דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גרפי עיצוב פנים למעמד הבינים
עיצוב פנים למעמד הבינים
הכותב 23/05/10 |  צפיות: 2910
אולי אנחנו לא תמיד מודעים באופן ישיר לקיומם או לאופי המדוייק של עבודתם, אבל מעצבים אכן מעצבים המון ממה שאנו רואים סביבנו וכך גם את חיינו. ואמנם כולנו שמענו על עיצוב אופנה, ומכירים שמות של עשרות מעצבים ואת עבודתם, תחומים כגון עיצוב פנים, עיצוב גרפי, עיצוב תעשייתי ומוצר, עיצוב אתרים ועוד תחומים שכאלה נותרים במידה מסויימת עלומים בעינינו.

עיצוב גרפי – כמעט כל דבר אשר מודפס או מוקרן בעולם נוצר על ידי מעצבים גרפיים. מודעות פרסום, פרסומות בטלוויזיה, הפן החזותי של עיצוב אתרים באינטרנט, הדפסים על אריזות, שלטים, העיתונים שאנו קוראים, לוגואים ועוד, כולם תוצרים של עיצוב גרפי. המעצב הגרפי הוא זה שבוחר את האותיות, את הצורה שבה הן יופיעו על הדף, יוצר את האיורים, הסמלים, בוחר את הצבעים, הכל בצורה שהופכת את המוצר לנגיש, למעניין, למעורר תיאבון, לממותג ובכך משפיע יותר מכל על תפיסתנו את העולם.

עיצוב פנים – שירות שנחשב לנחלת העשירים והמפורסמים אך אט אט נכנס לבתים של כולנו. תחום עיצוב הפנים הוא תחום שטוען שגם עיצוב הבית הוא אמנות. הדבר אינו כולל רק התאמה של השטיח החדש לספות, או בחירת הוואזה היוקרתית ביותר שתדגיש את צבע המרצפות, אלא תכנון נכון, אסתטי, פרקטי וארגונומי של כל מרחב הבית או חללים שבהם משתמש האדם, בין אם כלקוח, כעובד או כדייר.

ואכן, ידו של מעצב פנים זה או אחר ניכרת בכל מקום שאליו אנו הולכים – במסעדות, בבתי מלון, בבתי קפה, מועדונים, פאבים, מבנים ציבוריים וכמובן, בבתינו הפרטיים. מעצב או אדריכל פנים אחראי ליותר מדקורציה יפה, אלא לבניה נכונה שמתאימה הן לאדם והן כאובייקט בסביבה שבו נעשה שימוש בחיינו הפרטיים או המקצועיים.


מתעניינים בתחום העיצוב? בקרו באתר http://www.2bad.co.il/ כדי לשמוע עוד על הנושא. בנוסף, לאמן חזותי בתחום הצילום היכנסו לאתר דוד אסייג


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI