דף הבית עסקים עבודה מהבית פלאי הנאת עבודה מהבית והשתלמותה בעבורך
פלאי הנאת עבודה מהבית והשתלמותה בעבורך
אורי ליכטנשטיין 30/06/08 |  צפיות: 3803

 

 פלאי הנאת עבודה מהבית והשתלמותה בעבורך

 

עבודה מהבית מגלמת בתוכה, את הענקת החופש המושלם מיקיצה יומיומית ושגרתית לעבודה קבועה ומעייפת. פשטותה, בהירותה ונוחיותה של עבודה מהבית והפרקטיקה שהיא מספקת, מייצרים עבורך אופציה ממשית והזדמנות להגשמת חלום, במציאות ובעבודתך הנוכחית היומיומית שתשתנה.

 המדובר בהמשך חייך הקבועים, ואף במשהו שהינו הרבה מעבר, המסוגל להפיק עבורך מושלמות של שינוי מיוחד. כפי שתמיד ייחלת לו, ושאפת להגשימו. עבודה מהבית, בהחלט מסוגלת לפנק את ימי חייך במגע קסום של השתלמות, יצירת עניין ומציעה הנאה קורצת הממתינה מעבר לפינה. 

 פילוסופיה שלמה ומיוחדת, ניצבת מאחורי רעיון עבודה מהבית. ישנם דברים קורצים המצויים בה,הטמונים במציאות החדשה שהיא יוצרת. ככל שתתבונן בה יותר מקרוב, באפשרויות הרבות והמזמינות שמשובצות באפשרויותיה, לפתע תגלה כי היא פיתרון חלומי, אך מדויק ונמצאת קרובה למדי להישג ידך. בעיון נכון אודות טיבה של עבודה מהבית תיטיב לגלות במסירות את מצוינות האפשרות.

 לא פלא שעד היום, עבודה מהבית כבשה זה, לבבות רבים של מצטרפים ופסעה לתוך שיקולים אמיתיים ועמוקים של עובדים רבים. האפשרויות הפרקטיות הצצות ממנה, העולות מתוך היתרונות הייחודים שרק היא מסוגלת להציע, מיישרים קו עם ההבנה כי יש בה משהו, שאין באף עבודה מסוג אחר. עבודה מהבית היא  פסגת שאיפותיו  של אדם השואף להגשמה ובו זמנית לנוחות. בנוסף, בעבודה מהבית יש תכונות, שגם הן מייצרות כדאיות של הענקת מחשבה מראש לפנייה לעבודה מהבית.

 

הנאה מעבודה מהבית

 בעניין זה אין צורך להרחיב, היות ומובן למדי כי עבודה מהבית מייצרת הנאה טובה ובנקודות זמן שונות ובאופנים שונים. זאת, החל מרגע היקיצה שלאחריה אין לחץ יומיומי שוחק ומעייף, דרך לוחות זמנים הנתונים אך ורק לשליטתך שלך, ועד לתחושת האחריות האישית שלך שתייצר את גובה משכורתך ואת רמתה. יש גם הנאה רבה בעצם הרעיון כי בידיך סוף סוף היכולת האמיתית להשפיע על גובה משכורתך.

 

שוויך יתבטא במשכורת הסופית

 באם תרצה לעבוד הרבה, ולייצר פרנסה, אזי הפעם אין ממש מישהו שמגביל אותך. החסם היחידי בעניין הינו כישרונך הטבעי ויכולתך "לרוץ" עם כמות עבודה רבה יותר ולאורך זמן רב יותר. עם עבודה מהבית תוכל להפיק יותר מאשר מכל עבודה אחרת. אם תיצמד לעקרונות המנחים המצוינים של ידע פעילות נמרצת, רצון עז ואמיתי לשווק את מוצריך היטב אזי תבצע עבודה מהבית שתעלה בעוצמת הספקה, עשרות מונים על כל עבודה אחרת.  

 

אפשרות למנוחות, קביעת לוח זמנים אישי

 אחד מן הדברים השוחקים ביותר בכל עבודה שהיא, הוא לוח העבודה הצפוף והמייגע. לפעמים אף נדמה שאיכותן של עבודות רבות צונחות פלאים, ולו רק מעצם השטף הרב שבו הן מתבצעות. וכך, גם בריאותו של העובד נפגעת ונפגמת. לדבר יש קשר ישיר להשקעת האנרגיה שתמורתה הסופית היא רווחים.

 כאשר הינך שחוק, אזי באופן טבעי, עבודה מלווה בירידת היכולת להניב רווחים, וכאשר הינך עייף ומותש, קשה לך להתמיד בתחושת המניע לעשיית עוד רווחים, והינך לעיתים שוכח את מטרת עבודתך, הינך נכנס למעשה למסלול קבוע (מעין רוטינה) שבו הינך מבצע את אותן הפעולות שוב ושוב, ומרגיש את עצמך כעל סרט נע וללא תכלית.

 

יש מניע לרווחים

 עבודה מהבית, בניגוד לעבודות אחרות, לוקחת את עניין המניע האישי תוך כדי העבודה, צעד אחד קדימה, ומאפשרת מעצם טבעה, עשיית הפסקות קצרות ובזמן אישי ונוח. בכך תרומתה העצומה גם לשימור המניע האמיתי לעבוד וליהנות ולתחושת העניין הנשמרת ברצף לכל אורכה של העבודה. זהו היתרון שבעבודה מהבית.

 

קידום אישי, מקסום אישי והגשמה

  עבודה מהבית מציעה פיתרון פלאים והיא דבר נעים הרבה יותר מאשר כל עבודה אחרת. נכון, יש בה דרך חדשה להסתכל על החיים וגם להעז לבצע דברים שאולי עד כה לא שיערת שתנסה לבצע לבדך, אולם התועלות שבה עשויות למשוך את ימי חייך ואת הצלחתך למקומות שטרם שיערת שתפגוש ושתגשים. אם תעניק חשיבה מעמיקה דייה לנושא של עבודה מהבית, תוכל לבדך להגיע למסקנות הנכונות.         


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי ליכטנשטיין

אורי ליכטנשטיין חבר ב-successuniversity שם 50 מרצים מהמובילים בעולם מלמדים אותך שלב אחר שלב איך לייצר הצלחה בחיים.



 


מאמרים נוספים מאת אורי ליכטנשטיין
 
שיווק רשתי חוסך משא ומתן על משכורת
החיים מציעים שפע הזדמנויות קורצות, ועליך מוטלת אך ורק החובה לזהותן. תוכל להמשיך לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין לגורלך הטוב שיגיע או יתמהמה, תוכל להציץ כמדי פעם מבעד לוילון ההתרחשויות ולבצע מהלכים פיקחיים כדי לנסות ולהתקדם. בהחלט ניתן לומר כי גם בידיך התשובות להצלחת חייך וקלותם.

שיווק רשתי - שיטת הוזלה למוצרים שקונים ממילא
הייתי מבקש לדבר איתכם לרגע על שני דברים שונים שנוגעים לחברה כלשהי שאיתה תבחרו להיות במגע. מבחינתי, המסר העיקרי שבחרתי להעביר לכם, הוא שתצטרכו לדעת לבצע הפרדה בין שני דברים שתקבלו ממנה : האחת היא ההזדמנות להיות מפיצים של מוצריה, והשנייה היא להיות קונים של מוצריה.

פלאי הנאת עבודה מהבית והשתלמותה בעבורך
בודה מהבית מגלמת בתוכה, את הענקת החופש המושלם מיקיצה יומיומית ושגרתית לעבודה קבועה ומעייפת. פשטותה, בהירותה ונוחיותה של עבודה מהבית והפרקטיקה שהיא מספקת, מייצרים עבורך אופציה ממשית והזדמנות להגשמת חלום, במציאות ובעבודתך הנוכחית היומיומית שתשתנה.

היתרונות של אמהות שעובדות מהבית
האפשרויות שבעזרתן תוכלי לסייע למשפחתך להצליח, ושבסיוען תוכלי אף בו בזמן להראות למשפחתך שיש לך את הזמן להקדיש להם – הינן רבות. למשל, אחד הדברים שתוכלי לעשות יהיה למצוא משרת עבודה מהבית שתייצר את הדבר הטוב ביותר בשבילך, כזו שתעזור לך להבין מהי המשמעות להיות הורה ומה זה אומר להיות מסוגל לשלוט על הדברים שאת רוצה לעשות.

שפע ההזדמנויות שמציע שיווק רשתי
שיווק רשתי יודע להציע בעבור כל אחד, ובהחלט גם עבורך, שטח חדש, ידידותי ומעניין להפקת רווחים.

ייתכן כי יצא לך לשמוע ביום זה או אחר, מספר מילים אודותיו, אפשרי בהחלט שהתוודעת לפרקטיות ההצטרפות אל שורותיו, אך, בכל מקרה, וודאי אינך ממש שולט עד תום......


שיווק רשתי – קודם תלמד לשווק את עצמך רק אח"כ תצטרף לשיווק רשתי
האם מישהו מאיתנו לא רוצה באמת לדעת לשווק את עצמו ? האם קיים דבר כזה ? האם מישהו מאיתנו באמת מסוגל להזניח עד כדי כך את השיווק שלו עצמו עד כדי כך ששכח לגמרי שקיים צורך לשוב וללטש כמדי כמה ימים את היכולת העצמית ליצור שיווק עצמי טוב בריא ומקצועי?

שיווק רשתי – הסיפור האמיתי – מתחילים להבין מה הוא באמת ......
רובנו חושבים במונחים קצת לא מדויקים או לא ממש נכונים על שיווק רשתי. בהחלט ניתן לומר כי התפיסה הממוצעת של שיווק רשתי היא שגויה למדי. היא חוטאת לעצם הרעיון המרכזי שבבסיס כל שיווק רשתי. במה הדברים אמורים ? בוא נתקדם צעד אחד נוסף אל תוך הדברים כדי לבחון אותם. נביט בכל ביחד בשלווה כדי להבין הכל היטב וכפי שצריך. הנה הם לפנינו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI