דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה בורדרים לחדרי תינוקות וילדים
בורדרים לחדרי תינוקות וילדים
sohome 08/07/10 |  צפיות: 3804

מכיוון שהתינוקות עדיין לא יכולים להחליט בעצמם, יש לנו תפקיד חשוב בהגדרת עולם המושגים הויזואלי שלהם. לכן, עיצוב חדרי תינוקות צריך להיות מותאם לסביבה של התינוק, כשאר אנחנו בעצם כבר מחנכים אותו לטעמינו האישי.

קחו לדוגמא בורדרים (מהמילה BORDER באנגלית – תחום/גבול): הבורדרים נעימים לעין והופכים את החדר מזוהה מיד עם עיצוב חדרי תינוקות – נאיביות, נועם, צבעוניות, שמחה ורוגע.

בורדרים לחדרי ילדים יש בשפע דוגמאות: בורדרים פיות בגוונים פסטליים, בורדרים דמויות ילדות , בורדרים מכוניות וכו'. כל שנותר הוא לבחור את הבורדר המתאים לנו ולילדינו.

מיקום בורדרים בחדר גם הוא עניין של טעם. יש שירצו להדביק בורדרים רק בסביבות שידת ההחתלה (בורדרים קצרים) ויש שירצו לתחום את כל חלל החדר וידביקו בורדרים ארוכים והמשכיים לכל רוחבו.

כדאי לקחת בחשבון שבחירת בורדרים לחדר צריכה להתאים לצבעים בהם החדר נצבע. עיצוב חדרי תינוקות לוקח בחשבון התאמת הצבעים. זה לא נורא אם הגוון בו נצבע את החדר אינו בדיוק אותו הגוון של הבורדר הנבחר אבל כדאי לבחור צבעים קרובים ככל היותר בזמן שבוחרים בורדרים.

סוגי בורדרים

אם תקליקו בורדרים בגוגל, תגיעו למגוון כל כך רחב של בורדרים שיהיה מאוד קשה לבחור.

תנסו להגדיר לעצמכם את הטעם האישי שלכם ומה הייתם רוצים להעביר באוירת החדר, לפני שתחפשו בורדרים באינטרנט. האם אתם אוהבים בורדרים בעיצוב מקורי או שמא אתם מעדיפים רפרודקוציות שמרניות של בעלי חיים? האם אתם מעדיפים בורדרים עם מוטיבים מהטבע או דווקא בורדרים מעולם הסיפורים והאגדות?

הדבקת בורדרים היא החלק הקל – לאחר שהזמנתם את המדבקות, כל שנותר הוא לקלף ולהדביק. מכיוון שמדובר ברצף של בורדרים, סמנו בעפרון את הקו אליו תצמידו את המדבקות והתקדמו לאט לאט לאורכו.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sohome


 


מאמרים נוספים מאת sohome
 
מדבקות קיר - לעיצוב המשרד והחנות
מדבקות קיר לא צריכות להיות נחלתם של הבתים הפרטיים בלבד. כל חלל מסחרי באשר הוא יכול להנות ממגוון של מדבקות קיר מעוצבות, היכולות ברגע לשנות את האוירה בחלל. בין אם אתה בעל חנות לנורות ובין אם את מנהלת כ"א בחברת הייטק, באם יש בכם את הרוח הנכונה ליצור אווירה מיוחדת ושונה בסביבת העבודה שלכם, אזי מדבקות קיר הן פתרון מצוין.

מדבקות קיר לנוער – לגדול עם החדר
מדבקות הקיר לנוער הפכו להיות מבוקשות יותר ויותר ולא בכדי. כל משפחה שמתמודדת עם ילדים מתבגרים יודעת שיש צורך לשנות את החדר. מדבקות קיר הן פתרון מצוין לעשות שינוי מהותי בחדר עבורם מבלי להכנס לשיפוצים ושינויים גדולים.

בורדרים לחדרי תינוקות וילדים
מיקום בורדרים בחדר גם הוא עניין של טעם. יש שירצו להדביק בורדרים רק בסביבות שידת ההחתלה (בורדרים קצרים) ויש שירצו לתחום את כל חלל החדר וידביקו בורדרים ארוכים והמשכיים לכל רוחבו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI