דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אירועים עיצוב אירועים בצפון
עיצוב אירועים בצפון
נחמה לוינשטיין 19/07/10 |  צפיות: 4942

כמו כל דבר אחר בעולם המערבי, גם בעולם האירועים השקעה כספית קטנה יכולה לסדר הכל. הכל תמיד רוצים שהאירוע שלהם יהיה הכי יפה. כשאמא ואבא התחתנו הם פשוט סמכו על בעל אולם האירועים שידאג לפרטי העיצוב: סידור השולחנות, החופה, הקישוטים על הקירות וגופי התאורה. כתוצאה מכך חתונות היו כמעט אותו הדבר, עם זר של ציפורנים על השולחנות, תאורת פלורסנט וחופת סדינים לבנה. זאת הסיבה שבשנים האחרונות זוגות רבים מעדיפים לשכור עיצוב אירועים כאחד מהשירותים לחתונה.

עבור השקעה לא גדולה במיוחד גם אתם תהיו מסוגלים לממן את שירותיו של מעצב אירועים מקצועי ובעל נסיון, שיסייע לכם בתחומים אשר קשורים למראה החתונה שלכם. שירות עיצוב אירועים נותן לכם את האופציה לקבוע כמעט על הכל- החל במראה החופה, סוגי הפרחים והמנורות המפוזרות במקום, ועד מיקום השולחנות וצבע המפות. נוסף על כך, מעצב האירועים צריך לתווך ביניכם לבין ספקי השירותים השונים, לתאם ביניהם לבין בעל גן האירועים ולוודא שכל דבר קטן מתבצע לשביעות רצונכם.

עיצוב אירועים מקצועי מבטיח שהמראה הכללי יקלע בדיוק לטעמכם ושהארוע שלכם יהפוך לדבר אישי, עד הפרט הכי קטן. כדאי לשכור את שירותיו של מעצב אירועים מנוסה ככל האפשר, שישדר על אותו הגל כמוכם ושיהיה פתוח להצעות. בקשו שיראה לכם תיק עבודות בכדי שתוכלו להתרשם מסגנונו הייחודי, דבר שגם עשוי לתת לכם כמה רעיונות לאירוע שלכם.

חשוב מאוד לשאול האם מעצב האירועים אחראי לעיצוב זרי כלה, כי כפי ששמלת הכלה היא פריט מרכזי באירוע, כך גם זר כלה מעוצב באופן אישי אינו דבר שתרצו לוותר עליו. עיצוב מקצועי לזר הכלה מבטיח שהכלה תקבל זר שעוצב במיוחד בעבורה, ופעמים רבות אף סידור איכותי יותר מזרי פרחים מוכנים שקונים בחנות.

ואם מתחשק לכם לקרוא עוד על נושאעיצוב אירועים חזרו בקרוב ותוכלו לקרוא את הטקסטים בנושאים:

עיצוב חתונה, עיצוב חופות, עיצוב שולחנות.

שובו אלינו בקרוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI