, מערכות יחסים ,קבלת החלטות ,מיגרנות, כאבי פרקים , אבחון אלרגיות  ,טיפול במגוון מכאובי הגוף בדיקור קוריאני.

B.A בהיסטוריה של עם ישראל וארץ ישראל באוניברסיטת ת"א.

M.A במנהל ציבורי וחינוכי , ניסיון רב במערכת החינוך.

[email protected] , www.rickyk.co.il. 054-6827767


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקי קאופמן


 


מאמרים נוספים מאת ריקי קאופמן
 
לא האמנתי שתנועת גוף קטנה תעזור לי ללמוד !!!!!/ ריקי קאופמן
קואוצ'ינג בשילוב הגוף . תיאור תהליך סדנאי בקבוצת תלמידי מב"ר ששיפרו את הישגיהם הלימודיים והאישיים בעקבות השתתפות בסדנת קניסיולוגיה חינוכית - סדנת תרגילי מוח .

איך אומרים שלום ולא להתראות למיגרנות ? / ריקי קאופמן
5 שנים של מיגרנות חזקות נעלמו מן העולם בדרך של שילוב שיטות טיפוליות:מוח אחד,סו-ג'וק,הילינג ,קואוצינג . יש פתרון למיגרנות !!

שנים של כאבי ברכיים חלפו מן העולם!!!
שיטה טיפולית חדשה קוראינית שנקראת סו-ג'וק הביאה לי את המזור לבעיות הברכיים שלי .

הילינג דרך הצבעים האישיים שלי
בתהליך למידת ההלינג ובהמשך דרכי כהילירית גיליתי שפה חדשה והא שפת הצבעים . אני יכולה לראות ע"פ צבעים מתי האדם מאוזן או אינו מאוזן מבחינה אנרגטית . ההילינג יצר בי כלי חדש לריפוי . מצאתי את הדרך לאזן את האנרגיות .

" אני יודעת "לקדוח" להורים וכך אני משיגה כל מה שאני רוצה! "
תיאור תהליך טיפולי של ילדה בת 9 המאובחנת כהיפראקטיבית עם הפרעות קשב וריכוז .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI