דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות חתונה לסטודנטים
חתונה לסטודנטים
דותן סופר 01/07/10 |  צפיות: 2798

חתונה לסטודנטים.

בכל היבט שאתם מעלים על דעתכם, חתונה היא אירוע שאתם צריכים להשקיע בהפקה שלו הרבה יותר מכל אירוע אחר שאי פעם תפיקו. הרבה ריצות, הרבה פגישות, הרבה מידע , הרבה בחירות  לעשות, כשכל זה מלווה בלא מעט לחצים: גם זוגיים, גם משפחתיים וגם חברתיים. על הלחצים הזוגיים שמתלווים לחתונה אכתוב בפוסט נפרד, אבל הלחצים החברתיים משמעותיים מאוד והם חלק לא מבוטל ברב קבלת ההחלטות של הזוגות שעומדים להתחתן. לא די שהפקת החתונה מסובכת ממילא, אם אתם סטודנטים, מצבכם הרבה יותר קשה. אמנם יש גם יתרונות בלהיות סטודנטים מתחתנים ועליהם אפרט בהמשך, אבל הקושי בלהפיק חתונה, שאיננו קל מלכתחילה, הופך להיות משמעותי יותר אם אתם סטודנטים. במאמר זה אעשה מאמץ להאיר את עינכם הסטודנטים, עם פתרונות לניהול זמן בדרך לחתונה שלכם ובנוסף לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את ההכנות לחתונה ביתר קלות, למרות קוצר הזמן ועודף הלחצים הנובעים מהיותכם סטודנטים.

אמנם בזמן חופשת הקייץ ובזמן החופשה בין הסמטרים, הדבר האחרון שכל סטודנטית ממוצעת רוצה לעשות זה להתחיל להטיל על עצמה עוד מטלות, אבל נראה כי אין מנוס ואת זה כדאי לעשות בזמן החופשות. אחרי סיום המבחנים. לוח זמנים מדוייק, החלטה מלכתחילה לגבי אופי האירוע, מיקומו הגיאורגפי המשוער, התקציב אותו אתם מייעדים לכל ספק וספק בחתונה שלכם, יעזרו לכם מאוד להגיע להחלטות מהירות ואף יחסכו לכם זמן רב בחיפושים עקרים, אחרי ספקים שלא עומדים במסגרת הגבולות שהצבתם לעצמכם. כדאי לגשת להפקת החתונה עם מערכת נתוונים שתלווה אתכם לאורך כל הדרך ורשימת המטלות עליהן אתם צריכות לסמן וי בדרך לערב החתונה.

מתחילים מההחלטה בעצם הכי חשובה (חוץ משמלת הכלה כמובן) באיזו תקופה של השנה אתם רוצים לערוך את החתונה, ואם אתם רוצים לערוך אותה בגן אירועים או באולם אירועים, אחרי שבחרתם מקום ותקופה לחגוג בהם את החתונה, אתם יכולים לעבור לשלושת הגדולים הבאים: שמלת כלה, צילום ומוסיקה לחתונה.אפשר לנסות לקבוע מספר פגישות באותו היום, עם מספר ספקים מאותו התחום, כך תחסכו זמן יקר של נסיעה, חזרה, נסיעה חזרה וכו, אתם יכולים לבקש מהספקים שלכם להפגש איתם ביום שישי בבוקר או בשעות אחרות של יום שישי, או לבקש להיפגש במוצאי שבת, בדרך כלל אם אתם לא נוסעים מאיזור גיאוגרפי לאיזור גיאוגרפי אחר בארץ, מוצאי שבת יכול להיות מועד שיחסוך לכם המון זמן, פחות פקקים, פחות לחץ, פחות עייפות מכל היום שבדרך כלל משלב גם לימודים ועבודה.

אחרי שלושת הגדולים: שמלת כלה, צילום ומוסיקה לחתונה, אפשר להרגע קצת, לקחת אוויר ולעבור לדברים האחרים: בגדים לחתן נעליים, הזמנות, אטרקציות, טבעות, רשימת מוזמנים, רבנות. כדאי לומר בפגישות שלכם עם הספקים שאתם סטודנטים. לא מעט ספקים באים לקראת קהל הסטודנטים ומציעים להם הנחות כאלה או אחרות במחיר השירות אותו הם מקבלים. כדאי לברר בפורומים של האוניברסיטה בה אתם לומדים או בפורומים אחרים  ברשת על הספקים איתם אתם הולכים לעבוד וולקבל קנה מידה ראשוני על איכות הספק איתו אתם שוקלים לעבוד.בהצלחה. דותן סופר.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דותן סופר

דותן סופר   חתונה, מתחתנים  מוסיקה לאירועים
4play
מרגישים את הקהל   ! החברה מתמחה במתן פתרונות מוסיקליים למסיבות, חתונות, אירועי חברה, גופים מוסדיים, ואירועים פרטיים.תוך דגש על איכות מקסימאלית מקצועית ואנושית.התמחות במסיבות עבריות, אירועים מוסיקליים עם קהל הטרוגני ואירועי קד"מ .בין לקוחותינו המרוצים מאות לקוחות פרטיים, אוניברסיטת בן גוריון בנגב, האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניבריסיטת תל אביב , פרנדלי רובוטיקס, איגוד הפוליגרף בישראל, קיבוץ שמיר, ועוד ועוד.לפרטים נוספים צרו קשר , נשמח לעמוד לרשותכם ,ולהגשים לכם את האירוע ,כמו שאתם חולמים אותו.

 



 


מאמרים נוספים מאת דותן סופר
 
חתונה בחורף
חתונה בחורף דורשת אומץ לא מבוטל מצד בני הזוג בגלל מזג האוויר שעלול לשבש את התוכניות ליום חתונה מושלם.4play מציעה לזוגות המתחתנים בחורף מספר טיפים בנושא חתונה בחורף.

חתונה לסטודנטים
01/07/10 | חתונות
חתונה קשה מאוד להפקה וקשה אף יותר לסטודנטים. 4play, עובדת לאורך שנים ארוכות עם קהל הסטודנטים ברחבי הארץ.במאמר הערות והארות להפקת החתונה תוך כדי הלימודים.

מוסיקה לאירועים | רוק ישראלי
01/06/10 | חתונות
המאמר עוסק ברוק הישראלי וקיומו או לא בתחום המוסיקה לאירועים בכלל ובתחום החתונות בפרט. .4play מתמחה במוסיקה לאירועים לקהלים שונים.

מוסיקה לאירועים | שרית חדד
מאמר העוסק במוסיקה לאירועים בארץ תוך התבוננות בשירים של שרית חדד. מוסיקה מוצלחת לאירועים מחייבת מקצועיות רבה וידע מוסיקלי רחב, 4play מתמחה במוסיקה לאירועים.

חתונה בהגשה | מוסיקה לאירועים
24/05/10 | חתונות
איך משפיעה חתונה בהגשה על האופן בו מוגשת המוסיקה ומה קורה אם לזוג חשובה חתונה ללא הפסקה במוסיקה.

חתונה דתית | מוסיקה לאירועים
חתונה לקהל דתי או קהל מעורב היא אירוע שצריך לדעת לקיים אותו בצורה נכונה ומדוייקת,4play מתמחה בחתונות לקהל הדתי,עם מוסיקה חסידית ומגוונת.במאמר נסקור את המגמות ואת מה שצריך לשים לב אליו.

חתונה בקיבוץ | מוסיקה לאירועים
הפקת חתונה בקיבוץ,הינה הפקה שמחייבת תשומת לב רבה.במאמר מספר טיפים לניהול נכון של חתונה בקיבוץ.4play מתמחה באירועים,מסיבות וחתונות בקיבוצים בכל רחבי הארץ,מגרופית בדרום ועד קיבוץ שמיר בצפון.

תונה בטבע | מוסיקה לאירועים
21/05/10 | חתונות
חתונה בטבע הינה פרוייקט עמוס בפרטים רבים מגוונים וחשובים שלא תמיד זוגות שמתכננים חתונה כזו מודעים להם.המאמר הזה נותן פריוט רב ערך לגבי הדברים האלה , תוך תשומת לב לפרטים קטנים וחשובים שכדאי שניקח לתשומת ליבנו לפני שמתחילים לארגן חתונה כזו.4play היא חברה למוסיקה שמאחריה הפקת אירועים רבים בחיק הטבע, בגנים לאומיים,בבתים פרטיים ועם ניסיון עצום ורב ערך בתשומת לב לכל הפרטים הנוגעים לאירוע כזה.

חתונה עברית | מסיבה עברית
מסיבה עברית או חתונה עברית,מחייבות ידע מקצועי ניסיון ותשומת, כדאי לקרוא את המאמר הזה כדי לקבל את המידע הזה. אנו ב4play מתמחים במוסיקה עברית ובאירועים כאלה.

שירי כניסה לחופה חלק ראשון
14/04/10 | חתונות
הכניסה לחופה בחתונה, איננה כתמול שלשום,היום שלא כבעבר,זוגות מקדישים לבחירת שיר הכניסה תשומת לב רבה, ומשקיעים בזה לא פעם מאמץ עצום. על האפשרויות השונות בבחירת השיר ומה כל אחת מביאה איתה במאמר זה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI