דף הבית עסקים תעשייה תקנים צבאיים
תקנים צבאיים
פורטל לבית 09/10/22 |  צפיות: 1862

ציוד צבאי תמיד נחשב לציוד שעומד בתקנים מחמירים של הצבא, ולכן, גם בתחום האזרחי לא פעם יש דרישה לתקנים התואמים לתקינה הצבאית. לרוב הציוד נמצא בסביבות לחימה מגוונות, ציוד ומכשור אלקטרוני שעומד בפני מזג אוויר קיצוני, ציוד המופעל לאורך זמן ולא ייפגם בעת השימוש כגון מכשור מוטס, ציוד קרקע, מכשור מחשבים, ציוד הגנה וכו '. המטרה היא להבטיח שמוצרים, ציוד ומכשור טכנולוגי המשרתים את הצבא יהיו תואמים לדרישות מסוימות וליעדי תקינה שנקבעו על ידי משרד ההגנה. תקנים אלו הכרחיים לחברות המוכרות או מפתחות ציוד לצבא במטרה להבטיח שהמכשור או הציוד יוכל לפעול בתנאים קשיים ובסביבה קיצונית שעלולים לגרום לתקלה או נזק לציוד.

MIL-STD-810 ‏

MIL-STD-810 ‏ הוא התקן לבטיחות מערכות של משרד ההגנה ראשי התיבות הם:"Department ofDefense Standard Practice System Safety" .מטרת התקנים הצבאיים להבטיח את הפעלתפ של ציוד ומכשור צבא המשמשים ביישומים צבאיים. למעשה התקן הצבאי האמריקאי מגדיר את ההתייחסות שלמשרד ההגנה האמריקאי, בתחום הנדסת מערכות לזיהוי סיכוני בטיחות, ולהפחתת הסיכונים אשר עולים במהלך פיתוח, בדיקות, ייצור, שימוש במערכות הגנה השונות.תקנים אלו כוללים ביסוס עקביות ותאימות ציוד, תקנים אלה מטתרם להצביע על חוסר התאמה של ציוד, חוסר יעילות ותרחיש הגרוע ביותר, כשל בשטח.מוצרים בעלי תקןMIL-STD ישרדו בתנאי סביבה קיצוניים. בדיקת התקן נעשות באמצעות מכשור שמטרתם לכלול בדיקת מאמץ סביבתית, בדיקות התאמה או עמידה, שמשמעותה עמידות טובה יותר בפני שחיקה, מתח והתעללות. תקנים צבאיים מגדירים דרישות תאימות לציוד צבאי הנמצא בסביבות לחימה מגוונות, כגון ציוד מוטס, כלי רכב ימי, קרקעי, וכו'.

MIL-STD-461

MIL-STD-461 הינו תקן הכולל אתהדרישות לבקרת פליטות של הפרעות אלקטרומגנטיות (EMI) ומאפייני רגישות של ציוד ותתי מערכות אלקטרוניים, חשמליים ואלקטרומכניים שתוכננו או נרכשו לשימוש על ידי פעילויות וסוכנויות של משרד ההגנה (DoD).

MIL-STD-461 הוא מסמך פעיל מאז 1967 ועבר מספר תיקונים גדולים במהלך השנים. שינויים אלו התבססו במידה רבה על שינויים שנצפו בסביבה האלקטרומגנטית של הפלטפורמה (EME) שנגרמו מהשימוש הגובר במהירות באלקטרוניקה והתקדמות הטכנולוגיה. תוכניות מדור קודם ופעילויות שיפוץ חוזרות עדיין עשויות להתייחס לגרסאות קודמות של מסמך זה על מנת להבטיח שלא הייתה השפעה מאז דוח התאימות המקורי. MIL-STD-810 תקן MIL-STD-810 נותן מענה למגוון רחב של תנאים סביבתיים. זה מורכב משיטות בדיקה, כל בדיקה לפי פרמטרים שונים. תקן שיטות בדיקה של משרד ההגנה האמריקאי, הכולל שיקולי הנדסה סביבתית ובדיקות מעבדה, הדגש הוא על התאמת התכנון הסביבתי של הציוד ומגבלות הבדיקה לתנאים שהוא יחווה לאורך חיי השירות שלו, וכן ביסוס שיטות בדיקה המשכפלות את ההשפעות של הסביבה על הציוד. למרות שהוכן במיוחד עבור ציוד ומכשור של צבא ארה"ב, התקן מיושם לעתים קרובות גם עבור מוצרים מסחריים.

ההנחיות ושיטות הבדיקה של התקן נועדו:להגדיר רצפי מתח סביבתיים, משכי זמן ורמות של מחזורי החיים של הציוד; לשמש לפיתוח קריטריונים לניתוח ובדיקה המותאמים לציוד ולמחזור החיים הסביבתי שלו; להעריך את ביצועי הציוד כאשר הוא נחשף למחזור חיים של מתחים סביבתיים, לזהות ליקויים בתכנון בציוד, תהליכי ייצור וטכניקות אריזה ושיטות תחזוקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

  פורטל לבית

פורטל לבית, הפורטל הגדול לכל השירותים ואנשי המקצוע לבית. רהיטים, אמבטיות, מטבחים, טכנאים, אדריכאלים, סורגים, פרגולות, תריסים, שער חשמלי , פרקטים, הסקה ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת פורטל לבית
 
יעוץ זוגי בכפר סא
זוגיות טובה היא זוגיות ששני בני הזוג מרגישים בה בנוחות, לכל זוג יכולה להתאים זוגיות שונה. ולכן חשוב להבין כיצד נתפסת בעיניכם זוגיות טובה. ובדומה לכך חשוב לצין שלא כל הנוצץ זהב . לעיתים בדמיון שלנו אנו רוצים מציאות זוגית אחרת, מפרגנת אוהבת, מפרגנת, מלאת תשוקה – כל מה שחסר לנו בזוגיות הנוכחית. האמנם?

תקנים צבאיים
09/10/22 | תעשייה
ציוד צבאי תמיד נחשב לציוד שעומד בתקנים מחמירים של הצבא, ולכן, גם בתחום האזרחי לא פעם יש דרישה לתקנים התואמים לתקינה הצבאית. לרוב הציוד נמצא בסביבות לחימה מגוונות, ציוד ומכשור אלקטרוני שעומד בפני מזג אוויר קיצוני, ציוד המופעל לאורך זמן ולא ייפגם בעת השימוש כגון מכשור מוטס, ציוד קרקע, מכשור מחשבים, ציוד הגנה וכו '

אישור יבוא ציוד רפואי
אישור רישום בפנקס האביזרים של אמ"ר – אישור ורישום המוצר או האביזר הרפואי בפנקס אמ"ר של משרד הבריאות. הרישום מאפשר את מכירתו לקהל היעד שהוגדר בגוף האישור בלבד. ויש לחדש את האישור אחת לתקופה.

שלבים בדרך לרכישת דירה מקבלן
19/01/21 | נדל"ן
מעוניינים לקנות דירה חדשה מקבלן, מה צריך לבדוק לפני, מה כלול בחוזה וטיפים לבדיקה לפני רכישה

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בחול?
11/01/21 | נדל"ן
האם כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל או בארץ? מה לבדוק לפני שמשקיעים והאם כדאי להשקיע לבד או דרך חברה?

אחסון דירות
22/06/20 | מעבר דירה
מעבר דירה או שיפוץ דירה דורש לאחסן את הציוד של הבית לתקופה קצרה או ארוכה. שירותי אחסנה יאפשרו לכם לשמור על הרכוש שלכם ולהמשיך בשיפוץ או במעבר עד לרגע שתוכלו להחזיר את הרכוש שלכם לדירה.

דירות להשכרה
10/03/20 | נדל"ן
אם החלטתם להשקיע בתחום הנדל"ן - יש הרבה דברים שאתם צריכים לדעת וללמוד ולכן כנראה שלא הגעתם למאמר הזה במקרה. אז מה חשוב לדעת? איפה מתחילים? איפה הכי כדאי לרכוש דירה להשקעה?

ירושת מקרקעין –מנוחה ונחלה
19/11/19 | נדל"ן
אם בחר היורש הפוטנציאלי להסתלק מחלקו בירושה,הרי שלא השתנה כלום מבחינת מצבו הכלכלי רגע לפני החלטה זאת,וכך גם לעניין מצבו המיסוי-ללא שינוי.אם בחר לקבל את הירושה,סעיף 4 לחוק מיסוי מקרקעין קובע כי הורשה איננה מכירה או פעולה באיגוד

משרדים להשכרה או חללי עבודה
31/10/19 | נדל"ן
משרד או חלל עבודה, מה עדיף? מה היתרונות של כל אחד מהם ואיך לבחור מה מתאים בדיוק לעסק שלך

הקמת מועדון לקוחות
הקמת מועדון לקוחות היא הדרך הקלה והיעילה ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם ויותר מכך, להביא אותם לחזור ולרכוש מוצרים או שירותים אצלכם. הקמת מועדון לקוחות הנעשה בצורה נכונה בסופו של דבר יגדיל לכם את שורת הרווח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI